Gå til innhold

Michael Kors veske, dårlig kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at disse har dårlig kvalitet i forhold til pris? Er på jakt etter en stor veske, og Michael Kors noen til en ganske grei pris. 

Anonymkode: bef8d...d1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke meningen å skrive som anonym🙂 

Skrevet

Ingen? Fant en på salg, men er litt skeptisk. 

Skrevet
7 minutter siden, Nerine_ skrev:

Ingen? Fant en på salg, men er litt skeptisk. 

Hvor fant du den?

Skrevet

Hvis det er den veska med tynne reimer som alle har, så er den av dårlig kvalitet ja.

Man får vesker fra samme merket i bedre kvalitet.

Anonymkode: 4b0a6...fdf

Skrevet
9 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvor fant du den?

Zalando

Skrevet

De billigste modellene har dårlig kvalitet - men ifht til hvor prisgunstige de er kan man neppe forvente bedre. Man får det man betaler for.

Veskene i Michael Kors Collection er av mye bedre kvalitet (men også en del dyrere).

Anonymkode: 44f2d...4f6

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er den veska med tynne reimer som alle har, så er den av dårlig kvalitet ja.

Man får vesker fra samme merket i bedre kvalitet.

Anonymkode: 4b0a6...fdf

Har sett på jet set tote. Hva andre har aner jeg ikke, er ikke så mange her som har MK etter hva jeg har sett. 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De billigste modellene har dårlig kvalitet - men ifht til hvor prisgunstige de er kan man neppe forvente bedre. Man får det man betaler for.

Veskene i Michael Kors Collection er av mye bedre kvalitet (men også en del dyrere).

Anonymkode: 44f2d...4f6

Men jeg forventer at en veske til 2000ish er endel bedre enn en lignende modell i plastikk til 500 på Morris e.l. Er det realistisk forventning eller er det bare søppel? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...