Rinu Skrevet 23. november 2018 #1 Skrevet 23. november 2018 (endret) Men det må være realisme i det. Eksempel, folk som kommer inn osv. Helt ok. Men om det skaper konflikter osv. Generelt er jeg skeptisk til muslimsk innvandring. Men jeg er ikke imot folk så så lenge det ikke skaper generelt konflikter så er jeg for innvandring etc. Men om det fører til kaos... vei sperringer osv for å nevne ifleng. Altså, jeg er for åpen flyt... Til det skjer noe drastisk. Da sier jeg, steng floden og intergrer de som er her. Og når det har roet seg så bare åpne den igjen. Fordi jeg personlig er for folk som ønsker bedre liv, jobbe osv. Men så må man skjønne hva slags verdier man står for også. Ikke for å nevne at tillit har mye å si, når man skal jobbe sammen med folk når det kommer til venner og folk man generelt jobber lag med. Uten tillit fører bare til bråk og kaos etter min mening Bare min mening. Derfor jeg ser demokrati som en sunn bra ting. Fordi du kan velge enten venstre eller høyre når det er realistisk å stemme på de basert på hva som faktisk skjer Endret 23. november 2018 av Rinu
hocane Skrevet 23. november 2018 #2 Skrevet 23. november 2018 Immigrasjon med samme kultur for eksempel kristendom går veldig fint. Men med en gang du tar inn for eksempel islam blir det kulturkrasj og konflikter ja. 1
ElinX0Xpoliti Skrevet 24. november 2018 #3 Skrevet 24. november 2018 (endret) Tror det er litt for sent å prøve integrere de som er her nå, og jeg snakker ikke om kineserne eller tai her. Hvilken form som deporteringen eller "demografisk omplassering" (sosialist begrep) skjer vet ikke jeg, tidligere i historien som I sovjet, Amerika og Hitler tyskland tok meget grusomme handlinger og gjort løpet av kort tid. Om feil personer kommer til makten så kommer dette til å skje, noe som helt sikker skjer etter den totalt manglende mental politiske elite tar å skylde på alle andre enn seg selv. Så jeg håper på at det er snille diktatorer som tar over i tyskland og Russland denne gangen. Håper at Norges stat gir ut våpen til folket slik at de kan beskyte seg selv denne gangen istedenfor å ta alle våpen som før første verdenskrig og nedruste forsvaret og nedruste folket slik før andre verdenkrig. Når de som styrer Norge ønsker å ta alle våpen og legge ned militæret så virker det som en stor krig på gang, virker sånn siden 1000 tallet i Norge. Endret 24. november 2018 av ElinX0Xpoliti 1
Drizzt Skrevet 24. november 2018 #4 Skrevet 24. november 2018 De aller, aller fleste er ikke imot immigrasjon generelt, men er svært kritiske til immigrasjon av mennesker fra kulturer og religioner som er uforenelige med vår levemåte og verdier. Dessverre er det slik at å ha fornuften i behold kalles for rasisme og fremmedfiendtlighet nå i disse dager. Dette er et forsøk på å kneble fornuftens stemme ved å stemple alle fornuftige mennesker som noe de ikke er. Det lover svært dårlig det som skjer i Europa og politikerne som førte til dette bør ta hele personlige ansvaret. Men det kommer ikke til å stoppe det som er i ferd med å skje. 3
hocane Skrevet 24. november 2018 #5 Skrevet 24. november 2018 2 timer siden, Drizzt skrev: Dessverre er det slik at å ha fornuften i behold kalles for rasisme og fremmedfiendtlighet nå i disse dager. Folk flest burde hatt mentaliteten å gi faen, dessverre er samfunnet så patetisk at du kan miste jobben for å ha feil politisk mening. Går virkelig ut over ytringsfriheten. 1
Drizzt Skrevet 25. november 2018 #6 Skrevet 25. november 2018 På 24.11.2018 den 21.50, hocane skrev: Folk flest burde hatt mentaliteten å gi faen, dessverre er samfunnet så patetisk at du kan miste jobben for å ha feil politisk mening. Går virkelig ut over ytringsfriheten. Norge har ikke reell ytringsfrihet, men ytringsansvar. Så lenge politiske meninger gjør direkte skade i arbeidsforhold, økonomi, familierelasjoner, mm, så kan man ikke snakke om ytringsfrihet. 1
Madame Butterfly Skrevet 25. november 2018 #7 Skrevet 25. november 2018 Tror ikke det er så mange som er i mot immigrasjon sånn i seg selv. Problemet er dagens situasjon. Vi har allerede tatt i mot flere enn hva vi har greid å integrere, for så å øke på med å ta inn rekord mange på svært kort tid. Dette altså før problemer knyttet til de som allerede var her. Det er måten det er gjort på, det er planløst. Det er også problematisk hvem de er, hva de skal her, og hva de faktisk gjør her. 1
Martin13 Skrevet 28. november 2018 #8 Skrevet 28. november 2018 On 11/23/2018 at 10:16 PM, hocane said: Immigrasjon med samme kultur for eksempel kristendom går veldig fint. Men med en gang du tar inn for eksempel islam blir det kulturkrasj og konflikter ja. Det er kun Islam som krasjer med andre kulturer. Islam er ikke bare religion, men et komplett system. Islam vil styre hele folket, ta over politikken, lover og regler. Det er et onde som vi ikke vil ha inn i Norge.
hocane Skrevet 28. november 2018 #9 Skrevet 28. november 2018 40 minutter siden, Martin13 skrev: Det er kun Islam som krasjer med andre kulturer. Islam er ikke bare religion, men et komplett system. Islam vil styre hele folket, ta over politikken, lover og regler. Det er et onde som vi ikke vil ha inn i Norge. Det er for sent. Har allerede tatt inn for mange, skaden er allerede skjedd. Vestlige mennesker får nesten ikke barn, muslimer formerer seg som bananfluer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå