Gå til innhold

Er det helt feil å ha en "work husband"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en mannlig kollega som jeg har kjempegod kjemi med, vi har det morsomt på jobb, tuller mye og kan prate om alt. Han er kjekk og tiltrekkende, men jeg har aldri vurdert å gjøre noe fysisk med han. Annet enn en klem ved spesielle anledninger. Ser på han som en god venn, kunne like gjerne vært en kvinnelig kollega jeg hadde en slik relasjon til. 

Han er liksom min "work husband", og vi har begge kjærester. Har aldri skjedd noe mellom oss, vi henger sammen på julebord og andre firmatilstelninger men ingen av oss gjør noe som helst galt.. 

Hadde du synes det var greit om din kjæreste hadde en slik work husband eller wife? 

Anonymkode: 28073...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal du kalle det noe så dumt som «work husband/wife»?😂 

Er helt greit å ha venner på jobb, ja

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan være på grensen til flørting, kanskje over grensen også, og på jobb er vi først og fremst på jobb- ikke venner. Så nei, ikke greit når det har gått så langt at det kalles "work wife/husband". 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Work husband??😂😂😂 Ohlalla! Fjolleri fjollera👏👏😂

Anonymkode: aacea...b65

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det synes jeg må være greit så lenge partner vet om personen og synes det er ok. Og selvfølgelig at det ikke er i nærheten av lyst og følelser i bildet. Jo mer åpen man er ovenfor partner om sånn jo enklere er det ofte. 

Anonymkode: 0b3bc...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må du kalle det noe så dumt som «work husband»? Kall en spade for en spade, han er en venn. 

Anonymkode: d2011...541

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst jaggu meg en jobbektemann. Vi er riktignok single begge to for tiden så ingen kunne brydd seg mindre, men begge har hatt kjærester underveis. Vi har aldri flørtet eller vært betatt av hverandre, vi er bare ordentlig tette og prater sammen om alt og ingenting og har hatt det sånn i seks år. Jeg tror ikke det finnes en ting jeg ikke vet om han og det samme gjelder andre vei. Han ønsker seg kjæreste og er en skikkelig stødig type. Hvis noen er interessert. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Trodde dette handlet om en mann som bare jobbet hele tiden.. Ja det er greit å ha venner på jobb.

Endret av Faerunpedia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to kollegaer som er som erteris, de har hver sin familie men de svinser og svanser på kontoret. De er så tiltrukket av hverandre at det er megaubehagelig å være i samme kontorområde. Mange andre kollegaer mener de bare må ligge med hverandre så de kan få bort noe av dette som er mellom dem. Det er veldig distraherende som kollega å ha et par som holder på slik, veldig kjedlig å måtte forholde seg og tilpasse arbeidet rundt dette fjolleriet.

Helt innafor å ha gode kollegaer, men når det vipper over til å bli veldig spennende for begge parter og det er søt musikk har det gått for langt. Jeg ville ikke synes det var greit at min samboer holder på slik på sin arbeidsplass.

Anonymkode: 8e96d...c9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en mannlig kollega som jeg har kjempegod kjemi med, vi har det morsomt på jobb, tuller mye og kan prate om alt. Han er kjekk og tiltrekkende, men jeg har aldri vurdert å gjøre noe fysisk med han. Annet enn en klem ved spesielle anledninger. Ser på han som en god venn, kunne like gjerne vært en kvinnelig kollega jeg hadde en slik relasjon til. 

Han er liksom min "work husband", og vi har begge kjærester. Har aldri skjedd noe mellom oss, vi henger sammen på julebord og andre firmatilstelninger men ingen av oss gjør noe som helst galt.. 

Hadde du synes det var greit om din kjæreste hadde en slik work husband eller wife? 

Anonymkode: 28073...4fa

Hvorfor kan han ikke bare være kollega?

Prate om alt, her må du nok våkne litt opp. Pass på hva du deler med en kollega, plutselig kan det slå tilbake på deg. Du er nok litt naiv her, på tide å starte opp hjernen din å tenke deg litt om. Aldri innvolver deg privat med en kollega.

Anonymkode: ad7b7...3e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp ordet work husband!

 

Jeg hadde aldri likt det om mannen min hadde blitt bff med en kvinne på jobben, nei! God tone går fint, men ikke så god at du kaller det for work husband. Da tolker jeg det som at det er flørting inne i bildet, og at du dagdrømmer om ham.

Anonymkode: cd56f...d3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er greit for en kvinne og ha en work husband.

Det er ikke greit for en mann og ha en work wife.

Anonymkode: 03bfb...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...