Gå til innhold

Angrer på sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde sex med en mann i går. Var etter å ha drukket. Ikke var sexen bra heller. Føler meg tom og lei meg. Håper denne følelsen går over. 

Andre som har hatt det sånn? 

Anonymkode: 405cf...012

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har opplevd det opptil flere ganger. Det er vanskelige følelser du kjenner på nå, men vit at det vil bli bedre. Kan du gjøre noe hyggelig for deg selv i kveld? Er du alene? 

Stor klem ❤️

Anonymkode: b6ec6...440

• Liker 1
Skrevet

flere ganger! helt forferdelig følelse, men det går over. 

brukte dere kondom? 

Anonymkode: f34fe...edf

Skrevet

Lær av de som allerede har skrevet her. Ikke gjør det igjen. Helt unødvendig å gjøre det opptil flere ganger! Alle kan gjøre en tabbe. Det er ingen god følelse. Erfaringer er navnet en setter på tabber. Føl på det, og så går du videre Ts. Vi er nok mange som har gjort det en gang. Så lar en være flere ganger. Et tegn på intelligens er at en nyttiggjør seg kunnskap en tilegner seg. Ikke la det plage deg for lenge, og ta det som kunnskap du vet å lære av. 

Anonymkode: 95079...a14

• Liker 4
Skrevet

Takk for fine ord. 

Hjemme alene i dag og tenker + gråt. Føler meg bare så tom. Håper det går over fort. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for fine ord. 

Hjemme alene i dag og tenker + gråt. Føler meg bare så tom. Håper det går over fort. 

Hvorfor angrer du så mye på det da? bare lurer..

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for fine ord. 

Hvorfor?

Anonymkode: f2c2a...15c

• Liker 1
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Ta tida til hjelp, og snakk gjerne med en venn eller et familiemedlem. Dette forstår jeg er vondt og vanskelig. 😢❤️

Skrevet

Er ikke så ille, men det blir det om du skal overtenke, jeg ville ha glemt hele driten + fyren og aldri tenkt på dette igjen, og kutta ut helt kontakten med han, hvis du med et uhell møter han later du bare som at du har gelmt det, eller ikke kjenner han til og med, dette gjør ting mye lettere vil jeg tro. lat som ingenting, ikke se på han eller noe, hvis kan kommer bort for å snakker med han så vet du ikke hvem han er (men ikke overdriv) også går du bare videre.

Du trenger ikke å ta deg tid for noe eller synes synd på deg selv, bare prøv å ha en vanlig hverdag, er ikke så ille som du tenker av og til. 

• Liker 1
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
Akkurat nå, Nera skrev:

Er ikke så ille, men det blir det om du skal overtenke, jeg ville ha glemt hele driten + fyren og aldri tenkt på dette igjen, og kutta ut helt kontakten med han, hvis du med et uhell møter han later du bare som at du har gelmt det, eller ikke kjenner han til og med, dette gjør ting mye lettere vil jeg tro. lat som ingenting, ikke se på han eller noe, hvis kan kommer bort for å snakker med han så vet du ikke hvem han er (men ikke overdriv) også går du bare videre.

Du trenger ikke å ta deg tid for noe eller synes synd på deg selv, bare prøv å ha en vanlig hverdag, er ikke så ille som du tenker av og til. 

Kanskje det er ille for Ts. Mange blir skadet emosjonelt av å ha sex med noen de ikke er i et forhold til; de føler seg tomme og brukt. Dette er veldig trist😢

Skrevet
1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev:

Kanskje det er ille for Ts. Mange blir skadet emosjonelt av å ha sex med noen de ikke er i et forhold til; de føler seg tomme og brukt. Dette er veldig trist😢

Derfor sier jeg at hun bør pøve å glemme hele greia og fyren. 

• Liker 1
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
Akkurat nå, Nera skrev:

Derfor sier jeg at hun bør pøve å glemme hele greia og fyren. 

Ja, men det er ikke sikkert det er så lett med en gang. Jeg tenker hun må ta seg tid til å bearbeide de følelsene som kommer

Skrevet (endret)

Pult er pult. Snart er dette en bagatell og bare et dårlig fjernt minne. Prøv å sov så er det bedre i morra alt. Å sitte alene og elte dette mitt på natta gjør det bare verre. 

Endret av Perle
  • Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev:

Ja, men det er ikke sikkert det er så lett med en gang. Jeg tenker hun må ta seg tid til å bearbeide de følelsene som kommer

Det er lett om du fakrisk prøver. Hvis folk føleser seg brukt etter å ha s med noen andre enn samboer så bør de jo ikke gjøre det, så enkelt er det.

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
2 minutter siden, Nera skrev:

Det er lett om du fakrisk prøver. Hvis folk føleser seg brukt etter å ha s med noen andre enn samboer så bør de jo ikke gjøre det, så enkelt er det.

Nei. Det er ikke alltid man kan skyve vekk følelser selv om man prøver. Ikke alltid er det så bra å undertrykke følelser heller. Da er det mulig at neste seksuelle akt blir vanskelig. Viktig å bearbeide det som oppstår i øyeblikket, fremfor å febrilsk prøve å glemme. Da kan det komme tilbake senere, noe som kan være veldig uheldig.

Skrevet (endret)
7 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Nei. Det er ikke alltid man kan skyve vekk følelser selv om man prøver. Ikke alltid er det så bra å undertrykke følelser heller. Da er det mulig at neste seksuelle akt blir vanskelig. Viktig å bearbeide det som oppstår i øyeblikket, fremfor å febrilsk prøve å glemme. Da kan det komme tilbake senere, noe som kan være veldig uheldig.

Dette er jo ikke snakk om overgrep, men fylleangst over å ligget med en fyr hun angrer på å ha ligget med. Sånn kan det det gå. Det er kleint, og det er flaut og fælt. "The walk of shame" er jo ikke nettopp det, skamfull. 

Sånn er det. Det går over. I hodet på ts er dette en stor greie nå, og hun elter og overanalyserer. men når det blir lyst ute og en ny uke, forsvinner denne noiaen. 

Endret av Perle
skriveleifer
  • Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Da er man sikkert ikke flink til å ikke bry seg, jeg foreksempel gir f og kan kontrollere hvordan jeg kan tenke. 

Skrevet
1 minutt siden, Perle skrev:

Dette er jo ikke snakk om voldtekt med fylleangst over å ligget med en fyr. Sånn kan det det gå. Det er kleint, og det er flaut og fælt. "the walk of shame" er jo ikke nettopp det, skamfull. 

Sånn er det. Det går over. I hodet på ts blir dette en stor greie nå, men når det blir lyst ute og en ny uke, forsvinner denne noiaen. 

👏 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ligger du med mannfolk i fylla og attpåtil ons da? Det er lov å bruke hue.

Anonymkode: 991b8...4c2

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå er det lov å være lei seg TS. Det er maaange av oss som har vært i samme setting selv.

Det er helt ok å være trist, gi deg selv lov til det. Selv om det er kjipt nå, vil du føle deg bedre om noen dager. Det er bare midlertidig. Det er menneskelig å gjøre ting man angrer på, alle gjør det.

Har du noen venner du kan snakke med dette om?

Sånn til seinere kan det være lurt å spørre seg selv hvorfor du gikk med på å ha ons. Hvordan er selvtilliten din, likte du den bekreftelsen at han ville ligge med deg? Likte du han og trodde det kunne bli noe mer mellom dere? Føler du deg ensom? Eller noe annet?

Hvis du blir bevisst på dette, kan du jobbe med det sånn at du ikke havner i samme ubehagelige situasjon igjen. Det er vanskelig, jeg har måttet gått noen runder med meg selv for å si det sånn.

Anonymkode: 58a6e...a33

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...