AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Skulle gjerne ha skiftet e-postadresse da jeg bruker en veldig gammelt, med et veldig lite seriøst navn 😂 er det mulig å få byttet, for så å få over alt på den? Eller må jeg gi beskjed til alle at jeg Har fått ny Mail? Anonymkode: f492b...72a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #2 Skrevet 24. november 2018 Kan du ikke lage ny også si i fra til alle? Det har jeg gjort flere ganger. Anonymkode: ccb7f...b58
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #3 Skrevet 24. november 2018 Kan merke av alle epostene du har fått og sende de til den nye. Ikke prøvd det ut selv men kan hende det går. Anonymkode: ccb7f...b58
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #4 Skrevet 24. november 2018 Du lager en ny, klikker på alle kontakter på den gamle, og sender en samlet mail : Jeg har fått ny mailadresse, send heretter til ....... I en overgangsperiode legger du til "videresend" i den gamle, slik at de som ikke har fått med seg bytte, blir videresendt automatisk til ny. Til banker , forsikring, skatteetaten oppdaterer du mailinfo selv inne på profilen din. Her kan det uansett være lurt å ha en egen mailadresse som bare gjelder for "seriøse" forbindelser. Et problem er hvis du f eks bruker chrome, og din nåværende mail er hovedmailen din ved bruk av pålogging til chrome. Hvis du også bruker disk, pictures osv, vil nemlig alt dette ligge under den gamle mailadressen din (brukernavn). Alternativt kan du beholde den gamle for pålogging til chrome, men bruke den/de nye ellers. Anonymkode: 2a246...ce5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå