Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #2 Skrevet 29. mars 2005 En gang i året - blir egentlig to for jeg vasker vinterdynen når jeg henter den frem og det samme med sommerdynen. Vasker putene like ofte.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #3 Skrevet 29. mars 2005 Var det dynene eller dyrene du mente? ..side det er et dyreforum
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 ... eller er det dynene til dyrene? :klø:
Isiselin Skrevet 29. mars 2005 #5 Skrevet 29. mars 2005 Kanskje det er sengemidden som er grunnen til kjæledyrforumet?? :hår: Men til spørsmålet: Ikke på langt nær så ofte som jeg burde, men dynen blir vasket en gang i året...
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #6 Skrevet 29. mars 2005 Pusenes dyner/tepper/puter støvsuger jeg en gang i uka og vasker sånn omtrent 4 ganger i året eller når de ser skitne ut.
Cherie Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2005 klebager... det er meg det gikk litt fort i svingene for. Denne skulle vært under hus, hjem og hage eller hva det nu heter *lol* Men hunden fikk forsåvidt hele buret og alt inni rengjort i går også da he he Men til dere som har svart....hvordan vasker dere dem? sender dem på rens? eller pakker dem i maskina? Min nye er for stor til det fant jeg ut her om dagen ....så hva gjør man lissom....
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #8 Skrevet 29. mars 2005 Vasker sommerdynene før eg pakker de vekk. Det samme med vinterdynene før de legges vekk. Pter går samme veien.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #9 Skrevet 29. mars 2005 Jeg har en stor, men ruller den litt(luftig) og den går fint i maskinen. jeg syntes at det sto: hvor ofte vasker du dyrene deres.
Cherie Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #10 Skrevet 29. mars 2005 De som har "makt" til å flytte denne tråden....må gjerne gjøre så....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå