Gå til innhold

Norske menn (og kvinner?) har ikke gode verdier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes dating er vanskelig fordi det virker umulig å finne en mann med gode verdier i min aldersgruppe. Altså en mann som venter med sex og ikke ligger rundt, en mann som er støttende og omsorgsfull og vil ta vare på deg osv. Jeg ønsker meg ikke tilbake i tid, for jeg ønsker ikke et enveisforhold der mannen styrer meg og ikke lytter til mine behov. Jeg vil ha en ordentlig kjærlighet der man lytter til hverandre og hjelper hverandre og er sammen om ting. Det virker som om de fleste menn i Norge vil ha dame for å vise seg frem og ha konstant tilgang på sex. Når det er over, finner man bare en ny.  Ikke så big deal. Og mange er også utro (av begge kjønn). Jeg uttaler meg først og fremst om menn fordi jeg ikke har fokusert noe på kvinner.

For min del vil jeg gi alt for det forholdet jeg bestemmer meg for, dersom jeg gjør det. Og da vil jeg ha giftemål og barn i bakhodet og vite at her er det en fremtid. Har jeg for høye krav?

Anonymkode: b8fd4...c58

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke si du har for høye krav, sånne menn fins, for jeg har en sånn. Men han er ikke norsk. Fins sikkert norske menn med slike verdier også, jeg har ikke datet på veldig lenge, så jeg vet rett og slett ikke åssen ståa er for tiden. Men skal man date en som ikke er norsk, kan det jo være andre utfordringer igjen. Men er lov å være litt kresen og ønske en mann med gode verdier. 

Anonymkode: d8fa5...f24

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke si du har for høye krav, sånne menn fins, for jeg har en sånn. Men han er ikke norsk. Fins sikkert norske menn med slike verdier også, jeg har ikke datet på veldig lenge, så jeg vet rett og slett ikke åssen ståa er for tiden. Men skal man date en som ikke er norsk, kan det jo være andre utfordringer igjen. Men er lov å være litt kresen og ønske en mann med gode verdier. 

Anonymkode: d8fa5...f24

Jeg har også funnet et par, men de har ikke vært norske. Så det er tydeligvis en gjenganger

Skrevet

Husk at for hver person du kjenner så fins det 100 000 til mennesker her i Norge. Altså, ikke dra alle under en kam pga dårlige erfaringer.

Anonymkode: f39a4...45b

• Liker 2
Skrevet

Jeg har funnet en jeg... men så kom jeg på at han er tysker :P

Skrevet

Det finnes da masse menn i Norge som oppfyller dine ønsker. Særlig blant nye nordmenn er det vanlig å overøse en kvinne man nettopp har møtt med pompøse kjærlighetserklæringer og lovnader om giftemål innen helgen er over. Må da passe deg perfekt.

Anonymkode: 9e31a...e8e

• Liker 2
Skrevet

Dette er en del av det store bildet. Målet er å gjøre menn og kvinner like, slik at mennene ikke lenger vil like kvinnene og kvinnene ikke lenger vil like mennene. Fødselstallene i Vesten er dalende. Og hva må vi gjøre for å bøte på dette problemet når befolkningen ikke lenger øker? Jo, vi må ha innvandring! Masse innvandring fra ikke-vestlige, ikke-kompatible kulturer. Vi må ødelegge Vesten og våre siviliserte samfunn. Det trenges en generasjon for å implementere og ødelegge en rådende normativ kultur. Dette startet for lenge siden, nå begynner vi å se effekten av dette. 

Det er innviklet og vanskelig å skjønne sammenhengen her, men når man har "spist den røde pillen" og våknet opp så skjønner man det!

Anonymkode: a56d9...a8a

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes da masse menn i Norge som oppfyller dine ønsker. Særlig blant nye nordmenn er det vanlig å overøse en kvinne man nettopp har møtt med pompøse kjærlighetserklæringer og lovnader om giftemål innen helgen er over. Må da passe deg perfekt.

Anonymkode: 9e31a...e8e

Er jo ikke det jeg snakker om. Men fuckfriend-samfunnet og bruk og kast er jo forkastelig. 

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en del av det store bildet. Målet er å gjøre menn og kvinner like, slik at mennene ikke lenger vil like kvinnene og kvinnene ikke lenger vil like mennene. Fødselstallene i Vesten er dalende. Og hva må vi gjøre for å bøte på dette problemet når befolkningen ikke lenger øker? Jo, vi må ha innvandring! Masse innvandring fra ikke-vestlige, ikke-kompatible kulturer. Vi må ødelegge Vesten og våre siviliserte samfunn. Det trenges en generasjon for å implementere og ødelegge en rådende normativ kultur. Dette startet for lenge siden, nå begynner vi å se effekten av dette. 

Det er innviklet og vanskelig å skjønne sammenhengen her, men når man har "spist den røde pillen" og våknet opp så skjønner man det!

Orket ikke se videoen. Men enig i at et kjønnsløst samfunn ikke er ønskelig.

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk at for hver person du kjenner så fins det 100 000 til mennesker her i Norge. Altså, ikke dra alle under en kam pga dårlige erfaringer.

Anonymkode: f39a4...45b

Jeg har funnet menn som er så og si som det jeg beskriver og som er norske, men da har de ligget rundt i forkant, og det synes jeg sier litt om de egentlige verdiene de har og ikke de de påstår å ha. Det er lett å si at man har et visst syn på ting, men det er handlinger som beviser. 

• Liker 1
Skrevet

Kvinnens seksuelle frigjøring gjorde moderne menn sånn.

Det er ikke lenger et behov å måtte gifte seg og slå seg ned for å få sex. Hadde kvinner strengt igjen bena sine mer hadde menn tilpasset seg dette.

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes dating er vanskelig fordi det virker umulig å finne en mann med gode verdier i min aldersgruppe. Altså en mann som venter med sex og ikke ligger rundt, en mann som er støttende og omsorgsfull og vil ta vare på deg osv. Jeg ønsker meg ikke tilbake i tid, for jeg ønsker ikke et enveisforhold der mannen styrer meg og ikke lytter til mine behov. Jeg vil ha en ordentlig kjærlighet der man lytter til hverandre og hjelper hverandre og er sammen om ting. Det virker som om de fleste menn i Norge vil ha dame for å vise seg frem og ha konstant tilgang på sex. Når det er over, finner man bare en ny.  Ikke så big deal. Og mange er også utro (av begge kjønn). Jeg uttaler meg først og fremst om menn fordi jeg ikke har fokusert noe på kvinner.

For min del vil jeg gi alt for det forholdet jeg bestemmer meg for, dersom jeg gjør det. Og da vil jeg ha giftemål og barn i bakhodet og vite at her er det en fremtid. Har jeg for høye krav?

Jeg er helt, helt enig med deg. Jeg har kastet bort mange år på å finne en mann som deler mine verdier, altså som ønsker et monogamt forhold med hensikt at det skal ende med ekteskap og barn. Da jeg var yngre hadde jeg lyst på mange barn og kunne til og med tenke meg å være hjemmeværende husmor. Men jeg fant jo aldri en mann fordi norske menn er jo akkurat slik du beskriver. Om de finnes, er de i allefall tatt for lenge siden. Jeg er usikker på hva som har skjedd, men jeg passer i allefall ikke inn i samlivskulturen her til lands. Kanskje du også er litt over snittet tradisjonell, akkurat som meg. 

Om jeg var deg ville jeg heve blikket litt og sett hva som finnes utenfor landegrensene. Jeg vil tro at våre kjønnsroller er ekstreme og at  det kan roe seg litt bare du kommer utenfor Skandinavia. Hva med noen fra Str.britania, Irland, Tyskland og så videre? 

Anonymkode: 4dc87...63f

Skrevet
Akkurat nå, hocane skrev:

Kvinnens seksuelle frigjøring gjorde moderne menn sånn.

Det er ikke lenger et behov å måtte gifte seg og slå seg ned for å få sex. Hadde kvinner strengt igjen bena sine mer hadde menn tilpasset seg dette.

Det har du nok litt rett i. Problemet er jo bare at menn "belønner" denne adferden med å velge nettopp disse kvinnene som koner og mødre. Dermed forplanter det seg jo bare videre. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt, helt enig med deg. Jeg har kastet bort mange år på å finne en mann som deler mine verdier, altså som ønsker et monogamt forhold med hensikt at det skal ende med ekteskap og barn. Da jeg var yngre hadde jeg lyst på mange barn og kunne til og med tenke meg å være hjemmeværende husmor. Men jeg fant jo aldri en mann fordi norske menn er jo akkurat slik du beskriver. Om de finnes, er de i allefall tatt for lenge siden. Jeg er usikker på hva som har skjedd, men jeg passer i allefall ikke inn i samlivskulturen her til lands. Kanskje du også er litt over snittet tradisjonell, akkurat som meg. 

Handler ikke bare om menn. Kvinner har blitt like ille. Sprer bena etter første date.

Det som skjer er at menn får tidlig hva de vil ha og mister interessen. Det er ikke lenger noe å jakte etter, du får skattekista før du får tid å planlegge.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Orket ikke se videoen. Men enig i at et kjønnsløst samfunn ikke er ønskelig.

Det er det som blir pushet på oss. Det og anti-hvit propaganda i massevis.

Black pilled, James Allsup og Red Ice TV har mye bra på Youtube, om du skulle ha tid en annen dag. :) 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et spørsmål om tall. At islam kommer til å ta over er uunngåelig.

Eneste måten du får opp fødselsraten i vesten er å ta fra kvinnene utdanningsrettighetene. Og det er selvsagt noe ikke noen ønsker med god grunn.

Selv i Iran er fødselsraten under 2 nå siden de har tillatt dem å ta utdanning. Det eneste som er bevist å funke for å få en erstatningsdyktig befolkningsvekst er å frata kvinnene alle rettighetene feministene ga dem og det kommer aldri til å skje. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, hocane skrev:

Det er et spørsmål om tall. At islam kommer til å ta over er uunngåelig.

Eneste måten du får opp fødselsraten i vesten er å ta fra kvinnene utdanningsrettighetene. Og det er selvsagt noe ikke noen ønsker med god grunn.

Selv i Iran er fødselsraten under 2 nå siden de har tillatt dem å ta utdanning. Det eneste som er bevist å funke for å få en erstatningsdyktig befolkningsvekst er å frata kvinnene alle rettighetene feministene ga dem og det kommer aldri til å skje. 

De aller fleste kvinner ønsker likevel både familie og barn. Dersom de kunne velge mellom et ekteskap med en kvalitetsmann og få og ta vare på barna hans og karriere, ville de fleste valgt det første. Det sitter i ryggmargen til de fleste kvinner. 

Grunnen til at det fødes få barn ligger nok hos menn. Det er de som sitter på nøkkelen til monogami, altså grunnlaget for å skaffe barn, nenlig et forhold = familie. 

Jeg er enig med deg at kvinners adferd er destruktiv. Men menn må begynne å velge mer kritisk hvilke kvinner de velger, altså indirekte hvilken atferd de belønner. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også funnet et par, men de har ikke vært norske. Så det er tydeligvis en gjenganger

jeg har også funnet noen jeg liker, heller ikke norsk. Der er det også ikke seksuell frigjorhet for å si det sånn. 
Selv om det er helt tabu for nordmenn at utenlandske menn faktisk kan vente, for de skal bare fremtstille seg selv som de beste. 
Men når nordmenn vil ligge rundt er det bare resultat av at landet er moderne vettu!! Tåpelig.

Enig, det er vanskelig å finne en  norsk mann som oppfører seg. De er tatt omtrent alle sammen, mens resten fiser i godstolen med alkohol om helgene...og ghoster en etter sex. 

Anonymkode: f4024...401

Skrevet

Man sitter igjen med lite eller ingenting hvis man går inn i et forhold hvor målet er stakittgjerde, 2 barn, volvo og hund. Mange menn har skjønt at man kommer bedre ut av det ved å fokusere på kamerater, hobbyer og platonske relasjoner til kvinner.

Anonymkode: d3ad8...a27

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er enig med deg at kvinners adferd er destruktiv. Men menn må begynne å velge mer kritisk hvilke kvinner de velger, altså indirekte hvilken atferd de belønner.

Hva mener du med det, egentlig?

Anonymkode: 96898...f8a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...