Gå til innhold

Mistet lappen etter 49 minutter 😂😂

BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet om en som mistet førekortet i det han skulle kjøre ifra vegsentralen eller hva det nå heter. Etter å ha bestått bare minutter før. Han så seg ikke om, heiv seg uti og glemte vikeplikt som førte til at han nesten krasjet. fikk panikk og havnet oppå fortauet hvor han nesten kjørte på noen. Alt skjedde foran øynene på både sensor og kjørelærer. 

Anonymkode: a3266...1a3

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet om en som mistet førekortet i det han skulle kjøre ifra vegsentralen eller hva det nå heter. Etter å ha bestått bare minutter før. Han så seg ikke om, heiv seg uti og glemte vikeplikt som førte til at han nesten krasjet. fikk panikk og havnet oppå fortauet hvor han nesten kjørte på noen. Alt skjedde foran øynene på både sensor og kjørelærer. 

Anonymkode: a3266...1a3

Har sensor lov å trekke tilbake etter han hadde skrevet at han hadde bestått, eller ble politiet tilkalt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt fra noen verdensrekord, nei. :fnise: Her er det nemlig noen nordmenn som slår tyskeren med god margin. Litt uklart skrevet, men det ser ut som en av dem ikke kan ha hatt lappen mer enn ca 15 minutter ... 

Anonymkode: d360c...446

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er langt fra noen verdensrekord, nei. :fnise: Her er det nemlig noen nordmenn som slår tyskeren med god margin. Litt uklart skrevet, men det ser ut som en av dem ikke kan ha hatt lappen mer enn ca 15 minutter ... 

Dæven, mange umodne guttunger ser jeg, bra de ikke kjørte min bil, da hadde det nok blitt høyere hastighet 😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å få de luket ut av trafikkbildet så fort som mulig, så dette er bra. 

Anonymkode: a3ba9...9e3

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er supert at folk som ikke er flinke nok til å kjøre bil muster lappen:)

Anonymkode: 288f1...8cc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit å få de luket ut av trafikkbildet så fort som mulig, så dette er bra. 

Anonymkode: a3ba9...9e3

I grunnen, ja. Og så lenge de ikke skadet noen gir de oss jo bare noe å le av i tillegg. Vinn-vinn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine kjørelærere kunne fortelle om flere elever som hadde mistet lappen innen de første par døgnene etter bestått prøve, og at det er få ting som er mer deprimerende for en kjørelærer. De tenker at de må ha gjort en dårlig jobb. Men tror det er mange som fremstår som ansvarlige sjåfører helt til de får lappen i hånda og tenker "endelig fri!" Ingen overraskelse at de fleste er veldig unge; kanskje man skulle hevet aldersgrensen litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anoia skrev:

En av mine kjørelærere kunne fortelle om flere elever som hadde mistet lappen innen de første par døgnene etter bestått prøve, og at det er få ting som er mer deprimerende for en kjørelærer. De tenker at de må ha gjort en dårlig jobb. Men tror det er mange som fremstår som ansvarlige sjåfører helt til de får lappen i hånda og tenker "endelig fri!" Ingen overraskelse at de fleste er veldig unge; kanskje man skulle hevet aldersgrensen litt?

Ja det er nok mange som har mistet lappen etter et par døgn. Det er dumt hvis kjøreskolelærer blir deprimert og føler han/ho har gjort en dårlig jobb, det er ene og alene de som mister lappen sin feil. 

Hvis aldersgrensen skal heves bør også bli en øvre aldersgrense også, få ting jeg irriterer meg mer over enn gamle snegler 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...