Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 Hvordan blir man det? Noen som vet om noen steder i Akershus f.eks? Er dette frivillig arbeid eller betalt?For meg er det forsåvidt det samme.
*M* Skrevet 29. mars 2005 #2 Skrevet 29. mars 2005 Jeg vet at en kamerat av meg meldte seg til kommunen han bodde i. Husker ikke hvilken avdeling i kommunen som behandlet søknaden hans, men han fikk iallefall tildelt en gutt som han var sammen med en ettermiddag i uken (noen ganger oftere.) Han fikk betalt, tror det var ca. 105 kr timen.
Gjest Melk Skrevet 29. mars 2005 #3 Skrevet 29. mars 2005 Hør med sosialtjenesten eller barnevernet i kommunen. Man kan være for voksne og barn, for psyisk syke, barn med foreldre som trenger avlastning og handikappede. Meningsfylt arbeid med en viss utgiftsdekning, men gir ikke feriepenger.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 Her i byen er det sosialkontoret i alle fall. Timelønnen ligger på rundt 80 kr timen. Mulig det er anderledes andre plasser.
Smashing Skrevet 31. mars 2005 #5 Skrevet 31. mars 2005 Jeg går på lærerskolen i Stavanger og der ser jeg stadig lapper på oppslagstavlene om dette. Sjekk ut en lærerskole eller helse og sosial tavle. Ellers ser jeg mange annonser i avisene om dette også. Tror det er slik at kommunen har en side med ledige stillinger på sin egen side. Der burde det stå slike ting. Ellers finner jeg mange slike jobber på finn.no også. Lykke til :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå