Gå til innhold

FF sier jeg kald, og avvisende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså nå har jeg fått en ny FF. Og han sier jeg er kald fordi jeg ikke vil kysse og kose. (Jeg seriøst spyr i kjeften av ordet kose, men det er det han sier). 

Å ikke kysse på munn, er en av mine regler. Og jeg har ikke noe i mot å være intim (kosing)  i forhold. Men jeg fikser det ikke med noen jeg ikke har følelser for. FF er kun for sex, that’s it. 

Er dere klengete og kosete med deres FF? Kysser dere på munn, og sånn? 

Anonymkode: 3c726...8fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er tydeligvis ikke kompatible. Enkelt og greit.

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Dere er tydeligvis ikke kompatible. Enkelt og greit.

Nei, sexen er super. Men greia med FF er kun sex. Har du ikke ff?

Skrevet

Jeg råklinte med FFen min. Så koste vi etterpå. Men så var jeg ganske betatt da, og liker ikke ha sex med noen jeg ikke er tiltrukket av. 

Anonymkode: 75ac3...792

• Liker 1
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, sexen er super. Men greia med FF er kun sex. Har du ikke ff?

Har ikke det nå nei. 😉 for meg er kyssing en viktig del av sexen. Uansett hvor sterke følelser jeg har eller ikke har. 

Så JEG ville ikke syntes sexen var super uten kyssing, uansett hvor bra det var ellers. 

Har aldri hatt sex uten kyssing. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 9
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså nå har jeg fått en ny FF. Og han sier jeg er kald fordi jeg ikke vil kysse og kose. (Jeg seriøst spyr i kjeften av ordet kose, men det er det han sier). 

Å ikke kysse på munn, er en av mine regler. Og jeg har ikke noe i mot å være intim (kosing)  i forhold. Men jeg fikser det ikke med noen jeg ikke har følelser for. FF er kun for sex, that’s it. 

Er dere klengete og kosete med deres FF? Kysser dere på munn, og sånn? 

Vi kysser på munnen. Har ikke oralsex, det er forholdsgreie for meg.

Anonymkode: 0ce6b...8b3

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi kysser på munnen. Har ikke oralsex, det er forholdsgreie for meg.

Folk er forskjellig. Jeg liker å suge, men kyssing er for personlig. Hvis det ikke er snakk on en random person, jeg aldri skal møte igjen. 

Skrevet

Folk er forskjellig. Jeg liker å suge, men kyssing er for personlig. Hvis det ikke er snakk on en random person, jeg aldri skal møte igjen. 

Nettopp. Folk er forskjellige. Og dere passer da tydeligvis ikke så godt sammen. 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Har ikke det nå nei. 😉 for meg er kyssing en viktig del av sexen. Uansett hvor sterke følelser jeg har eller ikke har. 

Så JEG ville ikke syntes sexen var super uten kyssing, uansett hvor bra det var ellers. 

Har aldri hatt sex uten kyssing. 

Hva er det du ikke skjønner? Sexen er super, for meg og han. Han syns bare det er kjipt at vi ikke kysser. Jeg vil ha følelser, og jeg vil ikke at han skal få følelser. 

Det var problemet med han andre duden. Han ville at vi skulle bli sammen, derfor kunne vi ikke fortsette som ff’s. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Nettopp. Folk er forskjellige. Og dere passer da tydeligvis ikke så godt sammen. 

Du skjønner ikke! 

Skrevet

Hva er det du ikke skjønner? Sexen er super, for meg og han. Han syns bare det er kjipt at vi ikke kysser. Jeg vil ha følelser, og jeg vil ikke at han skal få følelser. 

Det var problemet med han andre duden. Han ville at vi skulle bli sammen, derfor kunne vi ikke fortsette som ff’s. 

Hva er det DU ikke skjønner? For meg er gode kyss en del av det å ha sex. Uten kyssing er ikke sexen god. Slik er det garantert for en del andre også.

Så er det ikke slik for deg, og det er jo helt greit. Sikkert mange som føler på samme måte. 

Men her ser det ut som om han er som meg. Og vi to hadde ikke matchet seksuelt.

• Liker 8
Skrevet

Hadde ikke kunne hatt sex uten kyssing. Har ff og vi kysser. 

Anonymkode: 8e1c1...510

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner ikke! 

Dere matcher ikke helt dersom han vil kose/kysse og ikke du. 

Anonymkode: 8e1c1...510

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha følelser, og jeg vil ikke at han skal få følelser. 

Hva vil du egentlig?

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er litt redd for oral, kan jo smitte dersom noen er syk. Skal litt til, men.

Skrevet
24 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Hva er det DU ikke skjønner? For meg er gode kyss en del av det å ha sex. Uten kyssing er ikke sexen god. Slik er det garantert for en del andre også.

Så er det ikke slik for deg, og det er jo helt greit. Sikkert mange som føler på samme måte. 

Men her ser det ut som om han er som meg. Og vi to hadde ikke matchet seksuelt.

Må kysse...

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må kysse...

Ja! (?)

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke fingre deg eller få deg kjæreste? FF hadde fått meg til å føle meg billig.

Anonymkode: f3d61...6d3

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke fingre deg eller få deg kjæreste? FF hadde fått meg til å føle meg billig.

Anonymkode: f3d61...6d3

Jeg onanerer hver dag. 

Jeg vil ikke ha kjæreste. 

Ff er sex med èn eller flere fast/-e person/-er. Jeg har èn, om gangen. Jeg føler meg ikke billig, det er ikke en random ONS. 

• Liker 2
Skrevet

Vi kysser, kliner og stryker på hverandre. Vi er eksklusive og da er det også den eneste fysiske kontakten man har i form av kos og kyssing. Synes det er koselig jeg. Men vi sitter ikke i sofaen etter sex og kliner/kysser, da blir det mest stryking på armen etc. Under sex derimot..

Anonymkode: 85fa3...4fb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...