AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #1 Skrevet 23. november 2018 Har så lyst å klippe meg kort, men tør liksom aldri. Hadde det en gang før, men det er lene siden og er redd kjæresten ikke vil like det 🙈 jeg har litt sånn light «pinup» stil på håret, har ikke piercinger i ansiktet eller noe men har kort rett lugg og langt slett brunt hår. Så jeg må enten klippe en frisyre hvor jeg kan ha lugg eller så må jeg spare den før jeg klipper. Har et hår som ligner dette. Ganske kjedelig med andre ord: Så sikler jeg på hårfrisyrer som disse: Her er det jo undercut på siden, men er ikke redd for å prøve det: Så synes jeg slike franskinspirerte bob-frisyrer er veldig sexy og søte. Her kan jeg jo beholde den korte luggen også:) Som disse: Jeg har alltid skiftet frisyrer titt og ofte og er ikke redd for å gjøre feil sånn sett. Håret vokser ut igjen, og jeg vet at jeg kler bob for det har jeg hatt flere ganger. Har også hatt lilla hår, platinablondt, sølvfarget, rødt, sterk kobberfarge (elsket den), ombre i alskens farger, osv.. hadde også barbert nakke/undercut. men alt dette mens jeg var singel 🙈 og ikke trengte å bry meg med hva menn syntes om håret mitt, men nå har jeg kjæreste. Og jeg vet at gutter flest liker langt hår best på jenter... vil jo ikke la han bestemme håret mitt men har ikke noe lyst til å klippe meg og han synes jeg er mindre pen av den grunn. Eller at han tenner mindre på meg eller noe. Vet det er kjempeteit å tenke sånn.. men sånn et det nå da;p Men hadde dere gjort det? Og evt hvilken frisyre hadde dere valgt, av de bildene jeg la ut? Legg gjerne ved bilder selv om dere har bedre forslag:) Anonymkode: b2957...903 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #2 Skrevet 23. november 2018 Bildene er hentet fra Pinterest Anonymkode: b2957...903
Thyra Skrevet 23. november 2018 #3 Skrevet 23. november 2018 Synes ikke den øverste frisyren er kjedelig. Spør typen din hva han synes, da. Men det viktigste er vel hva du synes. 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #4 Skrevet 23. november 2018 Men hvordan ser ditt ansikt ut da? Anonymkode: 12521...0dd 1
Duff Skrevet 23. november 2018 #5 Skrevet 23. november 2018 Bilde 234&5 har jeg hatt. Elsket det spesielt den lyse. Har nå kort mørkt hår, har ikke angret ett sekund på at jeg klippet det. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #6 Skrevet 23. november 2018 24 minutter siden, Duff skrev: Bilde 234&5 har jeg hatt. Elsket det spesielt den lyse. Har nå kort mørkt hår, har ikke angret ett sekund på at jeg klippet det. Skjønte ikke helt hvilken frisyre du mente du likte best, alle er jo lyse på bildene du nevner?:) Har du slett eller slett hår da? Mitt er helt slett, og er detfor litt redd det vil bli hengende rett ned og se rart ut. Bruker saltvannsspray hver dag da, så kan sikkert fortsett med det selv om håret blir kort, for å buste det til litt:) Anonymkode: b2957...903
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #7 Skrevet 23. november 2018 Skulle stå «har du slett eller fall i håret» Skrivefeil.. Anonymkode: b2957...903
Duff Skrevet 23. november 2018 #8 Skrevet 23. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønte ikke helt hvilken frisyre du mente du likte best, alle er jo lyse på bildene du nevner?:) Har du slett eller slett hår da? Mitt er helt slett, og er detfor litt redd det vil bli hengende rett ned og se rart ut. Bruker saltvannsspray hver dag da, så kan sikkert fortsett med det selv om håret blir kort, for å buste det til litt:) Anonymkode: b2957...903 Det bilde som likner din frisyre er nummer 0, bilde under nr1 og så 2 3 osv. Jeg har slett hår. Bruker voks eller saltvannsspray.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #9 Skrevet 23. november 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan ser ditt ansikt ut da? Anonymkode: 12521...0dd Vanskelig å forklare ansiktet mitt. Men er brunette og har brune øyne og mørke bryn. Blek hud. Spes nå om vinteren, men blir fort brun om sommern. Ganke oval ansiktsform tror jeg. Har ihvertfall ikke hjerteform eller firkantet. Vet ikke om det var forklarende men:) Anonymkode: b2957...903
Duff Skrevet 23. november 2018 #10 Skrevet 23. november 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har så lyst å klippe meg kort, men tør liksom aldri. Hadde det en gang før, men det er lene siden og er redd kjæresten ikke vil like det 🙈 jeg har litt sånn light «pinup» stil på håret, har ikke piercinger i ansiktet eller noe men har kort rett lugg og langt slett brunt hår. Så jeg må enten klippe en frisyre hvor jeg kan ha lugg eller så må jeg spare den før jeg klipper. Har et hår som ligner dette. Ganske kjedelig med andre ord: Så sikler jeg på hårfrisyrer som disse: Denne lyse Denne har jeg hatt i helt lys og i mørk Og denne i lys og mørk finest i lys Her er det jo undercut på siden, men er ikke redd for å prøve det: Denne har jeg hatt nå før jeg klippet kort Så synes jeg slike franskinspirerte bob-frisyrer er veldig sexy og søte. Her kan jeg jo beholde den korte luggen også:) Som disse: Jeg har alltid skiftet frisyrer titt og ofte og er ikke redd for å gjøre feil sånn sett. Håret vokser ut igjen, og jeg vet at jeg kler bob for det har jeg hatt flere ganger. Har også hatt lilla hår, platinablondt, sølvfarget, rødt, sterk kobberfarge (elsket den), ombre i alskens farger, osv.. hadde også barbert nakke/undercut. men alt dette mens jeg var singel 🙈 og ikke trengte å bry meg med hva menn syntes om håret mitt, men nå har jeg kjæreste. Og jeg vet at gutter flest liker langt hår best på jenter... vil jo ikke la han bestemme håret mitt men har ikke noe lyst til å klippe meg og han synes jeg er mindre pen av den grunn. Eller at han tenner mindre på meg eller noe. Vet det er kjempeteit å tenke sånn.. men sånn et det nå da;p Men hadde dere gjort det? Og evt hvilken frisyre hadde dere valgt, av de bildene jeg la ut? Legg gjerne ved bilder selv om dere har bedre forslag:) Anonymkode: b2957...903 i
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #11 Skrevet 23. november 2018 Åh, frisyren til jenta på det nest siste bildet, hun som det ser ut har på seg grønn singlet - ❤️❤️❤️❤️❤️!!!!! Anonymkode: a6aea...d39 7
twig Skrevet 23. november 2018 #12 Skrevet 23. november 2018 (endret) Har ganske lik frisyre som hun på bildet hvor det står chloenbrown. Hadde langt «kjedelig» hår før. Jeg hadde klipt meg om jeg var deg. Det vokser fort ut igjen om du skulle angre. Endret 23. november 2018 av twig 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #13 Skrevet 23. november 2018 det første med hun lyse! Anonymkode: 4481a...95d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #14 Skrevet 23. november 2018 1 time siden, twig skrev: Har ganske lik frisyre som hun på bildet hvor det står chloenbrown. Hadde langt «kjedelig» hår før. Jeg hadde klipt meg om jeg var deg. Det vokser fort ut igjen om du skulle angre. Er enig:) mye morsommere med en fresh frisyre også som ikke alle andre har. Synes jeg ser så kjedelig ut med langt hår, litt grå mus aktig. Ikke utnytter jeg muligheten til å sette det opp eller noe heller, så føler nesten det er mer arbeid enn gøy:p Men er det uke lett for å se gammel ut når man klipper det kort? Har ikke fått rynker eller noe enda, haha, men er 31 år da.. jeg er ikke for gammel for slike frisyrer syns du?😅 Anonymkode: b2957...903
Gjest Kritt Skrevet 23. november 2018 #15 Skrevet 23. november 2018 Jeg synes alle frisyrene var fine og kledelige på modellene, men selv ville jeg vært litt redd for en frisyre som krever styling hver dag. Sånn sett veldig enkelt med langt hår.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #16 Skrevet 23. november 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: b2957...903 Jeg valgte ut de jeg likte best. Synes disse frisyrene er slike som alle kler. De to øverste har jeg hatt selv; altså både med og uten lugg. Veldig greit og lettstelt. Man kan style det mye eller ikke i det hele tatt. Anonymkode: c5b66...da7
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #17 Skrevet 23. november 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: *snipp* Så synes jeg slike franskinspirerte bob-frisyrer er veldig sexy og søte. Her kan jeg jo beholde den korte luggen også:) Denne synes jeg var spesielt pen:) Men jeg liker sidelugg da:D Men jeg tror absolutt du kunne kle en slik frisyre, du har flotte, sterke ansiktstrekk, og jeg tror de vil komme godt frem med en slik klipp:) Slik som Emma Watson da hun klipte seg. Jeg har selv et veldig rundt ansikt() og kan ikke ha så korte frisyrer, jeg har dog hatt noe lignende og det gikk greit selv om jeg har noen spesielt sterke trekk. Dessverre ble håret mitt veldig krøllete når det ble så kort at jeg måtte jo slette det ut hver dag. Det er jeg for lat til:P Så nå er det langt igjen Hva angår kjæresten din; kan du ikke bare spørre hva han synes?:) Greit å sette pris på andres innspill selv om de selvsagt ikke skal bestemme. Anonymkode: 54afd...5d9
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #18 Skrevet 23. november 2018 21 minutter siden, Kritt skrev: Jeg synes alle frisyrene var fine og kledelige på modellene, men selv ville jeg vært litt redd for en frisyre som krever styling hver dag. Sånn sett veldig enkelt med langt hår. Tenker det samme som deg. Derfor vil jeg ha det såpass langt at jeg har mulighet til å sette deler av håret opp i strikk ihvertfall. Så jeg slipper å fikse så mye på det hver dag, for det gidder ikke jeg heller:) Ts Anonymkode: b2957...903
twig Skrevet 23. november 2018 #19 Skrevet 23. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er enig:) mye morsommere med en fresh frisyre også som ikke alle andre har. Synes jeg ser så kjedelig ut med langt hår, litt grå mus aktig. Ikke utnytter jeg muligheten til å sette det opp eller noe heller, så føler nesten det er mer arbeid enn gøy:p Men er det uke lett for å se gammel ut når man klipper det kort? Har ikke fått rynker eller noe enda, haha, men er 31 år da.. jeg er ikke for gammel for slike frisyrer syns du?😅 Anonymkode: b2957...903 Jeg er 30 Men føler meg mer fresh med en kort frisyre som jeg må stelle litt med, enn når jeg har langt hår som fort ender opp i en dott, hestehale eller flette.
Djungelvrål Skrevet 23. november 2018 #20 Skrevet 23. november 2018 Jeg fatter ikke at folk med så tykt hår som TS i det hele tatt engang vurderer å ha kort hår. Jeg har supertynt hår men har det likevel til skuldrene, kan ikke ha det løst. Må sette det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå