Egenskap Skrevet 22. november 2018 #1 Del Skrevet 22. november 2018 Hvis sjakk kan kommenteres av en kommentarer, ja, da kan vel alt i alle sammenhenger kommenteres av kommentatorer? eksempel på sjangre som kan være fint med kommentatorer til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 22. november 2018 #2 Del Skrevet 22. november 2018 Siden vi er på Hobby og fritid ser jeg for meg håndarbeidskommentering: koftestrikking, bunadsbrodering, sengeteppehekling, treskjæring og fluebinding - alt gjør seg med noen saftige kommentarer, gjester i studio, forslag til ulike alternativer, ekspertanalyser og skikkelig dramaturgi. Og når vi er inne på fluebinding: hva med fiske? Pilking på isen blir bedre med kommentarer, det er jeg helt sikker på. I samme gate som sjakk har vi jo bridge. Hvorfor ser vi ikke bridgeturneringer med kommentering på TV, egentlig? Jeg mener; pokersendinger finnes jo allerede, så det er ingen grunn til ikke å kunne kommentere godt kortspill. Siden vi ikke er på sex og samliv skal jeg la være å utbrodere hvor stort potensiale som ligger i kommentering i den sjangeren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #3 Del Skrevet 23. november 2018 11 timer siden, Ullvott skrev: Siden vi er på Hobby og fritid ser jeg for meg håndarbeidskommentering: koftestrikking, bunadsbrodering, sengeteppehekling, treskjæring og fluebinding - alt gjør seg med noen saftige kommentarer, gjester i studio, forslag til ulike alternativer, ekspertanalyser og skikkelig dramaturgi. Og når vi er inne på fluebinding: hva med fiske? Pilking på isen blir bedre med kommentarer, det er jeg helt sikker på. I samme gate som sjakk har vi jo bridge. Hvorfor ser vi ikke bridgeturneringer med kommentering på TV, egentlig? Jeg mener; pokersendinger finnes jo allerede, så det er ingen grunn til ikke å kunne kommentere godt kortspill. Siden vi ikke er på sex og samliv skal jeg la være å utbrodere hvor stort potensiale som ligger i kommentering i den sjangeren Det isfisket jeg har vært med på kunne lånt lydsporet herfra ... Anonymkode: fd5de...526 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 23. november 2018 #4 Del Skrevet 23. november 2018 11 timer siden, Egenskap skrev: Hvis sjakk kan kommenteres av en kommentarer, ja, da kan vel alt i alle sammenhenger kommenteres av kommentatorer? eksempel på sjangre som kan være fint med kommentatorer til? I sjakk er det jo virkelig nødvendig at det kommenteres. For de fleste er det vanskelig å skjønne betydningen av hvert enkelt trekk. Jeg kunne tenke meg live trafikk kommentarer. "Der kommer en idiot uten lys/refleks...". Helst med en dommer som kunne gitt dem rød kort og utestengelse. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå