AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Du er singel, og ønsker gjerne en mann, hvorfor våger du ikke ta initiativ til å ta kontakt den mannen du liker veldig godt, du vet med deg selv du ønske ikke å være singel, men ønsker å bli elsket av en mann som bare kan se hvem du egentlig er, og du får mulighet å dele livet med. - denne forumtråden gjelder ikke deg som har flere one night stands eller har flere forhold bak deg. - hva vil gjøre deg glad om det var en mann som kunne si det du akkurat trengte å høre nå. Ville det hjulpet deg til å ta initiativ til dialog? - gammel er du blitt? - hvor i karrieren er du nå? - hvor mye ville det betydd for deg å ha en mann nå? Anonymkode: 0d3ea...2d5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #2 Skrevet 24. november 2018 Jeg har aldri tatt initiativet, vet ikke hvordan jeg gjør det, rett og slett. Og ville følt det kjempekleint om det viste seg at han ikke var interessert. Sikkert teit å tenke sånn når man har passert 40, men slik er det engang. Anonymkode: e9c96...128 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #3 Skrevet 24. november 2018 hva vil gjøre deg glad om det var en mann som kunne si det du akkurat trengte å høre nå. Ville det hjulpet deg til å ta initiativ til dialog? - Skjønner ikke formuleringa av dette spørsmålet. gammel er du blitt? - 20 hvor i karrieren er du nå? - Student hvor mye ville det betydd for deg å ha en mann nå? - Alt. Anonymkode: 15705...c60
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #4 Skrevet 24. november 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er singel, og ønsker gjerne en mann, hvorfor våger du ikke ta initiativ til å ta kontakt den mannen du liker veldig godt, du vet med deg selv du ønske ikke å være singel, men ønsker å bli elsket av en mann som bare kan se hvem du egentlig er, og du får mulighet å dele livet med. - denne forumtråden gjelder ikke deg som har flere one night stands eller har flere forhold bak deg. - hva vil gjøre deg glad om det var en mann som kunne si det du akkurat trengte å høre nå. Ville det hjulpet deg til å ta initiativ til dialog?Jeg tør rett og slett ikke å ta det steget. Jeg er livredd for å bli lurt, at jeg skal være en av mange, at det skal være bortkastet tid med han. - gammel er du blitt?27 - hvor i karrieren er du nå?Jobber mot det, men det er beinhardt. Har fått depresjon igjen i tillegg, noe som er med å ødelegger og bremser veldig! karrieren blir utsatt og utsatt, fordi jeg ikke fungerer. Dette er med å gi angst. Hva om jeg aldri reiser meg igjen? Får det tilbake? det er jo det verste...denne tilbakefallelsen. Kanskje må jeg bare gi opp en gang, men jeg orker ikke ta sorgene på forskudd. Dette er det som føles riktig nå, alt annet føles feil. - hvor mye ville det betydd for deg å ha en mann nå?Det hadde betydd mye i og med at jeg liker noen. Jeg er ikke generelt trengende og desperat p å jakt. Anonymkode: 0d3ea...2d5 Anonymkode: 94ac8...4f3
Eplejuice123 Skrevet 24. november 2018 #5 Skrevet 24. november 2018 hva vil gjøre deg glad om det var en mann som kunne si det du akkurat trengte å høre nå. Ville det hjulpet deg til å ta initiativ til dialog? Jeg er veldig utilgjengelig nå. Føler jeg har et "skall" rundt meg. Jeg har flere her jeg bor som er interessert og er på "frieri", men jeg er ikke interessert. MEN: det er klart at en brukbar mann dukket opp...så skal han IKKE si det jeg trenger å høre, han skal VISE det! gammel er du blitt? - 32, and still going strong. hvor i karrieren er du nå? Godt etablert, god jobb ( flere faktisk), og er fornøyd med det. hvor mye ville det betydd for deg å ha en mann nå? Jeg er innerst inne en håpløs romantiker som mer enn gjerne skulle hatt gitt noen en sjanse. Det er litt trist at jeg ikke klarer det. Jeg har nok blitt såpass såret av eksen at tanken på en ny mann i livet gjør meg fysisk kvalm. Så jeg er rett og slett ikke klar. Og jeg har vært veldig, veldig tydelig på dette til potensielle "friere". Den dagen jeg er klar, og det er en bra fyr som kan tilføre masse bra i livet mitt, og jeg i hans, så hadde det betydd utrolig mye.! ❤️
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #6 Skrevet 24. november 2018 Har forsøkt å ta initiativ, ikke noe suksess. Mye mer suksess der mennene har gjort det. Dette gjelder første møter. Når relasjonen er etablert, da er det ok å ta initiativ. Mange menn blir skremt hvis kvinnen er for pågående. Kvinne 40 Anonymkode: 4822f...589
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #7 Skrevet 24. november 2018 Jeg tar ikke intitativ for jeg føler meg mindre pen enn mange andre og har alltid vært veldig sjenert. Smalltalk er heller ikke min sterke side. Anonymkode: 03b5b...d4f 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #8 Skrevet 24. november 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er singel, og ønsker gjerne en mann, hvorfor våger du ikke ta initiativ til å ta kontakt den mannen du liker veldig godt, du vet med deg selv du ønske ikke å være singel, men ønsker å bli elsket av en mann som bare kan se hvem du egentlig er, og du får mulighet å dele livet med. Dels på grunn av dårlig selvtillit, at jeg er lei av å bli skuffa og at jeg egentlig ikke helt vet hvordan jeg skal gå frem. - denne forumtråden gjelder ikke deg som har flere one night stands eller har flere forhold bak deg. - hva vil gjøre deg glad om det var en mann som kunne si det du akkurat trengte å høre nå. Ville det hjulpet deg til å ta initiativ til dialog? Usikker på om jeg forstår spørsmålet. Men om en mann viste meg interesse ville jeg nok ha hatt det lettere med å inngå kontakt. Når de ikke viser interesse tenker jeg automatisk at de ikke har lagt merke til meg eller at de ikke er interesserte. - gammel er du blitt? Jeg er i slutten av 30årene. - hvor i karrieren er du nå? Godt etablert i en fast jobb. - hvor mye ville det betydd for deg å ha en mann nå? Jeg skulle helst vært etablert i et forhold med en familie for en stund siden og føler meg egentlig på overtid. Har ikke gitt opp ennå, men har svært lave forventinger til menn. Anonymkode: 0d3ea...2d5 Anonymkode: d42df...127
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #9 Skrevet 24. november 2018 Fordi min erfaring er at menn som virkelig liker meg alltid tar initiativ. Har ingen god erfaring med å gjøre det selv. Anonymkode: 2b1d0...990 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå