AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Hei! Jeg har lyst til å finne gode produkter som virkelig fungerer på og er tilpasset min hud. I forbindelse med dette kunne jeg gjerne tenke meg å gå til en ordentlig god hudpleiesalong og få en hudanalyse og en vurdering av gode produkter tilpasset meg. Ønsker naturlig nok å gå til en salong som har god peiling når det kommer til hudtype, behov og produkter, og ikke minst når det kommer til syreprodukter. Er det noen som vil anbefale en salong med dyktige hudpleiere? Har forsøkt å google litt rundt, men blir ikke helt klok. Anonymkode: 055ca...9ba
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Jeg lurer også på om noen vet om en god hudpleier i Bergen? For min del ønsker jeg hjelp med å fjerne hudormer og kviser. Må vel være noen med gode erfaringer? Anonymkode: 21d33...1b7
Sokkar Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 På 24.11.2018 den 15.05, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har lyst til å finne gode produkter som virkelig fungerer på og er tilpasset min hud. I forbindelse med dette kunne jeg gjerne tenke meg å gå til en ordentlig god hudpleiesalong og få en hudanalyse og en vurdering av gode produkter tilpasset meg. Ønsker naturlig nok å gå til en salong som har god peiling når det kommer til hudtype, behov og produkter, og ikke minst når det kommer til syreprodukter. Er det noen som vil anbefale en salong med dyktige hudpleiere? Har forsøkt å google litt rundt, men blir ikke helt klok. Anonymkode: 055ca...9ba https://www.helsesmart.no/sok/?cat=hudanalyse-2194&kom=bergen-1201 Nei, egentlig aner jeg ikke.. men du kan sjekke ut nettsidene der?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 Vil anbefale Kjerstis Hudpleie som ligger i Bergen sentrum, meget dyktige hudpleiere. Anonymkode: 52970...cb4
Krepsekvinnen Skrevet 25. januar 2019 #5 Skrevet 25. januar 2019 Jeg vil anbefale Beautysecrets by Olga - de har tre ansatte som er utrolig dyktige på hhv microblading, negler og hudpleie. En av de beste salongene i Bergen, ligger rett bak Sats Lars Hilles gate.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #6 Skrevet 26. januar 2019 På 2.1.2019 den 17.53, AnonymBruker skrev: Jeg lurer også på om noen vet om en god hudpleier i Bergen? For min del ønsker jeg hjelp med å fjerne hudormer og kviser. Må vel være noen med gode erfaringer? Anonymkode: 21d33...1b7 Hudormer og kviser får du ikke fjernet hos hudpleier. Anonymkode: 86ffb...6da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå