AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Jeg er en voksen mann. Har et stort problem med at jeg ikke kan flørte, i alle fall suger skikkelig på det. Nå har jeg truffet ei dame som jeg liker. Vi har vært på et par dates, og jeg synes vi har det fint. Praten går lett og vi har mange felles interesser. Men det blir for statisk og "høflig" - synes jeg. Innser at jeg ikke greier å skape noe spenning, og jeg blir mer og mer tvilende til meg selv. Trekker meg litt unna, men tvinger meg likevel til å holde kontakt. Det virker litt som "skuespill" fra min side. Føler at dette dør ut på grunn av det... Vet ikke hva jeg skal gjøre? Anonymkode: 067c5...cea
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 Jeg kunne heller ikke flørte. Og var i mange sånne situasjoner som du beskriver. Jeg begynte enkelt med å gi komplimenter. Det er ikke særlig avansert flørting, det er kanskje alt for åpenbart, men det kan være nok til å skape litt spenning. Jeg ble rett og slett bedre til å flørte mer avansert av at damene responderte positivt på komplimenter og begynte å flørte mer tilbake. Anonymkode: 4db75...360 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå