GÃ¥ til innhold

Min livs orgasme😙

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en ung mann som opplevde min beste sex. Etter timer med teasing med ei dame og hennes mann som er 33 og 35, er selv 19. Jeg ble behandlet av begge to, svevde på en nytelse jeg aldri har opplevd. Dem teaset og lot meg ikke komme og var helt vill og stønne og skreik nesten hele tiden. Etter veldig lenge, minst 3 timer, var det faktis han som ga meg orgasme, trodde jeg skulle dø, det sjukeste jeg har opplevd. Det gikk så intenst og lenge:-)

Anonymkode: 8cf22...4ab

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edging over tid har en tendens til å gi meget sterke orgasmer.

Dette er også noe du kan gjenskape på egen hånd, noe som også vil gi deg større kjennskap til og kontroll over egen nytelse under sex.

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Dette er også noe du kan gjenskape på egen hånd, noe som også vil gi deg større kjennskap til og kontroll over egen nytelse under sex.

Ble helt vill på edging. Det var faktisk mannen som sto for selve eksplosjonen. Orgasmen varte i evigheter. Han fant et område inni meg som var det sjukeste deilige område ever. Følte jeg svimte av, så deilig var det.

Skrevet
14 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hva kan jeg gjøre selv, aldri vært nær noe lignende ever og hvertfall ikke selv.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva kan jeg gjøre selv, aldri vært nær noe lignende ever og hvertfall ikke selv.

Det er naturligvis ikke alt du kan gjenskape, du stimuli fra en annen ofte har en helt annen opplevd effekt enn det en selv gjør.

Det du dog kan gjøre er å edge over tid. Kombiner det gjerne med at du utforsker egen kropp og ting du tenner på.

Alt er jo individuelt, og det er gjennom eksperimentering du finner det som funker for deg :)

Skrevet
17 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Det er naturligvis ikke alt du kan gjenskape, du stimuli fra en annen ofte har en helt annen opplevd effekt enn det en selv gjør.

Det du dog kan gjøre er å edge over tid. Kombiner det gjerne med at du utforsker egen kropp og ting du tenner på.

Alt er jo individuelt, og det er gjennom eksperimentering du finner det som funker for deg :)

Takk, skal prøve det ut😊 Paret har fortalt at de vil ha meg med senere også. Blir det feil å la mannen gi meg orgasme? Er jo ikke gay, men den opplevelsen jeg fikk, var bare det sjukeste ever. Føler meg teit, ikke detaljer, men han fant et punkt inni meg som fikk hele meg til å riste når orgasmen kom:-)

Skrevet

Ok. Orgasme er nydelig og det beste som finnes. Det vet vi alle. 

Gjest Vanlig fyr
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er en ung mann som opplevde min beste sex. Etter timer med teasing med ei dame og hennes mann som er 33 og 35, er selv 19. Jeg ble behandlet av begge to, svevde på en nytelse jeg aldri har opplevd. Dem teaset og lot meg ikke komme og var helt vill og stønne og skreik nesten hele tiden. Etter veldig lenge, minst 3 timer, var det faktis han som ga meg orgasme, trodde jeg skulle dø, det sjukeste jeg har opplevd. Det gikk så intenst og lenge:-)

Kjære dagbok........

Skrevet

Bra for deg! :)

Anonymkode: 1d22a...99d

Skrevet

Hmm, kanskje jeg burde prøve denne edging greia på samboeren? Hva går dette egentlig ut på? 

Anonymkode: 48aeb...335

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble helt vill på edging. Det var faktisk mannen som sto for selve eksplosjonen. Orgasmen varte i evigheter. Han fant et område inni meg som var det sjukeste deilige område ever. Følte jeg svimte av, så deilig var det.

Hva gjorde mannen for at du skulle få  utløsning da?

Anonymkode: 012ff...8b1

Gjest Paramount
Skrevet

Er det lenger lov til å si hva en egentlig tror og mener her? kanskje ikke..

Skrevet
PÃ¥ 25.11.2018 den 0.12, Paramount skrev:

Er det lenger lov til å si hva en egentlig tror og mener her? kanskje ikke..

Joda, men noen liker å si enn i mot.

Mannen i paret jeg er sammen med, gir meg så mange orgasmer på en kveld, at jeg blir helt slått ut:-)

Skrevet
PÃ¥ 24.11.2018 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Takk, skal prøve det ut😊 Paret har fortalt at de vil ha meg med senere også. Blir det feil å la mannen gi meg orgasme? Er jo ikke gay, men den opplevelsen jeg fikk, var bare det sjukeste ever. Føler meg teit, ikke detaljer, men han fant et punkt inni meg som fikk hele meg til å riste når orgasmen kom:-)

Selvfølgelig ikke! Så lenge alle er med frivillig, så er ingenting feil! Kos deg!

Skrevet
PÃ¥ 29.11.2018 den 13.21, Ella Ellefantella skrev:

Selvfølgelig ikke! Så lenge alle er med frivillig, så er ingenting feil! Kos deg!

Takk😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...