Gå til innhold

Beste diskusjonsforum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilket norsk forum mener du er det beste? selv så mener jeg at VGD er det beste forumet vi har her i Norge, men mitt favorittforum er definitivt det svenske forumet www.flashback.org , flashback er et seriøst forum hvor det finnes mange kategorier også er flashback et forum som tåler at medlemmene kan skrive kritisk om saker og ting uten og bli utestengte. Jeg har lært at KG og tildels også medlemmene på KG ikke er av høyeste standard, og det er som regel vanskelig og føre en seriøs debatt med folkene på KG.

Anonymkode: 445d0...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

flashback er et seriøst forum

😂 Good one

Anonymkode: ba6df...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjon.no                               

Anonymkode: 9b05e...471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂 Good one

Anonymkode: ba6df...162

Jeg synes nå ihvertfall at Flashback er det beste diskusjonsforumet i norden, de har alle mulige kategorier og tråder om praktisk talt alt også er Flashback et forum hvor det faktisk holdes seriøse debatter og 50% av medlemmene er ikke troll.

Anonymkode: 445d0...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Elektra skrev:

Så hvorfor er du her? 

Jeg er på KG fordi jeg liker en variasjon av ulike diskusjonsforum, men KG er ikke blant de mer seriøse forumene.

Anonymkode: 445d0...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Diskusjon.no                               

Anonymkode: 9b05e...471

Diskusjon.no kommer på en god 2. plass etter VGD når det gjelder norske forum etter min mening.

Anonymkode: 445d0...4e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på KG fordi jeg liker en variasjon av ulike diskusjonsforum, men KG er ikke blant de mer seriøse forumene.

Anonymkode: 445d0...4e5

Tror ikke det er målsetningen til kg heller. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Elektra skrev:

Tror ikke det er målsetningen til kg heller. 

 

Nei, tydeligvis ikke. Men det er likevel de forumene som er anti-politisk korrekte og som har et variabelt utvalg av kategorier og hvor det holdes en seriøs tone i trådene som har hatt tusenvis av samme forums medlemmer i 10-15 år. 

Anonymkode: 445d0...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VGD var bra for flere år tilbake, men har tapt seg kraftig. De beste har sluttet en etter en, og vi sitter igjen med noen få kranglefanter som har gravd seg grundig ned i sine skyttergraver og aldri er mottagelige for argumenter, men bare er opptatt av å hetse andre debattanter og andres politiske partier.
Men, det må sies, dette gjelder forum i den store kategorien politikk/aktuelt og denslags. Det fins andre forum som jeg synes er ganske bra, slik som bil og noen innen idrett.
Diskusjon.no har et bra jus-forum med noen deltakere som vet hva de holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Vox_populi skrev:

VGD var bra for flere år tilbake, men har tapt seg kraftig. De beste har sluttet en etter en, og vi sitter igjen med noen få kranglefanter som har gravd seg grundig ned i sine skyttergraver og aldri er mottagelige for argumenter, men bare er opptatt av å hetse andre debattanter og andres politiske partier.
Men, det må sies, dette gjelder forum i den store kategorien politikk/aktuelt og denslags. Det fins andre forum som jeg synes er ganske bra, slik som bil og noen innen idrett.
Diskusjon.no har et bra jus-forum med noen deltakere som vet hva de holder på med.

Kan si meg  enig i at nivået på VGD har falt de siste 10 årene, men likevel så synes jeg at de er det beste norske forumet.

Anonymkode: 445d0...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, tydeligvis ikke. Men det er likevel de forumene som er anti-politisk korrekte og som har et variabelt utvalg av kategorier og hvor det holdes en seriøs tone i trådene som har hatt tusenvis av samme forums medlemmer i 10-15 år. 

Anonymkode: 445d0...4e5

Så flott for dem 👍

Nå er det forsåvidt mange medlemmer her som har vært her i mange herrans år også, men jeg skjønner du foretrekker en annen type forum og det må du jo få lov til. Men du trenger ikke skrive dritt om kg og medlemmene av den grunn, det er jo bare for å provosere. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan si meg  enig i at nivået på VGD har falt de siste 10 årene, men likevel så synes jeg at de er det beste norske forumet.

Anonymkode: 445d0...4e5

Jojo, kanskje VGD er best tross alt, men konkurransen er nå ikke direkte skremmende, da: KG (kommentar overflødig, dessuten risiko for utestenging) og diskusjon.no (umodne kranglefanter).Fins der andre anonyme forum?

Endret av Vox_populi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Elektra skrev:

Så flott for dem 👍

Nå er det forsåvidt mange medlemmer her som har vært her i mange herrans år også, men jeg skjønner du foretrekker en annen type forum og det må du jo få lov til. Men du trenger ikke skrive dritt om kg og medlemmene av den grunn, det er jo bare for å provosere. 😉

Ja, det vitner om kvalitet.

Det finnes noen få medlemmer som har vært på KG i mer enn 2-3 år, men de er det få av. På flashback så kan du i 2018 finne flere aktive medlemmer som registrerte seg på forumet tilbake i 1998/99. Og på flashback så holder tråddebattene et høyere nivå, med saklige svar og solide argument også er det et forum med seriøse tråder og seriøse svar, du skal lete i mange timer for og finne en trolletråd eller useriøse svar på flashback. Flashback er etter min mening det soleklart beste diskusjonsforumet vi har i norden. Og jeg skriver ikke dritt om medlemmene eller forumet generelt, jeg forteller sannheten. Alt i alt så er KG et forum som ikke er av det seriøse slaget.

Anonymkode: 445d0...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det vitner om kvalitet.

Det finnes noen få medlemmer som har vært på KG i mer enn 2-3 år, men de er det få av. På flashback så kan du i 2018 finne flere aktive medlemmer som registrerte seg på forumet tilbake i 1998/99. Og på flashback så holder tråddebattene et høyere nivå, med saklige svar og solide argument også er det et forum med seriøse tråder og seriøse svar, du skal lete i mange timer for og finne en trolletråd eller useriøse svar på flashback. Flashback er etter min mening det soleklart beste diskusjonsforumet vi har i norden. Og jeg skriver ikke dritt om medlemmene eller forumet generelt, jeg forteller sannheten. Alt i alt så er KG et forum som ikke er av det seriøse slaget.

Anonymkode: 445d0...4e5

Jeg vil påstå at å kalle medlemmene her for lav standard er et malplassert forsøk på trolling. Du som er vant til seriøse forum vet også dette. 

Får du forresten mye betalt for denne reklamen eller? Til nå har du nevnt favorittforumet ditt 9 ganger og lagt ut adressen liksom 🙄

Vi skjønner. Du liker forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Elektra skrev:

Jeg vil påstå at å kalle medlemmene her for lav standard er et malplassert forsøk på trolling. Du som er vant til seriøse forum vet også dette. 

Får du forresten mye betalt for denne reklamen eller? Til nå har du nevnt favorittforumet ditt 9 ganger og lagt ut adressen liksom 🙄

Vi skjønner. Du liker forumet. 

Det er dessverre sant når det gjelder KG, her så finnes det få tråder hvor medlemmene holder seg til trådens tema, også er utvalget av kategorier for diskusjontråder på KG magert, itillegg så er ytringsfriheten på KG lav. Alt i alt så er KG mer et NAV-klageforum enn et reellt diskusjonsforum.

Jeg siterte bare at jeg mener at VGD er det beste diskusjonsforumet i Norge, og at flashback er det beste forumet i norden. 

Anonymkode: 445d0...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre sant når det gjelder KG, her så finnes det få tråder hvor medlemmene holder seg til trådens tema, også er utvalget av kategorier for diskusjontråder på KG magert, itillegg så er ytringsfriheten på KG lav. Alt i alt så er KG mer et NAV-klageforum enn et reellt diskusjonsforum.

Jeg siterte bare at jeg mener at VGD er det beste diskusjonsforumet i Norge, og at flashback er det beste forumet i norden. 

Anonymkode: 445d0...4e5

Da skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du ønsker å kaste bort tiden din her. 🤣

Nå har du nevnt forumet 10 ganger. Har du et veddemål eller noe sånt? 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg på KG for å gi oppmuntringer og til det formålet fungerer KG bra. Liker også å fjase litt på sosiaprat. 

Har  jeg spørsmål så pleier jeg å bruke diskusjon.no Der skrives  det under brukernavn og synes det løfter nivået.

 

Anonymkode: 17e10...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes nå ihvertfall at Flashback er det beste diskusjonsforumet i norden, de har alle mulige kategorier og tråder om praktisk talt alt også er Flashback et forum hvor det faktisk holdes seriøse debatter og 50% av medlemmene er ikke troll.

Anonymkode: 445d0...4e5

Ser bort man ifra alle nass-nassene med meninger som får Breivik til å se ut som en pingle så er det nok det. 

Anonymkode: ba6df...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv er jeg på KG for å gi oppmuntringer og til det formålet fungerer KG bra. Liker også å fjase litt på sosiaprat. 

Har  jeg spørsmål så pleier jeg å bruke diskusjon.no Der skrives  det under brukernavn og synes det løfter nivået.

 

Anonymkode: 17e10...650

Vi skriver under brukernavn her inne også. Om vi bruker ab eller nick, så er vi like ukjente for hverandre.

Anonymkode: eebee...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...