Gjest Lolli Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 Er det noen som har noe tips i form av å få flest mulig kunder til butikken sin. Utenom avisen og reklame??? Takker for alle svar...
Fat Sally Lee Skrevet 29. mars 2005 #3 Skrevet 29. mars 2005 Hva slags butikk er det snakk om? Får sikkert flere gode ideer hvis jeg vet det.
Gjest Lolli Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 Hei, Det er en hudpleiesalong som også selger smykker og piercinger :-)
~sikka~ Skrevet 29. mars 2005 #6 Skrevet 29. mars 2005 Du bør hvertfall ha en hjemmeside. Da kan du jo reklamere flere steder.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #7 Skrevet 29. mars 2005 Bra og tydelig logo, ryddig og beskrivende utstillingsvindu, innbydende inngangsparti, visittkort. Invitere folk på en slags åpningsfest/åpningstilbud og håpe at de sprer et godt rykte videre.
Mrs. B Skrevet 29. mars 2005 #8 Skrevet 29. mars 2005 Gode og ryddige websider er viktig. Du trenger også en ordentlig logo og å profilere denne og nettadressen din tydelig på de stedene dere annonserer. Husk at en nettside er som en brosjyre som er tilgjengelig døgnet rundt for hvem som helst. Hvor holder butikken til, det kan også ha litt å si. Jeg jobber med dette så har du noen spørsmål kan du gjerne sende meg en PM.
Gjest Gjest2 Skrevet 29. mars 2005 #9 Skrevet 29. mars 2005 Hvis du holder til på et lite sted; hva med å prøve å få til en liten artikkel i lokalavisen!? Lykke til :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå