Gå til innhold

Liker ikke å bli slikket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i et forhold gidder jeg ikke barbere buska så ofte. Trimmer litt, men ikke mer. Trudde det kunne avstøte han litt men neida. Har aldri sagt rett ut at det ikke tenner meg, men får niks og nada ut av slikking. Vrir meg alltid unna så han ikke får holde på så lenge. Tydeligvis liker han det da, så vil jo ikke "knuse" han ved å si at han like greit kan patte på albuen min. 

Har alltid vært sånn. Så menn, ikke alle damer elsker slikking! Kommer kun av sexleketøy, takk gud vi har mange av dem🙏 synes sexen er helt okei uten oralsex. 

Anonymkode: ace5d...ec9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det til han da, han tror sikker at du nyter det og gjør det også for din skyld! Kommunikasjon er viktig

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Si det til han da, han tror sikker at du nyter det og gjør det også for din skyld! Kommunikasjon er viktig

Han har aldri spurt om det er godt. Så har ikke sagt det. Men burde vel det da. 

Skrevet (endret)

Så rart. Jeg møtte en fyr en gang, som ikke fikk noe ut av å bli sugd. Og jeg syns det sugde jævla hardt, siden jeg tenner skikkelig på det. 

Endret av IommI
Skrevet

Snakke sammen er ofte en god start.,,,,

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, IommI skrev:

Så rart. Jeg møtte en fyr en gang, som ikke fikk noe ut av å bli sugd. Og jeg syns det sugde jævla hardt, siden jeg tenner skikkelig på det. 

Jeg tor du kan sugen en million kuker,,,,

Og Jeg kan slikke like mange fitter .....

uten å egentlig kunne det....

SWnakke sammen er bra ...

ja jaaaaaa  litt hardere/ mykere    ..jaaaaaaaaaaaaa   litt mer til venstre ...

vi er alle forskjellige 

og Takk og pris for det...a

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har aldri spurt om det er godt. Så har ikke sagt det. Men burde vel det da. 

Si det neste gang så kan han heller bruke tiden med vibrator på deg eller andre sexleketøy

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kommer kun av sexleketøy, takk gud vi har mange av dem🙏 synes sexen er helt okei uten oralsex. 

Da er det jo bare å fortelle stakkaren at både slikking og knulling egentlig er meningsløst, ikke sant? Da blir det sikkert bra, og han kan ta inn over seg  hvor lite nytelse han kan gi deg.

Skrevet
1 minutt siden, Resignert skrev:

Da er det jo bare å fortelle stakkaren at både slikking og knulling egentlig er meningsløst, ikke sant? Da blir det sikkert bra, og han kan ta inn over seg  hvor lite nytelse han kan gi deg.

Kvinner kommer vel ikke av penetrering. Sa aldri knulling i seg selv er dumt. Ikke synd i han som får mye sex, så den må du lengre ut på landet med. 

Skrevet
8 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Si det neste gang så kan han heller bruke tiden med vibrator på deg eller andre sexleketøy

Vi avslutter alltid med vibrator:) 

Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kvinner kommer vel ikke av penetrering. Sa aldri knulling i seg selv er dumt. Ikke synd i han som får mye sex, så den må du lengre ut på landet med. 

Noen gjør absolutt det. Noen kommer til og med kun av penetrering. De som kommer av både slikking, fingring og penetrering er definitivt mest givende å ha sex med, selv om de er et lite mindretall.

Iallefall mest givende for de av oss menn som tenker over hvordan kvinnen opplever sexen med oss. Ikke med diverse elektriske apparater. Hva om mannen syns at støvsugeren og vaskemaskinen var deiligere enn deg?

Endret av Resignert
  • Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, Master1 skrev:

Jeg tor du kan sugen en million kuker,,,,

Og Jeg kan slikke like mange fitter .....

uten å egentlig kunne det....

SWnakke sammen er bra ...

ja jaaaaaa  litt hardere/ mykere    ..jaaaaaaaaaaaaa   litt mer til venstre ...

vi er alle forskjellige 

og Takk og pris for det...a

Communication breakdown
It's always the same 🙄 Elsker den låta. Hva var det du skrev? 🤔

Jeg snakket med han, og han fortalte at å bli sugd ikke ga han noe. Leser du ikke før siterer? 

Skrevet

Det gjorde Jeg

men sugde du han akkurat  ..Ja akkurat  sånn som HAN liker DET

Det er igrunnen spørsmålet....

Har blitt sugd ...og ikke alle damene var .....like gode for å si det sånn.........

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Resignert skrev:

Noen gjør absolutt det. Noen kommer til og med kun av penetrering. De som kommer av både slikking, fingring og penetrering er definitivt mest givende å ha sex med, selv om de er et lite mindretall. Iallefall for de av oss menn som tenker over hvordan kvinnen opplever sexen med oss. Ikke med diverse elektriske apparater. Hva om mannen syns at støvsugeren og vaskemaskinen var deiligere enn deg?

Skal han stikke kuken i vaskemaskin da mener du? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal han stikke kuken i vaskemaskin da mener du? 

1200 hundre omdreinger....... da .......kommer spr...... skal du se...

Skratter

Skrevet

Jeg trodde kvinner liksom skulle ha en veldig mystisk og avansert seksualitet mens menn var enkle og primitive. På KG virker det noen ganger motsatt. Alt som ikke fører til kjapp orgasme er bortkastet tid. Triste greier. Hvis min partner ble veldig tent av å slikke albuen min så ville jeg også blitt tent av det. Alt handler ikke om mekanisk stimulering.

Hva om en mann ble mer tent av leketøy enn å bli sugd. Ville ikke det vært litt trist?

• Liker 4
Skrevet

Ikke alle suger like godt, men hvordan det er mulig ikke å like å bli sugd, ja, det skjønner ikke jeg. Elsker å bli sugd, særlig myk, lang kosesuging med mest tunge og munn. Ligge på sofaen og kjæresten bare glir sakte ned og begynner å kose den gjennom joggebuksa. Er hun i humør har jeg herlige timer i vente. 

Anonymkode: 06ccc...5ad

Skrevet
11 minutter siden, Master1 skrev:

Det gjorde Jeg

men sugde du han akkurat  ..Ja akkurat  sånn som HAN liker DET

Det er igrunnen spørsmålet....

Har blitt sugd ...og ikke alle damene var .....like gode for å si det sånn.........

Alt jeg klarer å tenke på når jeg er nicket ditt er Master of Puppets låta. 

Master of puppets I'm pulling your strings
Twisting your mind and smashing your fucking dreams
Blinded by me, you can't see a thing
Just call my name, 'cause I'll hear you scream
Master
(Master)
Just call my name, 'cause I'll hear you scream
Master
(Master)

Skrevet
9 minutter siden, Nora1997 skrev:

kommunikasjon :)

Det er viktig----

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...