AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Matchet med en fyr for snart et par uker siden. Vi har chattet en del, dvs. det har ikke blitt så mange meldinger, men det har blitt laaaange meldinger fra begge sider. Jeg vet han er veldig opptatt, og det har gjerne gått ett til to døgn før han har respondert. Men da har jeg altså alltid fått lange, velbegrunnede svar hvor han har stor i spørsmål og vært interessert i å bli bedre kjent. Han svarer altså ikke i full fart, men setter av tid. Han har beklaget seg tidligere, men jeg har sagt at han ikke må stresse med å svare meg. Nå har det imidlertid gått tre døgn... Siste melding var riktignok rekordlang, men han har sagt at han synes det er koselig at jeg skriver så mye, gitt uttrykk for at mine "produktspesifikasjoner" er innenfor hans krav, gitt meg konplimenter for utseendet mitt OG han ønsker å møtes. Er det da unødvendig av meg å stresse med at han ikke har svart ennå? Det vil vel være rart om han snur så på hælen bare fordi jeg skrev nok en lang melding? Anonymkode: 1e422...6d3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #2 Skrevet 24. november 2018 Dere har ikke truffet hverandre ennå? Hvis ikke, hadde jeg lurt på hvorfor han ikke skrev melding hver dag. Hyggeligere med korte meldinger hver dag enn lang melding hver tredje dag. Jeg er helt avhengig av å ha kontakt hver dag, selv etter mange måneder så må han holde kontakten daglig... Han går nok ikke bort fra deg fordi du har skrevet lang melding, men kanskje du skal gå over til kortere meldinger som ikke krever lange svar? Blir fort så alvorlig, flørten og lekenheten blir borte. Hva med å skrive "hei håper du har en fin dag!" eller "fin søndag, jeg skal gå tur i dag i finværet" osv. Trenger ikke skrive meldinger der du forventer lange svar egentlig.... Anonymkode: c9e06...dc8 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #3 Skrevet 24. november 2018 Fra egne erfaringer vil jeg si at det ALLTID er unødvendig å stresse eller gå og bekymre/overtenke slike ting. Jeg og kjæresten min har vært sammen i 3 år og befinner oss nå i et avstandsforhold. I starten ble jeg helt paranoid hver gang jeg ikke fikk svar eller han brukte ekstremt lang tid på å sende noe som helst. Det ga meg ikke noe annet enn dårlig selvfølelse og negative tanker jeg rett og slett ikke hadde trengt å ha. Han var som regel opptatt, sliten eller hadde mye å gjøre/tenke på; og da blir det ikke bedre med mas fra andre kanten. Så bare "keep it cool", fokuser på deg selv så tar du det heller som det kommer. Er du litt tilbakeholden vil han også bli nysgjerrig på hvorfor ikke du har sendt noe. Masse lykke til- håper det blir noe mer mellom dere ❤️ Men uansett hvordan det blir; vær glad i deg selv og fokuser på hva som gir deg glede! Anonymkode: 65ed5...487 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #4 Skrevet 24. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere har ikke truffet hverandre ennå? Hvis ikke, hadde jeg lurt på hvorfor han ikke skrev melding hver dag. Hyggeligere med korte meldinger hver dag enn lang melding hver tredje dag. Jeg er helt avhengig av å ha kontakt hver dag, selv etter mange måneder så må han holde kontakten daglig... Han går nok ikke bort fra deg fordi du har skrevet lang melding, men kanskje du skal gå over til kortere meldinger som ikke krever lange svar? Blir fort så alvorlig, flørten og lekenheten blir borte. Hva med å skrive "hei håper du har en fin dag!" eller "fin søndag, jeg skal gå tur i dag i finværet" osv. Trenger ikke skrive meldinger der du forventer lange svar egentlig.... Anonymkode: c9e06...dc8 Folk er ulike, jeg foretrekker forsåvidt lengre meldinger og sjeldnere, jeg bare ble stresset over at det nå har gått et døgn mer enn "normalt"... Men sånn jeg forstår deg, bortsett fra at vi har ulike behov, så kan jeg smøre meg med litt mer tålmodighet før jeg innser nederlaget...? Synes for øvrig at det er greit å bli kjent først, flørten og lekenheten kommer etter hvert/innimellom Anonymkode: 1e422...6d3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #5 Skrevet 24. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra egne erfaringer vil jeg si at det ALLTID er unødvendig å stresse eller gå og bekymre/overtenke slike ting. Jeg og kjæresten min har vært sammen i 3 år og befinner oss nå i et avstandsforhold. I starten ble jeg helt paranoid hver gang jeg ikke fikk svar eller han brukte ekstremt lang tid på å sende noe som helst. Det ga meg ikke noe annet enn dårlig selvfølelse og negative tanker jeg rett og slett ikke hadde trengt å ha. Han var som regel opptatt, sliten eller hadde mye å gjøre/tenke på; og da blir det ikke bedre med mas fra andre kanten. Så bare "keep it cool", fokuser på deg selv så tar du det heller som det kommer. Er du litt tilbakeholden vil han også bli nysgjerrig på hvorfor ikke du har sendt noe. Masse lykke til- håper det blir noe mer mellom dere ❤️ Men uansett hvordan det blir; vær glad i deg selv og fokuser på hva som gir deg glede! Anonymkode: 65ed5...487 Tusen takk for beroligende ord! Jeg vet jo innerst inne at du har helt rett... Ballen ligger som sagt hos han nå, men får jeg svar, så kommer jeg også til å drøye litt med å svare. Ikke for å spille et spill, men rett og slett for å ikke være FOR ivrig. Kryss fingrene for meg! Anonymkode: 1e422...6d3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #6 Skrevet 24. november 2018 Etter to uker ville jeg lest dette som lav interesse. Dvs. han har flere matcher og prioriterer noen andre over deg. Anonymkode: f0d38...6b9 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #7 Skrevet 24. november 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk er ulike, jeg foretrekker forsåvidt lengre meldinger og sjeldnere, jeg bare ble stresset over at det nå har gått et døgn mer enn "normalt"... Men sånn jeg forstår deg, bortsett fra at vi har ulike behov, så kan jeg smøre meg med litt mer tålmodighet før jeg innser nederlaget...? Synes for øvrig at det er greit å bli kjent først, flørten og lekenheten kommer etter hvert/innimellom Anonymkode: 1e422...6d3 Ja, det er lurt å ikke stresse. Kanskje han ikke er så ofte på sosiale medier, og ikke gidder å skrive hver dag? Synes ikke du skal tenke at det er over allerede. Samtidig trenger relasjoner å trappes opp for å bli noe mer. Kan hende han tenker at du ikke er interessert? Men mitt poeng var at du kan godt sende en kort ufarlig melding selv. Bare for å si hei? Det er jo ikke farlig! Da vet han at du tenker på han, det er bare hyggelig. Anonymkode: c9e06...dc8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #8 Skrevet 24. november 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ballen ligger som sagt hos han nå, men får jeg svar, så kommer jeg også til å drøye litt med å svare. Ikke for å spille et spill, men rett og slett for å ikke være FOR ivrig. Nei, ikke gjør det! Det er ikke farlig å vise at du er interessert! Svar med en gang med en glad melding! Så dumt med alle dem som absolutt skal spille kostbare og ta sånn tid hele tiden. Jeg gidder ikke det, jeg ønsker å svare når jeg ser meldingen og det passer å svare. Jeg tror faktisk ikke det er farlig å være litt ivrig. Anonymkode: c9e06...dc8 9
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #9 Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke gjør det! Det er ikke farlig å vise at du er interessert! Svar med en gang med en glad melding! Så dumt med alle dem som absolutt skal spille kostbare og ta sånn tid hele tiden. Jeg gidder ikke det, jeg ønsker å svare når jeg ser meldingen og det passer å svare. Jeg tror faktisk ikke det er farlig å være litt ivrig. Anonymkode: c9e06...dc8 Det er egentlig min holdning også, men jeg blir så preget av alle andres holdninger... Men kanskje det er måten jeg kan skille meg ut på? 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er lurt å ikke stresse. Kanskje han ikke er så ofte på sosiale medier, og ikke gidder å skrive hver dag? Synes ikke du skal tenke at det er over allerede. Samtidig trenger relasjoner å trappes opp for å bli noe mer. Kan hende han tenker at du ikke er interessert? Men mitt poeng var at du kan godt sende en kort ufarlig melding selv. Bare for å si hei? Det er jo ikke farlig! Da vet han at du tenker på han, det er bare hyggelig. Anonymkode: c9e06...dc8 Jeg tror han har skjønt at jeg er interessert, og jeg har jo sendt en melding som ligger hos han og venter på svar... Men: skader det å sende en melding og høre om det skjer noe spennende i kveld? Vi har begge snakket om at vi liker å danse, spørre om han er ute og danser? Eller sender jeg da feil signaler? Anonymkode: 1e422...6d3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #10 Skrevet 24. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er egentlig min holdning også, men jeg blir så preget av alle andres holdninger... Men kanskje det er måten jeg kan skille meg ut på? Jeg tror han har skjønt at jeg er interessert, og jeg har jo sendt en melding som ligger hos han og venter på svar... Men: skader det å sende en melding og høre om det skjer noe spennende i kveld? Vi har begge snakket om at vi liker å danse, spørre om han er ute og danser? Eller sender jeg da feil signaler? Anonymkode: 1e422...6d3 Jeg synes du kan gjøre det! Send en melding, og hør om han er ute og danser. Hvis han liker deg, er det jo ikke noe farlig å gjøre det! Anonymkode: c9e06...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #11 Skrevet 24. november 2018 Kanskje sende han et bilde? Bilde av deg med.en bok du leser i, bilde av deg med et glass rødvin eller hva det skal være. Og med teksten, håper du har en fin lørdag. Anonymkode: 5f884...402
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #12 Skrevet 24. november 2018 Jeg har dessverre ikke mulighet til å sende han noe bilde, men jeg sendte i hvert fall en melding og hørte om han er ute og danser... Opplever han deg som for pågående, så er det vel ikke liv laga uansett.. Anonymkode: 1e422...6d3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #13 Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har dessverre ikke mulighet til å sende han noe bilde, men jeg sendte i hvert fall en melding og hørte om han er ute og danser... Opplever han deg som for pågående, så er det vel ikke liv laga uansett.. Anonymkode: 1e422...6d3 Synes det høres fint ut! Hyggelig! Gi oss en oppdatering hvis han svarer deg da! Anonymkode: c9e06...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #14 Skrevet 24. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det høres fint ut! Hyggelig! Gi oss en oppdatering hvis han svarer deg da! Anonymkode: c9e06...dc8 Det skal jeg gjøre! Houff, merker jeg er nervøs... Anonymkode: 1e422...6d3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #15 Skrevet 24. november 2018 kanskje han har dame. typen til venninna mi var visst på tinder når hun ikke var hjemme! Anonymkode: 2ba94...525
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #16 Skrevet 24. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: kanskje han har dame. typen til venninna mi var visst på tinder når hun ikke var hjemme! Anonymkode: 2ba94...525 jeg som skrev innlegget.. jeg mener, han kunne ikke være på og svare når venninna mi var i hjemmet dems eller i nærheten av han Anonymkode: 2ba94...525
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #17 Skrevet 24. november 2018 Han svarte - fikk en laaaang melding og forklaring på hvorfor det har tatt lang tid. Veldig troverdig og plausibelt. Han er ikke ute, og det er like greit. Anonymkode: 1e422...6d3 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #18 Skrevet 25. november 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Han svarte - fikk en laaaang melding og forklaring på hvorfor det har tatt lang tid. Veldig troverdig og plausibelt. Han er ikke ute, og det er like greit. Anonymkode: 1e422...6d3 Kanskje han er usikker på deg, og ikke vil mase? Uansett, med han jeg dater/er sammen med så er det ikke meldinger annenhver gang. Da hadde det nok gått 2-3 dager mellom meldingene noen ganger. Og for meg gir det usikkerhet. Så ofte sender jeg melding først, og så får vi en lengre meldingsutveksling. Han sender melding først han også altså, bare ikke fullt så ofte som meg. Lykke til! Håper det ordner seg for dere! Anonymkode: c9e06...dc8 1
McMary Skrevet 25. november 2018 #19 Skrevet 25. november 2018 Nå har du fått svaret ditt, men jeg vil bare komme med et tips. Jeg er også en som skriver lengre meldinger og har nylig truffet en motpart som skriver veldig langt. Det er jo ikke noe man har tid til hele tiden, selv om man har lyst så må det være tid og ro. Jeg har imidlertid noen ganger lest gjennom det han skriver, kanskje skrevet en kort kommentar til noe av det, og lagt til at nå er jeg på vei dit eller dit, snakkes. Eller ønsket han lykke til med noe, eller ha en fin kveld. Han begynte raskt å gjøre det samme. På den måten vet vi at den andre ikke har mistet interessen. En dag hadde vi en sånn parallell samtale hvor han hadde skrevet langt som jeg skulle svare på etter hvert, men i mens hadde vi en kort chat om noe vi drev med akkurat den dagen. Om du forstår? Bare et tips, begynn med det om det føles naturlig. Så koselig at han vil møte deg, dette virker veldig lovende når han setter av så mye tid. Håper dere har god kjemi i virkeligheten også. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #20 Skrevet 25. november 2018 Uff, denne tekstingen i starten av datingfasen, for et hodebry. Jeg dumpet en fyr som brukte lang tid på å svare for et år siden, dette siden alle vennene mine mente det betydde lav interesse. Menn er forskjellige, nå i etterkant tror jeg faktisk han var en av dem som ikke liker å tekste og at han faktisk var interessert. Noe som jeg merket da vi hang sammen IRL. Så nå angrer jeg som faen. Ikke hør alltid på hva andre sier, selv om du er i en usikker setting. Spesielt ikke fra KG der det stort sett bare er andre single folk, haha Anonymkode: 2cf02...e55 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå