AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #1 Skrevet 23. november 2018 I sommer tok jeg opp kontakten med en jeg datet for noen år siden. Han måtte flytte pga jobb, og det ble slutt. Den gang fikk jeg mange meldinger, jeg møtte familien hans, han inviterte meg mye til han, viste mer følelser osv. Han flyttet hjem, og fant meg ute på byen. Siden da har vi "holdt på". Vi snakker litt på snapchat, og jeg ser han en gang i uka. Natt til søndag.. Før dro han aldri på byen, nå er han ute nesten hver helg. Jeg oppdaget også at han er på tinder. I begynnelsen tenkte jeg det var fordi ikke vi var eksklusive, men nå har vi gjort dette i flere måneder og han er fremdeles på tinder. Han er mye kaldere denne gangen og viser sjeldent følelser. Når han har vært full og jeg er bortreist har han derimot sendt meldinger med "Jeg savner deg ganske mye, trist å sove alene", komplimenter, kan omtale mine foreldre som svigers osv.. Men det er bare på fylla.. Lurer på om jeg har havnet i fuckfriend-fella, eller om han faktisk har følelser. Fordi jeg har følelser er det umulig å ta det opp. Jeg er så redd for å bli avvist. Personlig har jeg inntrykket av at han ikke er like interessert denne gangen, men samtidig skjønner jeg ikke hvorfor han gidder å holde med meg så lenge hvis han egentlig ikke bryr seg? Anonymkode: 41b2e...898
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #2 Skrevet 23. november 2018 Her ville jeg rett og slett tatt det opp på en ordentlig måte. «Siden vi har holdt på en stund nå, synes jeg det er på tide hi tar ned Tinder-profilene måte og satser. Jeg liker deg veldig godt, synes hva vi har er fint og kan se en fremtid med deg». Anonymkode: 3a4fe...32a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #3 Skrevet 23. november 2018 mitt spørsmål er vel egentlig om dere tror jeg misforstår situasjonen og at jeg har godtatt et fuckfriend-forhold? Eller er han bare for usikker til å ta mer kontakt? Han er ganske veik sånn sett Anonymkode: 41b2e...898
McMary Skrevet 24. november 2018 #4 Skrevet 24. november 2018 Det er ikke til å lure på om du er i fuckfriend fella, det er jo ganske åpenbart sånn jeg ser det i hvert fall. Spørsmålet er om du kan ta det videre derfra? Hvis du ikke vil ha en ff men en kjæreste, er det feil å fortsette dette. Be han hjem til deg på en onsdag eller på kino på en tirsdag etc. Hvis han aldri vil gjøre annet enn å ha sex med deg på lørdag i fylla mens du er forelsket, vil han plutselig en dag ikke komme fordi han har fått seg en kjæreste. og DA blir du lei deg og føler deg kanskje litt "brukt"? Jeg syns du skal si det som det er, at du har blitt forelsket og vil være kjærester og om han da trekker seg unna så la han gå! Du har ikke større sjanse for at han skal bli forelsket i deg på denne måten dere driver nå. Men om du ikke er tilgjengelig på lørdag og han vet du vil ha han på ordentlig, begynner han kanskje å savne deg litt og tenke seg om.. Han er for øvrig ikke "drømmefyren" lenger slik du beskriver han.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #5 Skrevet 24. november 2018 Høres ut som en av de guttene jeg ikke lenger gidder å bruke tid på, og bare kutter ut med engang. Det burde også du gjøre, TS! Anonymkode: 21247...963 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå