Gå til innhold

Tatovering, er det tegn på ADHD?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hørt noen hevde det, jeg kjenner 3 personer med tatovering, den ene personen har i alle fall adhd, de to andre har dårlig impulskontroll, men tør ikke spørre dem.

Anonymkode: 3096e...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt noen hevde det, jeg kjenner 3 personer med tatovering, den ene personen har i alle fall adhd, de to andre har dårlig impulskontroll, men tør ikke spørre dem.

Anonymkode: 3096e...829

Ikke tro på alt du hører. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt noen hevde det, jeg kjenner 3 personer med tatovering, den ene personen har i alle fall adhd, de to andre har dårlig impulskontroll, men tør ikke spørre dem.

Anonymkode: 3096e...829

Kjenner en del mennesker uten ADHD som har tatoveringer. Kjenner en del med ADHD som ikke har tatoveringer. Hva er poenget ditt? 

 

Anonymkode: 535f3...1df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst! Et sikkert tegn på adhd, er når det plutselig begynner å dukke opp tatoveringer på kroppen din.

..men spøk til side..er det ikke slik at de fleste mellom 25-50 har en eller annen tatovering? Jeg er i såfall en av de få på min alder som ikke har tatovert noe som helst på kroppen.

Dersom det skulle være et visst mønster; - kan det være fordi mange med adhd liker å gi ting et eget uttrykk? Når en har et tynt filter mot inntrykk, fører jo ofte til at man kan bli litt ekstra kreativ, fordi inntrykkene gjerne må ut på en eller annen måte. 

Det er akkurat som det er med at det er en større andel bipolare blant f.eks skuespillere enn blant den jevne befolkning. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du må utvide utvalget testsubjekter. Tre stk. du kjenner kan bli litt tynt å bygge en forskningsrapport på.

Anonymkode: 152e8...093

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fikk jeg mitt første og eneste symptom på ADHD😂

De som hevdet dette er ute og sykler blåbærtur på feil jorde,TS🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her passer jeg ikke inn med mine 45+ lite mpulsiv, høy utdanning med "alt på stell" og masse tattoos :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse tatoveringer og er vel så langt fra adhd som man kan få det. 

Anonymkode: ca0f9...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lite impulsiv som det går an å få noen omtrent, jeg har autisme og planlegger alt jeg skal nesten ned til den minste detalj. Jeg er testet for ADHD og har det ikke, men jeg har tatovering. 

Anonymkode: 8ff73...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har adhd, har høy utdanning, bra jobb, stabil familiesituasjon og ingen tatoveringer.

Anonymkode: 10109...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2018 den 1.00, AnonymBruker skrev:

Har hørt noen hevde det, jeg kjenner 3 personer med tatovering, den ene personen har i alle fall adhd, de to andre har dårlig impulskontroll, men tør ikke spørre dem.

Anonymkode: 3096e...829

Tatovering er oftere et tegn på ACDC enn ADHD:-)

Anonymkode: 517cd...0b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...