AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 et utsagn jeg resonnerer veldig med er: "Gutter lever i en verden med mange jenter vi tenner på, men få vi bonder skikkelig med, så vi synes daten gikk bra hvis vi bondet og samtalen fløt lett.Jenter lever i en verden med mange gutter de bonder med, men få de tenner skikkelig på, så de synes daten gikk bra hvis det var mye spenning og hun ble kåt." For jeg føler ofte jeg går på date med jenter hvor samtalen flyter, og vi har masse felles og begge er oppegående sosialt. MEN kanskje jeg ikke eskalerer nok, eller blir litt for "komfortabel" i samtalen slik at jeg ikke bygger noe seksuell spenning...og da hører jeg aldri noe tilbake fra jentene. Med jenter generelt føler jeg virkelig det alltid er "one shot- one kill". Hvis man ikke gjør alt rett på første date og gjør henne kåt og får masse spenning så er det full stopp, og man får aldri noe second chance. Anonymkode: 07bed...5ca 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 Prøv deg alltid på damene på slutten av en date dersom den gikk bra, da vet de at du er interessert. Bedre å få et nei enn å aldri ha prøvd Anonymkode: ef04f...d95 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3 Skrevet 22. november 2018 Har aldri tenkt på det sånn. Men er ingen tvil om at det er sånn det er! Anonymkode: 6e013...b65 1
visp Skrevet 22. november 2018 #4 Skrevet 22. november 2018 Stemmer ikke for min del det du sier. Det er faktisk få menn jeg føler jeg bonder nok med. Og det er også veldig få menn jeg virkelig har lyst til å hoppe til sengs med kun fordi de er den de er. Men, nå dater jeg ikke på den måten heller. Tror folk som treffer flere dater i løpet av en måned klarer å lure seg selv til å tro de liker den andre mer enn hva de ville gjort om de ikke var i den settingen. Det blir litt sånn "Leter man så finner man". Tror man iallefall. Om man tror man blir kåt på den andre så er det nok hovedsaklig at man bare er kåt og bruker den andre som et mål til å oppnå en orgasme med litt varme.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #5 Skrevet 22. november 2018 Jeg har gitt opp dating for gutter er eksperter på ghosting. Det er enda verre. Anonymkode: dcbc0...452 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #6 Skrevet 22. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har gitt opp dating for gutter er eksperter på ghosting. Det er enda verre. Anonymkode: dcbc0...452 Si det til mer eller mindre samtlige av jentene jeg har datet du... Anonymkode: 0ed0d...568 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #7 Skrevet 22. november 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: et utsagn jeg resonnerer veldig med er: "Gutter lever i en verden med mange jenter vi tenner på, men få vi bonder skikkelig med, så vi synes daten gikk bra hvis vi bondet og samtalen fløt lett.Jenter lever i en verden med mange gutter de bonder med, men få de tenner skikkelig på, så de synes daten gikk bra hvis det var mye spenning og hun ble kåt." Hvor har du funnet dette utsagnet? Anonymkode: e8798...e48
Stiigen Skrevet 22. november 2018 #8 Skrevet 22. november 2018 (endret) høres jo veldig sant ut det utsagnet. Veldig likt min erfaring. Før så følte jeg meg super bra når jeg fant en dame som jeg hadde "connection" med på date, men så har hun ingen interesse å treffes i etterkant. Så nå er jeg så kynisk at uansett hvor ultrafantastisk daten er så prøver jeg ikke ha forhåpninger til mer. Damer er altfor uforutsigbare til å ha forhåpninger. Endret 22. november 2018 av Stiigen 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #9 Skrevet 26. november 2018 Hvor har du funnet det utsagnet? Det stemmer ikke for min del, ei heller tror jeg det ofte er tilfelle for venninner. Det er veldig få menn jeg "bonder" med, og i de få tilfellene det skjer er ikke tiltrekningen langt unna. Kan det hende at jenter oftere fremstår som om de har det hyggelig selv om det ikke er noen match? Jeg tror det er mer vanlig for kvinner å legge seg "i selen" for at alle skal ha det bra sosialt, i tillegg til at vi er oppdratt til å le av menns vitser selv om de ikke er spesielt morsomme, drive samtalen videre osv. Det er jo en grunn til at menn ofte overdriver kvinners interesse i dem, og tolker flørting i det som er normal samtale (eller da høflighet). Anonymkode: e2155...6e6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #10 Skrevet 26. november 2018 Oi, det der stemmer jo! Alle kjærestene jeg har hatt - første møtene var spontane og spenningsfulle. En haug med dater jeg har vært på for å endelig "finne meg den rette": Da har jeg jo gått for bonding og god samtale. Haha, stort sett dårlig respons etter disse datene. Jajaja... Det er kanskje ikke tilfeldig da at alle jenter jeg ser på som bare en sexparter, ønsker å holde kontakten. Får alltid de jeg ikke vil ha, og de jeg vil ha blir uinteresserte. JESUS! Anonymkode: 55dc4...d98
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå