Gå til innhold

Alt kan kommenteres

Egenskap

Anbefalte innlegg

Hvis sjakk kan kommenteres av en kommentarer, ja, da kan vel alt i alle sammenhenger kommenteres av kommentatorer?

eksempel på sjangre som kan være fint med kommentatorer til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden vi er på Hobby og fritid ser jeg for meg håndarbeidskommentering: koftestrikking, bunadsbrodering, sengeteppehekling, treskjæring og fluebinding - alt gjør seg med noen saftige kommentarer, gjester i studio, forslag til ulike alternativer, ekspertanalyser og skikkelig dramaturgi.

Og når vi er inne på fluebinding: hva med fiske? Pilking på isen blir bedre med kommentarer, det er jeg helt sikker på.

I samme gate som sjakk har vi jo bridge. Hvorfor ser vi ikke bridgeturneringer med kommentering på TV, egentlig? Jeg mener; pokersendinger finnes jo allerede, så det er ingen grunn til ikke å kunne kommentere godt kortspill. 

Siden vi ikke er på sex og samliv skal jeg la være å utbrodere hvor stort potensiale som ligger i kommentering i den sjangeren :fnise:  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ullvott skrev:

Siden vi er på Hobby og fritid ser jeg for meg håndarbeidskommentering: koftestrikking, bunadsbrodering, sengeteppehekling, treskjæring og fluebinding - alt gjør seg med noen saftige kommentarer, gjester i studio, forslag til ulike alternativer, ekspertanalyser og skikkelig dramaturgi.

Og når vi er inne på fluebinding: hva med fiske? Pilking på isen blir bedre med kommentarer, det er jeg helt sikker på.

I samme gate som sjakk har vi jo bridge. Hvorfor ser vi ikke bridgeturneringer med kommentering på TV, egentlig? Jeg mener; pokersendinger finnes jo allerede, så det er ingen grunn til ikke å kunne kommentere godt kortspill. 

Siden vi ikke er på sex og samliv skal jeg la være å utbrodere hvor stort potensiale som ligger i kommentering i den sjangeren :fnise:  

Det isfisket jeg har vært med på kunne lånt lydsporet herfra ...  

Anonymkode: fd5de...526

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Egenskap skrev:

Hvis sjakk kan kommenteres av en kommentarer, ja, da kan vel alt i alle sammenhenger kommenteres av kommentatorer?

eksempel på sjangre som kan være fint med kommentatorer til?

I sjakk er det jo virkelig nødvendig at det kommenteres. For de fleste er det vanskelig å skjønne betydningen av hvert enkelt trekk. 

Jeg kunne tenke meg live trafikk kommentarer. "Der kommer en idiot uten lys/refleks...". Helst med en dommer som kunne gitt dem rød kort og utestengelse. 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...