Gå til innhold

Vil ha en mann som passer på meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ung, men kanskje litt gammeldags mentalt. Men det jeg hovedsakelig ser i en mann er at han kan passe på meg. At han veileder meg i livet, gir meg råd (selvom jeg nødvendigvis ikke spør om det), passer litt på hva jeg bruker penger på.. Ikke misforstå, jeg er selvstendig, tar utdannelse nå og har deltidsjobb ved siden av. Men i et forhold vil jeg liksom slippe kontrollen litt.. 

Er jeg en slik kvinne en mann vil ha? 

Anonymkode: cb218...91e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær forsiktig, du kan fort tiltrekke deg feil type mann. Jeg skjønner hva du mener, men finnes mye manipulerende og kontrollerende menn der ute som fort kan ta det noen hakk videre.

Anonymkode: 15bd6...fd2

• Liker 5
Skrevet

Det er noe alle ønsker seg, men vanskelig å få tak i. Alle vil ha en slags trygghet, men ikke alle vil få det.

Anonymkode: e7f41...894

• Liker 3
Skrevet

Jeg er en 19 år gammel jente som ønsker det samme i en mann. Men det er rett og slett fordi jeg er en usikker person som støtter meg mye til de rundt meg. Og fordi jeg er dum. Jeg hadde vært dømt til et ensomt liv hvis det ikke hadde vært  for at jeg er pen.

Anonymkode: 032ce...07b

Skrevet

Kjære TS, det du beskriver er en far. 

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, Elektra skrev:

Kjære TS, det du beskriver er en far. 

Ja, det er vel dette som er Daddy issues...som jeg sa, man tiltrekker seg fort feil type mann. 

Anonymkode: 15bd6...fd2

• Liker 1
Skrevet

Mann her, spørs om det er verre for meg å sette seg inn i hvordan du har det. But here it goes. Jeg har et nært forhold til min mormor, og jeg kan fortelle deg at hun har sagt, etter et liv som "veiledet", at komforten gjorde henne åndsfraværende og uselvstendig. Dette er ikke noe man kjenner før det har gått for langt. Du vil ikke være den som har alt å miste i et forhold, du vil bli ulykkelig av det.

• Liker 1
Skrevet

Se positivt på det TS og vær glad du ikke er mann. Hadde du lansert et ønske om å bli tatt litt vare på som mann av en kvinne hadde du fått en shit storm med klar beskjed om at ingen kvinner vil ha et tafatt udugelig mannfolk.

Anonymkode: 38152...dff

Skrevet

Det er noen for alle, men i ditt tilfelle ville jeg hatt is i magen og antenner ute. Før du vil ikke bli dominert over og slette ut deg selv, og du vil ha respekt? Vær forsiktig bare. Det vil nok best fungere med en eldre fyr, og ikke noe galt i det. 

Anonymkode: bcc11...ee1

Skrevet

Du vil ha en adoptivfar

Anonymkode: fcd7a...957

Skrevet

Hvis du er ca oppegående selv, tror jeg det kan bli svært vanskelig å finne en sånn mann..jeg tror ærligtalt sånt er forbeholdt kvinner som ikke klarer ta vare på seg selv., selv når de prøver.

Anonymkode: 69203...ba0

Skrevet

Er du ung? Trur det handler mer om usikkerhet rundt voksenrollen enn tiltrukkenhet. Personlig hadde jeg klikket i eit sånt forhold.

Anonymkode: bca23...94e

• Liker 1
Skrevet

Det er mange som har daddy issues, så du er ikke alene om det. De fleste er unge, og noen vokser det aldri av seg. 

Det er skummelt å bli voksen med alt det medfører. Bare pass deg så du ikke blir utnyttet og psykisk mishandlet. 

Anonymkode: f4a27...f86

Skrevet

Skjønner hva du mener! Selv kan jeg tiltrekkes av menn som behersker og kan mye. Handy menn, arbeidsom, bestemt  og litt sta, maskulin og sterk fordi han har jobbet hardt fysisk, og ikke dollet seg på et treningsstudio. (Har ingen preferanser på utseende sånn sett. Det indre teller mer.) En sånn mann vil jeg ha en dag, og får jeg ikke det, så kan jeg bare bli alene.

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se positivt på det TS og vær glad du ikke er mann. Hadde du lansert et ønske om å bli tatt litt vare på som mann av en kvinne hadde du fått en shit storm med klar beskjed om at ingen kvinner vil ha et tafatt udugelig mannfolk.

Anonymkode: 38152...dff

Hvor mange kvinner prakriserer ikke som mamma for kjæresten sin? Alt for mange.

De vasker, handler, lager mat, jenter barna, ordner julen osv osv...

Anonymkode: 2e905...bc4

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Henter* barna

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Synes det blir feil å kalle det mammaoppgaver, vil du kalle det at en mann er pappa for kjæresten sin om han bytter dekk på bilen eller rensker takrennene?

det du beskriver er klassiske kjønnsroller.

Anonymkode: c163c...a6f

Skrevet

Psykopater er eksperter på å finne kvinner som deg. Så vær på vakt. Grensen mellom kontrollerende og "ta vare på" kan fort bli uklar.

Anonymkode: 640f7...440

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...