Gå til innhold

Celulittkrem. Noen med bra erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som har prøvd en celulittkrem som funker? Hva kostet den? Jeg har prøvd den til Loreal (ca 120kr?), kan ikke si at jeg merket noen stor forskjell. Men jeg brukte den kanskje ikke lenge nok. :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er no such thing as en krem som fjerner cellulitter. Det en slik krem gjør er å gjøre huden myk og evt stramme opp det helt øverste hudlaget.

Det finnes ingen vidunderkur for cellulitter (kanskje liopsuction, men det vet jeg ikke så mye om..), men det finnes diverse måter å få fine lår til helgen, men som er kortvarige! Hvis du masserer på området, gnir og gnur hardt, så vil det "svelle" ut, og cellulittene vil skjules. Men, når "hevelsen" går over kommer cellulittene frem igjen. Men for all del, jeg gjør dette hvis jeg skal gå i bikini/korte skjørt etc, og det funker helt fint på meg hvertfall! Nå har jeg ikke så veldig mye av det, men har da litt, som alle har...

Du kan jo i det minste prøve dette, og se om det funker for deg! Men det holder lenge med en vanlig fuktighetskrem mens du masserer..... Bruk gjerne en skrubb og fjern døde hudceller med først, da får du ordentlig myk og god hud etterpå.

Gjest murstein
Skrevet

jeg bruker den fra loreal som er i en grønn tube. Funker veldig bra etter min mening, ser godt forskjellen.

Gjest Anonymous
Skrevet
jeg bruker den fra loreal som er i en grønn tube. Funker veldig bra etter min mening, ser godt forskjellen.

Er det den seige geleen? Perfect slim?

Skrevet

hva med å trene litt og spise litt sunnere?

Gjest siri t
Skrevet

noen som har prøvd Cellulex? Er nysgjerrig, siden kvinneguiden har test på den og den kom ut positivt. 'For godt til å være sant' var det første jeg tenkte. Noen? :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Sånne kremer *fjerner* ikke cellulitter. Den bare drar sammen huden sånn at det ser bedre ut.

Det er like dumt som å dekke over uren hud med diverse kremer uten å behandle den.

Det eneste som fjerner cellullitter er er god blodsirkulasjon.

Dvs. trening som gjør deg svett og får i gang systemet.

Gjest Anonymous
Skrevet

takk for svar :) jeg tror du har rett... men jeg tror ingenting 'fjerner' cellulitter helt, med unntak av kirurgiske inngrep. Imidlertid kan de sikkert minskes! Jeg spiser sunt og har begynt å drikke masse vann (det må jo være bra for alt uansett) og har meldt meg på regelmessig spinning nå. Det kan ikke trekke ned i alle fall. får se på sikt om jeg merker noen forskjell. Men hvis en krem i tilegg kan skjule litt, uten å være skadelig (bortsett fra for lommeboken) så prøver jeg gjerne jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...