Gå til innhold

Skallede menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet at en del menn har store komplekser for at de begynner å bli tynne i håret. De føler det gir dem mindre populære blant damene. Stadig flere får foretatt hårtransplantasjon.

Personlig synes jeg skallede menn ofte ser veldig bra ut, og ville ihvertfall ikke brydd meg om en mann hadde hår eller ikke. Har ikke hørt noen andre kvinner si det er noe problem heller. 

Så nå spør jeg andre kvinner, er dette noe dere i det hele tatt ville ha brydd dere om? Foretrekker dere menn "med hår"? Eller er dette kun noe som sitter i enkelte menns hode? 

Anonymkode: 13402...ccc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på. En flott mann uten hår er bra. En flott mann med hår han være bedre, men en ikke flott mann med hår er lang verre enn en flott mann uten hår. Det er hele pakka som bestemmer. Det avgjør på ingen måte om en mann har draget eller ikke

Anonymkode: bbac1...fce

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kommer helt an på. En flott mann uten hår er bra. En flott mann med hår han være bedre, men en ikke flott mann med hår er lang verre enn en flott mann uten hår. Det er hele pakka som bestemmer. Det avgjør på ingen måte om en mann har draget eller ikke

Anonymkode: bbac1...fce

Det avgjør ikke, men kan ha betydning? Du foretrekker i utgangspunktet hår? 

Anonymkode: 13402...ccc

Skrevet

Skallet eller ei bryr meg ikke særlig. Er hovedsakelig ansiktstrekk, utstråling og kroppsspråk som sjarmerer meg av utseende. Noen kler da minimalt av hår bedre enn andre, men slik er det bare.

• Liker 1
Skrevet

En av de mest sexy og flotte jeg har møtt noensinne var helt hårløs. Han var bare så utrolig flott. Så mangel på hår trenger ikke å ha noe å si.

Skrevet

Jeg foretrekker (ubevisst?) med hår, men noen menn uten hår er veldig kjekke. Har vel noe med kombinasjon av ansiktstrekk, personlighet og utstråling å gjøre. Jeg sveiper høyre på noen skallede på Tinder, hvis det lures på. Det aller viktigste for meg er øynene, blikket, det er det som avgjør den første feelingen til syvende og sist. Hår eller ei. 

Skrevet

Heller en mann som bærer sin blanke skalle med selvtillit og stolthet enn en som prøver å skjule det med hentesveis eller skal kompensere manglende vekst på toppen med en pistrete hestehale... Jeg kan nok sende noen ekstra lange blikk etter en mann med imponerende hårmanke, men en skallet mann kan være vel så flott - det kommer så an på mannen, hva han kler og hvordan han fører seg. I den store sammenhengen er uansett hår eller ikke hår svært lite avgjørende - listen over viktigere ting er lang.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser utrolig mange flotte menn som er skalla for tida. Fellestrekkene de har, er at de fjerner det som måtte være igjen av hår og at de utstråler selvsikkerhet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...