Gå til innhold

Alt kan kommenteres

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis sjakk kan kommenteres av en kommentarer, ja, da kan vel alt i alle sammenhenger kommenteres av kommentatorer?

eksempel på sjangre som kan være fint med kommentatorer til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden vi er på Hobby og fritid ser jeg for meg håndarbeidskommentering: koftestrikking, bunadsbrodering, sengeteppehekling, treskjæring og fluebinding - alt gjør seg med noen saftige kommentarer, gjester i studio, forslag til ulike alternativer, ekspertanalyser og skikkelig dramaturgi.

Og når vi er inne på fluebinding: hva med fiske? Pilking på isen blir bedre med kommentarer, det er jeg helt sikker på.

I samme gate som sjakk har vi jo bridge. Hvorfor ser vi ikke bridgeturneringer med kommentering på TV, egentlig? Jeg mener; pokersendinger finnes jo allerede, så det er ingen grunn til ikke å kunne kommentere godt kortspill. 

Siden vi ikke er på sex og samliv skal jeg la være å utbrodere hvor stort potensiale som ligger i kommentering i den sjangeren :fnise:  

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, Ullvott skrev:

Siden vi er på Hobby og fritid ser jeg for meg håndarbeidskommentering: koftestrikking, bunadsbrodering, sengeteppehekling, treskjæring og fluebinding - alt gjør seg med noen saftige kommentarer, gjester i studio, forslag til ulike alternativer, ekspertanalyser og skikkelig dramaturgi.

Og når vi er inne på fluebinding: hva med fiske? Pilking på isen blir bedre med kommentarer, det er jeg helt sikker på.

I samme gate som sjakk har vi jo bridge. Hvorfor ser vi ikke bridgeturneringer med kommentering på TV, egentlig? Jeg mener; pokersendinger finnes jo allerede, så det er ingen grunn til ikke å kunne kommentere godt kortspill. 

Siden vi ikke er på sex og samliv skal jeg la være å utbrodere hvor stort potensiale som ligger i kommentering i den sjangeren :fnise:  

Det isfisket jeg har vært med på kunne lånt lydsporet herfra ...  

Anonymkode: fd5de...526

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Egenskap skrev:

Hvis sjakk kan kommenteres av en kommentarer, ja, da kan vel alt i alle sammenhenger kommenteres av kommentatorer?

eksempel på sjangre som kan være fint med kommentatorer til?

I sjakk er det jo virkelig nødvendig at det kommenteres. For de fleste er det vanskelig å skjønne betydningen av hvert enkelt trekk. 

Jeg kunne tenke meg live trafikk kommentarer. "Der kommer en idiot uten lys/refleks...". Helst med en dommer som kunne gitt dem rød kort og utestengelse. 🙂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...