Gunilla Skrevet 29. mars 2005 #21 Skrevet 29. mars 2005 Kvitost Selv om fornuften min sier meg at jeg burde si gulost, siden den er mer gul enn hvit.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #26 Skrevet 29. mars 2005 Ingen av delene' date= jeg bruker navnet på selve osten. Samme her. Sier aldri "brunost" heller.
NullHull Skrevet 31. mars 2005 #34 Skrevet 31. mars 2005 Gul. Oppkalt etter fargen liksom Nuvel...denne smily'en er hva jeg kaller gul Dog er hvit-/gulosten heller ikke helt hvit... Så skal man være heeelt korrekt blir det vel kremGULost eller kanskje offwhiteost?
Gjest Lilleulv Skrevet 31. mars 2005 #35 Skrevet 31. mars 2005 Nuvel...denne smily'en er hva jeg kaller gul Dog er hvit-/gulosten heller ikke helt hvit... Så skal man være heeelt korrekt blir det vel kremGULost eller kanskje offwhiteost? synes den er lysegul. dessuten står det gulost på synnøve sin ost så...
NullHull Skrevet 31. mars 2005 #37 Skrevet 31. mars 2005 synes den er lysegul. dessuten står det gulost på synnøve sin ost så... Synnøve er totalt fargeblind er hun!
Samantha Skrevet 1. april 2005 #40 Skrevet 1. april 2005 Kvitost. Kunne aldri falt meg inn å seie gulost.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå