Gå til innhold

Er han egentlig hetro..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde en rar følelse fra første dag.

Min nye date er snill og bra, men

Han har jentete interesser, og kan mindre om typiske gutteting.Av jentete interesser snakker jeg om tradisjonelle kvinnesysler som strikking, interiør, kjøkken, klær, shopping, spa, hage/blomster, kjendiser, dietter+++. Hadde han likt en av disse tingene, så hadde jeg ikke reagert, men han interesserer seg for alle disse, og i tillegg har han ingen typiske guttete interesser, og av den grunn er han litt "outsider" med flest jentevenner. Han liker ikke bilsport, fotball, ski, men ser gjerne en såpeserie mens han koser.

Han har feminine ticks med hender og føtter. 

Han liker bare sex i doggy, og jeg føler at det er mangel på passion. Det blir en ren teknisk øvelse og ofte har han ikke lyst og jeg tar oftest initiativ. Han liker best å kose.

Han har aldri hatt dame og han snakket om hvor mye foreldrene maser om at han må finne seg en kvinne for å stifte familie.

Han er veldig forfengelig og jeg har sett at han napper brynene sine. Han bruker mye penger på hud og hårprodukter samt pleie.Jeg tror også at han har tatt botox og bleket tennene.

Han er veldig omsorgsfull og forsiktig. Han er rett og slett litt "jentete" på alle måter.  Det gjelder også måten han snakker på. Han blir fort forlegen og finnes absolutt ikke "tøff".

Det er kanskje ikke nok til å konkludere, men noe stemmer liksom ikke.

Anonymkode: 9106e...132

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres litt homo ut ja.

Anonymkode: 58a76...d17

• Liker 1
Skrevet

Han er vel hetero. Er du usikker, så spør du han. Ut fra beskrivelsen skulle jeg tro det var David Beckham du skriver om. 

Anonymkode: d7ae4...1a9

• Liker 3
Gjest duftlyset
Skrevet

Hvis denne usikkerheten plager deg, så kan det hende magefølelsen din stemmer. Lytt til den. Jeg kjenner flere heterofile gutter som har slike typer interesser, men her gikk det litt over stokk og stein kanskje. Kanskje han ikke er ærlig med seg selv.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg liker fotball, betyr det at jeg er lesbisk ?

Skrevet

Jeg synes egentlig at dette minner meg mest om en ting: fordommer. Jeg kjenner mange gutter som er maskuline, men homofile. Og jeg kjenner mange heterofile gutter, som er mer feminine. Og det samme med jenter! Hvorfor må alt legges på en skala fra "feminin til maskulin"? Hvorfor spør du han ikke bare, ts? 

Anonymkode: 80b81...98a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...