AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #1 Skrevet 23. november 2018 Ja hva skal man si? Kjærligheten finner alltid sin vei? Har en stund hatt et "forhold" til en gutt på 23 år, er 31år selv. Han bryr seg ikke om alderen min, elsker barn (har ikke møtt mine) jeg har to barn på 12 og 5. Hvordan ville du resgert om sønnen din på 23 kom hjem å fortalte at han har funnet seg ei på 31 med to barn? Hva hadde du sagt om jeg var venninnen din? jeg er så redd for hva folk skal si om vi står frem i et forhold😔 Anonymkode: 00af4...f08
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #2 Skrevet 23. november 2018 Jeg ble sammen med min kjæreste på 25 da jeg var 33 år selv. Har data i fem år nå og gifter oss trolig til neste år. Beste forholdet jeg har hatt Anonymkode: 12916...7cb 6
mae1234 Skrevet 23. november 2018 #3 Skrevet 23. november 2018 58 minutter siden, AnonymBruker said: Ja hva skal man si? Kjærligheten finner alltid sin vei? Har en stund hatt et "forhold" til en gutt på 23 år, er 31år selv. Han bryr seg ikke om alderen min, elsker barn (har ikke møtt mine) jeg har to barn på 12 og 5. Hvordan ville du resgert om sønnen din på 23 kom hjem å fortalte at han har funnet seg ei på 31 med to barn? Hva hadde du sagt om jeg var venninnen din? jeg er så redd for hva folk skal si om vi står frem i et forhold😔 Anonymkode: 00af4...f08 Jeg er 30, min kjæreste er 20😊 mer voksen enn min gjevngamle eks. Hans foreldre, søsken, venner sier ingenting, annet enn at ‘alder er bare et tall’ 😊 fordommer andre måtte ha bryr vi oss fint lite om. Det hadde ikke blitt løftet et bryn om det var andre veien rundt. la kjærligheten trumfe de trangsyntes dom👍🏻 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #4 Skrevet 23. november 2018 Jeg er 34 og sammen med en på 24. Aldri kjent på dypere kjærlighet før. Vi passer utrolig godt sammen. Har to lange forhold bak meg, begge med menn som var eldre enn meg. Nåværende kjæreste er mer moden enn de var. Når det gjelder barn, har jeg fra før, han har ingen. Men jeg er åpen for flere barn Anonymkode: b8720...e40 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #5 Skrevet 23. november 2018 Yngre menn ser bedre ut enn eldre menn, og mange av de er tryggere på seg selv også! De mest usikre, nevrotiske mannfolka er de som nærmer seg 40 og som har bikka 40! Anonymkode: 353e9...ed8 6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #6 Skrevet 23. november 2018 Jeg var sammen med en mann på 36 da jeg var 17 og holdt det skjult for foreldrene mine. Det var jo mitt valg, men tenkte de ikke ville forstå. Har alltid likt eldre menn og bare møtt fordommer. Anonymkode: 49d28...8bd
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #7 Skrevet 23. november 2018 Jeg hadde blitt glad om han var glad. Alt i orden! Anonymkode: e4baa...f6c 1
Gjest andysowhat Skrevet 23. november 2018 #8 Skrevet 23. november 2018 Min fru er 8år eldre enn meg. Eneste problemet vi har er at vi så forskjellige ting på TV og hørte på litt forskjellig musikk da vi var små... om noe så er det 8 år mellom kjæresten min og morra mi... noe som gjør det litt morsomt xD
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #9 Skrevet 24. november 2018 Min er 7 år yngre enn meg. Jeg har aldri hørt noe som helst om det, verken positivt eller negativt. Tror det begynner å bli ganske vanlig jeg, at kvinner velger yngre menn også Anonymkode: 66048...350 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #10 Skrevet 24. november 2018 En god kompis av meg ble kjent med , samboer med , gift med , og fikk to barn med ei dame som var ti år eldre enn han selv. Hun var da 31, og han 21.Jeg har aldri i mitt liv opplevd en mer krevende og dominant kvinne i hele mitt liv. Etter litt mer enn ti år sammen med denne kvinnen så var det nok. Han kom seg ut av livet til denne dysfunksjonelle kvinnen og fant seg ei på sin egen alder. Han har aldri hatt det så bra i hele sitt liv. En ting er å bli sammen med en som er ti år eldre enn en selv når man har rundet tredve år, da først kan man gjøre gjennomtenkte valg for livet ut. Det gjør man ikke når man er tyve. At dere som er tredve ikke innser dette er for meg helt uforståelig. La tyveåringene få muligheten til å leve livet, ta utdannelse, prøve å feile med hvilken type person de vil dele resten av livet sitt med, og ikke bind de til evig troskap for det passer dere best. Anonymkode: 11b44...9f0 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #11 Skrevet 24. november 2018 Er faktisk bra å bli sammen med yngre menn. Eldre menn forfaller fort og de er også sinnsykt kravstore og late. Yngre menn er fulle av energi og vet å ha det gøy. De sovner ikke foran sofaen hver ettermiddag eller setter seg på bakbeina hvis man vil finne på noe annet enn å sitte hjemme. Anonymkode: 47c4e...d97 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #12 Skrevet 24. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: En god kompis av meg ble kjent med , samboer med , gift med , og fikk to barn med ei dame som var ti år eldre enn han selv. Hun var da 31, og han 21.Jeg har aldri i mitt liv opplevd en mer krevende og dominant kvinne i hele mitt liv. Etter litt mer enn ti år sammen med denne kvinnen så var det nok. Han kom seg ut av livet til denne dysfunksjonelle kvinnen og fant seg ei på sin egen alder. Han har aldri hatt det så bra i hele sitt liv. En ting er å bli sammen med en som er ti år eldre enn en selv når man har rundet tredve år, da først kan man gjøre gjennomtenkte valg for livet ut. Det gjør man ikke når man er tyve. At dere som er tredve ikke innser dette er for meg helt uforståelig. La tyveåringene få muligheten til å leve livet, ta utdannelse, prøve å feile med hvilken type person de vil dele resten av livet sitt med, og ikke bind de til evig troskap for det passer dere best. Anonymkode: 11b44...9f0 Det minner meg om naboen på 36 som er sammen med ei på 23. Hun ser bare tristere og tristere ut for hver gang jerg ser henne. Hun sitter inne med denne godt voksne mannen og mister ung voksen-livet sitt. Maken til satt og sedat man skal man lete lenge etter. Og hun som var så sosial og aktiv før. Håper hun kommer seg ut av livet til denne dysfunksjonelle gubben og finner seg en på sin egen alder. Anonymkode: 353e9...ed8 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #13 Skrevet 24. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: En god kompis av meg ble kjent med , samboer med , gift med , og fikk to barn med ei dame som var ti år eldre enn han selv. Hun var da 31, og han 21.Jeg har aldri i mitt liv opplevd en mer krevende og dominant kvinne i hele mitt liv. Etter litt mer enn ti år sammen med denne kvinnen så var det nok. Han kom seg ut av livet til denne dysfunksjonelle kvinnen og fant seg ei på sin egen alder. Han har aldri hatt det så bra i hele sitt liv. En ting er å bli sammen med en som er ti år eldre enn en selv når man har rundet tredve år, da først kan man gjøre gjennomtenkte valg for livet ut. Det gjør man ikke når man er tyve. At dere som er tredve ikke innser dette er for meg helt uforståelig. La tyveåringene få muligheten til å leve livet, ta utdannelse, prøve å feile med hvilken type person de vil dele resten av livet sitt med, og ikke bind de til evig troskap for det passer dere best. Anonymkode: 11b44...9f0 I løpet av de 5+ årene jeg har vært sammen med min 7 år yngre kjæreste har han prøvd ut flere jobber, tatt videreutdanning/bachelorgrad (hadde fagutdanning fra før), og hatt god tid disse 5 årene til å observere hvordan kompiser inngår ekteskap, får barn eller trives aleine. Jeg merka at da han selv fylte 30 ble vi mer "samne alder". Vi er nå der at det er på tide å diskutere å flytte sammen (han bor i en annen by), gifte oss, få barn, investeringer osv. Men han har aldri vært noe party animal. Det er vel helst jeg som liker å gå på byen, danse etc. Og selv om jeg har bedre økonomi og egen leilighet, er han flinkere enn meg til å være nøysom med det han har. Vi lærer av hverandre. Som alle andre kan han eksperimentere med å date ulike folk. Men han blir jo helt knust bare jeg reiser hjem, så jeg tviler på at det er noe han har lyst til. Anonymkode: 12916...7cb
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #14 Skrevet 24. november 2018 Så lenge dere er glad i hverandre, og han er voksen nok/du er barnslig nok, går det nok veldig bra. Lykke til med kjærligheten ❤️ Anonymkode: a64d8...064
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #15 Skrevet 24. november 2018 Min mann gjennom 13 år er 6 år yngre enn meg, og det fungerer helt perfekt, -og det hadde nok ikke gjort noe om han var to år yngre. Jeg liker overhode ikke eldre menn da, så er det sagt! Anonymkode: 9c4c4...4cb 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #16 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 23.11.2018 den 23.48): Jeg er 34 og sammen med en på 24. Aldri kjent på dypere kjærlighet før. Vi passer utrolig godt sammen. Har to lange forhold bak meg, begge med menn som var eldre enn meg. Nåværende kjæreste er mer moden enn de var. Når det gjelder barn, har jeg fra før, han har ingen. Men jeg er åpen for flere barn Anonymkode: b8720...e40 Er dere sammen enda? Anonymkode: c9308...346
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #17 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 24.11.2018 den 20.43): Det minner meg om naboen på 36 som er sammen med ei på 23. Hun ser bare tristere og tristere ut for hver gang jerg ser henne. Hun sitter inne med denne godt voksne mannen og mister ung voksen-livet sitt. Maken til satt og sedat man skal man lete lenge etter. Og hun som var så sosial og aktiv før. Håper hun kommer seg ut av livet til denne dysfunksjonelle gubben og finner seg en på sin egen alder. Anonymkode: 353e9...ed8 36 er da vel ingen alder? Skulle tro du tenker man er halvveis i graven da🙄 Anonymkode: c9308...346 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #18 Skrevet 1. juni 2024 Min kjæreste var også 23 da jeg møtte ham, mens jeg var 35 med 3 barn! Jeg tenkte jo veldig mye på aldersforskjellen i starten da det føltes feil ut med en så ung kjæreste, men vi bare passet så godt sammen at det måtte bli oss. Og vi har vært sammen siden, beste forholdet jeg har vært i. Ikke støtt på noen problemer eller fordommer, men nå skal det sies at han ser eldre ut for alderen og jeg ser yngre ut. Vi måpa jo begge to da vi sa hverandres alder første gangen. Så om du var min venninne ville jeg selvsagt sagt go for it! Anonymkode: 34b84...705 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #19 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 24.11.2018 den 20.43): Det minner meg om naboen på 36 som er sammen med ei på 23. Hun ser bare tristere og tristere ut for hver gang jerg ser henne. Hun sitter inne med denne godt voksne mannen og mister ung voksen-livet sitt. Maken til satt og sedat man skal man lete lenge etter. Og hun som var så sosial og aktiv før. Håper hun kommer seg ut av livet til denne dysfunksjonelle gubben og finner seg en på sin egen alder. Anonymkode: 353e9...ed8 Alltid et helvete når kjønnene snus her, vettu. Anonymkode: e2483...46f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #20 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Min kjæreste var også 23 da jeg møtte ham, mens jeg var 35 med 3 barn! Jeg tenkte jo veldig mye på aldersforskjellen i starten da det føltes feil ut med en så ung kjæreste, men vi bare passet så godt sammen at det måtte bli oss. Og vi har vært sammen siden, beste forholdet jeg har vært i. Ikke støtt på noen problemer eller fordommer, men nå skal det sies at han ser eldre ut for alderen og jeg ser yngre ut. Vi måpa jo begge to da vi sa hverandres alder første gangen. Så om du var min venninne ville jeg selvsagt sagt go for it! Anonymkode: 34b84...705 Fantastisk 🥰 Anonymkode: c9308...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå