BMW 5-serie 535D Skrevet 21. november 2018 #1 Del Skrevet 21. november 2018 Jaja, hva skal man si? Dette var kortvarig glede 😂 Var i tyskland og muligens verdensrekord i å miste lappen raskest? http://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/tysk-tenaring-mistet-lappen-etter-49-minutter/3423561469.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. november 2018 #2 Del Skrevet 21. november 2018 Til pass for ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #3 Del Skrevet 21. november 2018 Vet om en som mistet førekortet i det han skulle kjøre ifra vegsentralen eller hva det nå heter. Etter å ha bestått bare minutter før. Han så seg ikke om, heiv seg uti og glemte vikeplikt som førte til at han nesten krasjet. fikk panikk og havnet oppå fortauet hvor han nesten kjørte på noen. Alt skjedde foran øynene på både sensor og kjørelærer. Anonymkode: a3266...1a3 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 21. november 2018 #4 Del Skrevet 21. november 2018 Litt vel ivrig, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 21. november 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 21. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet om en som mistet førekortet i det han skulle kjøre ifra vegsentralen eller hva det nå heter. Etter å ha bestått bare minutter før. Han så seg ikke om, heiv seg uti og glemte vikeplikt som førte til at han nesten krasjet. fikk panikk og havnet oppå fortauet hvor han nesten kjørte på noen. Alt skjedde foran øynene på både sensor og kjørelærer. Anonymkode: a3266...1a3 Har sensor lov å trekke tilbake etter han hadde skrevet at han hadde bestått, eller ble politiet tilkalt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #6 Del Skrevet 21. november 2018 Det er langt fra noen verdensrekord, nei. Her er det nemlig noen nordmenn som slår tyskeren med god margin. Litt uklart skrevet, men det ser ut som en av dem ikke kan ha hatt lappen mer enn ca 15 minutter ... Anonymkode: d360c...446 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 21. november 2018 #7 Del Skrevet 21. november 2018 En jeg gikk i klasse med mistet lappen samme dag, så det er mulig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 21. november 2018 Forfatter #8 Del Skrevet 21. november 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er langt fra noen verdensrekord, nei. Her er det nemlig noen nordmenn som slår tyskeren med god margin. Litt uklart skrevet, men det ser ut som en av dem ikke kan ha hatt lappen mer enn ca 15 minutter ... Anonymkode: d360c...446 Dæven, mange umodne guttunger ser jeg, bra de ikke kjørte min bil, da hadde det nok blitt høyere hastighet 😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #9 Del Skrevet 21. november 2018 Greit å få de luket ut av trafikkbildet så fort som mulig, så dette er bra. Anonymkode: a3ba9...9e3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #10 Del Skrevet 21. november 2018 Synes det er supert at folk som ikke er flinke nok til å kjøre bil muster lappen:) Anonymkode: 288f1...8cc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #11 Del Skrevet 21. november 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit å få de luket ut av trafikkbildet så fort som mulig, så dette er bra. Anonymkode: a3ba9...9e3 I grunnen, ja. Og så lenge de ikke skadet noen gir de oss jo bare noe å le av i tillegg. Vinn-vinn! Anonymkode: d360c...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 21. november 2018 #12 Del Skrevet 21. november 2018 En av mine kjørelærere kunne fortelle om flere elever som hadde mistet lappen innen de første par døgnene etter bestått prøve, og at det er få ting som er mer deprimerende for en kjørelærer. De tenker at de må ha gjort en dårlig jobb. Men tror det er mange som fremstår som ansvarlige sjåfører helt til de får lappen i hånda og tenker "endelig fri!" Ingen overraskelse at de fleste er veldig unge; kanskje man skulle hevet aldersgrensen litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 22. november 2018 Forfatter #13 Del Skrevet 22. november 2018 12 timer siden, Anoia skrev: En av mine kjørelærere kunne fortelle om flere elever som hadde mistet lappen innen de første par døgnene etter bestått prøve, og at det er få ting som er mer deprimerende for en kjørelærer. De tenker at de må ha gjort en dårlig jobb. Men tror det er mange som fremstår som ansvarlige sjåfører helt til de får lappen i hånda og tenker "endelig fri!" Ingen overraskelse at de fleste er veldig unge; kanskje man skulle hevet aldersgrensen litt? Ja det er nok mange som har mistet lappen etter et par døgn. Det er dumt hvis kjøreskolelærer blir deprimert og føler han/ho har gjort en dårlig jobb, det er ene og alene de som mister lappen sin feil. Hvis aldersgrensen skal heves bør også bli en øvre aldersgrense også, få ting jeg irriterer meg mer over enn gamle snegler 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå