Gå til innhold

God hudpleiesalong i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lyst til å finne gode produkter som virkelig fungerer på og er tilpasset min hud. I forbindelse med dette kunne jeg gjerne tenke meg å gå til en ordentlig god hudpleiesalong og få en hudanalyse og en vurdering av gode produkter tilpasset meg. Ønsker naturlig nok å gå til en salong som har god peiling når det kommer til hudtype, behov og produkter, og ikke minst når det kommer til syreprodukter. Er det noen som vil anbefale en salong med dyktige hudpleiere? :)  Har forsøkt å google litt rundt, men blir ikke helt klok.

Anonymkode: 055ca...9ba

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også på om noen vet om en god hudpleier i Bergen? For min del ønsker jeg hjelp med å fjerne hudormer og kviser. Må vel være noen med gode erfaringer?

Anonymkode: 21d33...1b7

Skrevet
På 24.11.2018 den 15.05, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg har lyst til å finne gode produkter som virkelig fungerer på og er tilpasset min hud. I forbindelse med dette kunne jeg gjerne tenke meg å gå til en ordentlig god hudpleiesalong og få en hudanalyse og en vurdering av gode produkter tilpasset meg. Ønsker naturlig nok å gå til en salong som har god peiling når det kommer til hudtype, behov og produkter, og ikke minst når det kommer til syreprodukter. Er det noen som vil anbefale en salong med dyktige hudpleiere? :)  Har forsøkt å google litt rundt, men blir ikke helt klok.

Anonymkode: 055ca...9ba

https://www.helsesmart.no/sok/?cat=hudanalyse-2194&kom=bergen-1201

Nei, egentlig aner jeg ikke.. men du kan sjekke ut nettsidene der? 

AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale Kjerstis Hudpleie som ligger i Bergen sentrum, meget dyktige hudpleiere.

Anonymkode: 52970...cb4

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg vil anbefale Beautysecrets by Olga - de har tre ansatte som er utrolig dyktige på hhv microblading, negler og hudpleie. En av de beste salongene i Bergen, ligger rett bak Sats Lars Hilles gate. 

Skrevet
På 2.1.2019 den 17.53, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer også på om noen vet om en god hudpleier i Bergen? For min del ønsker jeg hjelp med å fjerne hudormer og kviser. Må vel være noen med gode erfaringer?

Anonymkode: 21d33...1b7

Hudormer og kviser får du ikke fjernet hos hudpleier. 

Anonymkode: 86ffb...6da

Skrevet

Face off

Anonymkode: 4e01d...182

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...