Gå til innhold

FF sier jeg kald, og avvisende.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke klart sex uten kyssing og ihvertfall litt kos etterpå. Det virker mer som Samonanering på et vis...

Dere passer da ikke sammen. Det er jo naturlig å ville kysse og kose, så han kan ikke klandres.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omsorg, kjærlighet, kyss og klem er forbeholdt kjæreste. FF får dårligere sex, ingen kyss, og får ikke sove over. FF er ikke en venn eller en kjæreste. Det er bare noen som er midlertidig i livet. Ingen grunn til å legge noen jobb, for at de skal ha det bra liksom. 

Anonymkode: 35edc...bf2

Skrevet

This is reality for some people.....

hvorfor meetoo når dere behandler dere selv som horer.

verden, jeg vil av 😳

Anonymkode: b1e45...89b

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omsorg, kjærlighet, kyss og klem er forbeholdt kjæreste. FF får dårligere sex, ingen kyss, og får ikke sove over. FF er ikke en venn eller en kjæreste. Det er bare noen som er midlertidig i livet. Ingen grunn til å legge noen jobb, for at de skal ha det bra liksom. 

Anonymkode: 35edc...bf2

Skjønner på en måte, men allikevel jeg har sex med en og selvom vi ikke er kjærester så synes jeg sexen er god og får en del av det jeg savner i kjæreste (kos osv). Og vil ha utbytte selv når jeg gjør det. Ellers kunne jeg onanert alene. 

Har du ikke utbytte av det? 

Anonymkode: 8e1c1...510

Skrevet

Kunne aldri hatt FF utan klining 😁

Anonymkode: 2ad30...87b

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

This is reality for some people.....

hvorfor meetoo når dere behandler dere selv som horer.

verden, jeg vil av 😳

Anonymkode: b1e45...89b

Så at man velger å ha fast sex med en partner fremfor å skulle finne noen nye hele tiden eller leve i sølibat til man finner en kjæreste gjør folk til horer? Ja gjerne gå av verden, for det er slike som deg som gir oss andre lyst til å gå av...

• Liker 5
Skrevet

Jeg er ikke noe spesielt glad i eller har stort behov for å kline selv, men jeg har en FF som liker ekstra godt å kline, så da gjør vi det, når vi treffes.

Andre FF's kliner jeg derimot ikke med, fordi de ikke vil det. Noen av de liker også å kose, og da gjør vi det, noen av de liker ikke å kose, så da gjør vi ikke det.

Ting jeg selv virkelig ikke liker gjør vi heller ikke.

Ikke så vanskelig, egentlig?

Anonymkode: a2765...c00

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke noe spesielt glad i eller har stort behov for å kline selv, men jeg har en FF som liker ekstra godt å kline, så da gjør vi det, når vi treffes.

Andre FF's kliner jeg derimot ikke med, fordi de ikke vil det. Noen av de liker også å kose, og da gjør vi det, noen av de liker ikke å kose, så da gjør vi ikke det.

Ting jeg selv virkelig ikke liker gjør vi heller ikke.

Ikke så vanskelig, egentlig?

I all verden, hvor mange har du egentlig? Hørtes ut som et fotballag, med innbyttere.. 

• Liker 4
Skrevet
Just now, solmåneogstjerner said:

I all verden, hvor mange har du egentlig? Hørtes ut som et fotballag, med innbyttere.. 

Har vel 4 stk som jeg har truffet nå og da gjennom de siste årene, pluss en "innbytter" eller to innimellom, som ikke har vart :icon_lol:

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har vel 4 stk som jeg har truffet nå og da gjennom de siste årene, pluss en "innbytter" eller to innimellom, som ikke har vart :icon_lol:

Hehe, ok. Nok å holde styr på likevel.. 😉

• Liker 1
Skrevet

Men hvordan klarer du å ha sex med en du ikke har følelser for ? Det er jo mye mye mer intimt en kun kyssing....ja jeg tror du er en følelses kald person.  Det er utrolig kynisk å bruke ander menneskers kropper uten å ha verken følelser eller empati for dem.

Anonymkode: 2bd21...1b8

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men hvordan klarer du å ha sex med en du ikke har følelser for ? Det er jo mye mye mer intimt en kun kyssing....ja jeg tror du er en følelses kald person.  Det er utrolig kynisk å bruke ander menneskers kropper uten å ha verken følelser eller empati for dem.

Si meg, kjenner du i det hele tatt noen menn? :tongue:

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si meg, kjenner du i det hele tatt noen menn? :tongue:

Nei, kanskje ikke på den måten... Men Jeg må likevel si at det sjokkerer meg at folk er sååå likegyldige og kyniske til sex som jeg leser om her.  Andre menneskers følelser og sårhet teller ikke for dem. Men da er det er jo ikke det minste rart at kjærligheten er blitt kald i samfunnet vårt, siden mennesker er blitt til  "ting" som kan brukes og for kastes på egoismens alter. Uten hensyn til sårene det medfører.. Postmordernismen er en forbannelse, for all den sex propagandaen og materialismen som omgir oss idag korrumpere mennesket til noe vi ikke kjenner oss igjen i.  Nestekjærligheten og omtanke for andre forsvinner med denne kulturradikale ideologien. Jeg synes det bare er trist å lese om alle de grådige og kjærlighetsløse forholdene som dere praktiserer for å tilfredstille en kortvarig nytelse på bekostning av andre. Vi mennesker er mer enn bare kropper. Vi er et sammensatt vesen med et hav av sårbare følelser.  Å rette kritikk mot den grenseløse og liberale seksualiteten er derfor en nødvendig tema i vårt sekulære samfunn.  For der egoismen rår kommer kynismen inn, og overmot og mangel på selvdisiplin, ydmykhet og mangel på moralske grenser vil overta mer og mer i et stadig mer kulturradikalt marxistisk og sekulært samfunn. Ingen ønsker et slikt samfunn der nestekjærligheten og solidariteten med hverandre blir borte.

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, kanskje ikke på den måten... Men Jeg må likevel si at det sjokkerer meg at folk er sååå likegyldige og kyniske til sex som jeg leser om her.  Andre menneskers følelser og sårhet teller ikke for dem. Men da er det er jo ikke det minste rart at kjærligheten er blitt kald i samfunnet vårt, siden mennesker er blitt til  "ting" som kan brukes og for kastes på egoismens alter. Uten hensyn til sårene det medfører.. Postmordernismen er en forbannelse, for all den sex propagandaen og materialismen som omgir oss idag korrumpere mennesket til noe vi ikke kjenner oss igjen i.  Nestekjærligheten og omtanke for andre forsvinner med denne kulturradikale ideologien. Jeg synes det bare er trist å lese om alle de grådige og kjærlighetsløse forholdene som dere praktiserer for å tilfredstille en kortvarig nytelse på bekostning av andre. Vi mennesker er mer enn bare kropper. Vi er et sammensatt vesen med et hav av sårbare følelser.  Å rette kritikk mot den grenseløse og liberale seksualiteten er derfor en nødvendig tema i vårt sekulære samfunn.  For der egoismen rår kommer kynismen inn, og overmot og mangel på selvdisiplin, ydmykhet og mangel på moralske grenser vil overta mer og mer i et stadig mer kulturradikalt marxistisk og sekulært samfunn. Ingen ønsker et slikt samfunn der nestekjærligheten og solidariteten med hverandre blir borte.

Veldig enig i det du sier, men menn kommer ALLTID til å utnytte kvinner for sex uten å bry seg noen videre om dem utenom det, kvinner også selvfølgelig, men ikke i like stor grad som menn

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig enig i det du sier, men menn kommer ALLTID til å utnytte kvinner for sex uten å bry seg noen videre om dem utenom det, kvinner også selvfølgelig, men ikke i like stor grad som menn

Jeg tror du mente omvendt her :)  Kvinner kommer ALLTID til å utnytte menn.

Anonymkode: 5bfa2...d87

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg tror du mente omvendt her :)  Kvinner kommer ALLTID til å utnytte menn.

Anonymkode: 5bfa2...d87

Joda, man utnytter bare hverandre for forskellige ting.

Skrevet

Jeg er enig med deg. Klarer ikke å kysse og kose noen jeg ikke har følelser for. Vi møtes for å ha sex, skal vi begynne med kos og hyggelige middager kunne vi egentlig bare blitt kjærester.

Anonymkode: f74df...aa3

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg. Klarer ikke å kysse og kose noen jeg ikke har følelser for. Vi møtes for å ha sex, skal vi begynne med kos og hyggelige middager kunne vi egentlig bare blitt kjærester.

Anonymkode: f74df...aa3

Hvorfor ha sex med vedkommende da? Har ikke hyggelige middager osv. Men litt kos og sex synes heg hører sammen selvom ikke kjærester. 

Skrevet

Men hvordan ender man opp som ff’s uten å starte med kos og hyggelige middager?!

Anonymkode: 6c3b2...afc

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan ender man opp som ff’s uten å starte med kos og hyggelige middager?!

Anonymkode: 6c3b2...afc

I midt tilfelle var det en jeg visste hvem var og etter bytur. Og nå er det bare blitt sånn altså etter bytur. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...