AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #1 Skrevet 23. november 2018 43 år. Nylig blitt singel. Ikke spesielt pen, men noenlunde slank og ser yngre ut. Lavtlønnsjobb, leid leilighet. Ingen barn. Anonymkode: 38587...c33
draug 75 Skrevet 23. november 2018 #4 Skrevet 23. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke spesielt pen Lar du dette styre livet ditt? For i så fall, nix. (Jeg reagerte på at du satte det først av de subjektive opplysningene.) 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #5 Skrevet 23. november 2018 2 timer siden, draug 75 skrev: Lar du dette styre livet ditt? For i så fall, nix. (Jeg reagerte på at du satte det først av de subjektive opplysningene.) Jeg lar det ikke styre livet mitt. Men det har jo ofte betydning for hvordan man blir møtt av andre. Mange har sterke utseendepreferanser. Så spørsmålet er vel om noen gir en en sjanse om de ikke liker det de ser ved første øyekast. Anonymkode: 38587...c33
putaz Skrevet 23. november 2018 #6 Skrevet 23. november 2018 nja litt eldre enn meg . 0 barn er et stort pluss. At du ikke er pen kan være vanskelig å ta stilling til da det kan være subjektivt. ellers er det litt lite info til å vurdere en person jeg aldri har møtt om en kan bli SAMMEN med 😏
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #7 Skrevet 23. november 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: 43 år. Nylig blitt singel. Ikke spesielt pen, men noenlunde slank og ser yngre ut. Lavtlønnsjobb, leid leilighet. Ingen barn. Anonymkode: 38587...c33 Nylig single, alt er håpløst. Livet er et helvete! Uff, stakkars deg. Kvinner er håpløse vesen generelt dessverre. Men fortvil ikke, jeg skal garantere deg at det finnes MANGE menn der ute som vil ha det. Så det trenger du ikke tenke på i heletatt, hvertfall ikke på måten du fremstiller deg. Anonymkode: 18560...903
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #8 Skrevet 23. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nylig single, alt er håpløst. Livet er et helvete! Uff, stakkars deg. Kvinner er håpløse vesen generelt dessverre. Men fortvil ikke, jeg skal garantere deg at det finnes MANGE menn der ute som vil ha det. Så det trenger du ikke tenke på i heletatt, hvertfall ikke på måten du fremstiller deg. Anonymkode: 18560...903 Mulig det finnes MANGE menn der ute som vil ha meg. Men hvordan finne dem? Anonymkode: 38587...c33
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #9 Skrevet 23. november 2018 2 timer siden, putaz skrev: nja litt eldre enn meg . 0 barn er et stort pluss. At du ikke er pen kan være vanskelig å ta stilling til da det kan være subjektivt. ellers er det litt lite info til å vurdere en person jeg aldri har møtt om en kan bli SAMMEN med 😏 Skjønner jo at du ikke kan vite det ut i fra åpningsinnlegget. Men det er med andre ord ikke utelukket? Det er veldig mange her inne som uttaler seg kategorisk om at de aldri kunne blitt sammen med en som er sånn eller slik. Ikke en mann under 180. Ikke noen som ikke har bøker hjemme. Ikke noen som ikke eier bolig. Ikke noen uten førerkort. Ikke menn med caps. Ikke kvinner med stor areola. Osv.... Anonymkode: 38587...c33
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #10 Skrevet 23. november 2018 Neo, alt for mye drama med kvinnfolk Anonymkode: 10f0d...f8c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #11 Skrevet 23. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig det finnes MANGE menn der ute som vil ha meg. Men hvordan finne dem? Anonymkode: 38587...c33 Nettdating, sukker.no for eks. By på deg selv, ikke knip igjen med beina hvertfall. Hvorfor skal du ha en mann igjen allerede? Var du ikke nylig single? Anonymkode: 18560...903
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #12 Skrevet 23. november 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: 43 år. Nylig blitt singel. Ikke spesielt pen, men noenlunde slank og ser yngre ut. Lavtlønnsjobb, leid leilighet. Ingen barn. Anonymkode: 38587...c33 Lavtlønnsjobb har ikke noe å si, du jobber og står på. Å være slank er et pluss, viser at du tar vare på deg selv. Dyrk din feminitet, vær glad for det du har og dyrk dine hobbyer. Du høres nemlig ikke så verst ut. Anonymkode: 81141...2d8 1
putaz Skrevet 24. november 2018 #13 Skrevet 24. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner jo at du ikke kan vite det ut i fra åpningsinnlegget. Men det er med andre ord ikke utelukket? Det er veldig mange her inne som uttaler seg kategorisk om at de aldri kunne blitt sammen med en som er sånn eller slik. Ikke en mann under 180. Ikke noen som ikke har bøker hjemme. Ikke noen som ikke eier bolig. Ikke noen uten førerkort. Ikke menn med caps. Ikke kvinner med stor areola. Osv.... Anonymkode: 38587...c33 Jeg ser den. ganske bastante konklusjoner . og noen kan ikke bli sammen med en mann så og så høy fordi hun skal bruke høye heler😂 kan begynne å lurer noen ganger. Men ut fra de 6 tingene du beskrev i innlegget hadde det ikke vært utelukket nei. men det stod jo ingen ting om personlighet og det er jo også en vesentlig ting.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #14 Skrevet 24. november 2018 8 timer siden, putaz skrev: Jeg ser den. ganske bastante konklusjoner . og noen kan ikke bli sammen med en mann så og så høy fordi hun skal bruke høye heler😂 kan begynne å lurer noen ganger. Men ut fra de 6 tingene du beskrev i innlegget hadde det ikke vært utelukket nei. men det stod jo ingen ting om personlighet og det er jo også en vesentlig ting. Kan være vanskelig å beskrive personlighet, fordi det handler jo ikke bare om positive og negative egenskaper, men også at partenes egenskaper skal passe sammen. Men kan gjøre et forsøk. Litt introvert, men har blitt mer utadvendt med årene. Litt usikker og dårlig selvtillit, men det har også blitt bedre med årene. Har humor, synes det er viktig å kunne le i hverdagen. Ikke opptatt av dyre ting og status. Verken snarsint eller langsint. Glad i dyr. Liker rolige aktiviteter som å se på film, lese, strikke, spille sjakk, gode samtaler framfor uteliv og festing. Kan ta en fest en sjelden gang. Måteholden med alkohol. Rusfri. Røyker litt, men kan slutte. Ingen kontrollfrik. Politisk rød, men har ikke et fast parti. Ikke rasist. Opptatt av rettferdighet. Gir innimellom penger til veldedighet eller til tiggere, uten å føle meg "snill" av den grunn. Anonymkode: 38587...c33
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #15 Skrevet 24. november 2018 Så lenge du er blid, snill og har et behagelig vesen så kunne jeg jo det. Det, og kjemi, er jo det som teller. Slank er alltid bra. Anonymkode: ec7dc...a37 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå