AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Noen som går denne bacheloren og kan fortelle litt? Hvordan er hverdagen, timeplan, antall i klasse/kull/forelesning, miljø, aldersgruppe osv? Er det noe praktisk arbeid eller bare teori? Kan man bruke deler av andre grader man har som en del av denne bacheloren? Hvilke valgfrie emner finnes? Anonymkode: 43b1c...f61 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Jeg har ikke gått den bacheloren, men kjenner ei som går der. Tror man blant annet starter opp en studentbedrift under studietiden. Klassen er relativt liten sammenlignet med klassen jeg går i, hvor vi er flere hundre. Derav er også klassemiljøet betydelig bedre. Man blir mer sammensveiset. Når det gjelder aldersgruppe vil dette variere, men av erfaring virker det som om få bryr seg om hvor ung eller gammel du er. De aller fleste er mellom 19-26. Timeplanen vil variere, men man har stort sett 3 timers forelesning i alle fag på BI, en gang i uken. Men dette varierer fra år til år, hvor lange de er, hvor ofte osv. På mitt første år hadde jeg forelesning man-tor 3-6 timer om dagen. BI legger også opp til mye individuell studie. Det finnes drøssevis av valgemner. Men usikkert hvilke av de entreprenørskap kan velge. Anbefaler deg å kontakte BI for å forhøre deg litt! Vil avslutte med at jeg har hatt det helt fantastisk på BI, og angrer ikke på at jeg valgte studier der. Foreleserne er veldig gode. Anonymkode: 5dcd4...df6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3 Skrevet 22. november 2018 Takk! Det høres veldig spennende og gøy ut. Både kreativitet og teori, og med noe praktisk attåt, slik at man får sett hvordan teorien fungerer underveis. Glad for å høre at det er mindre klasser og godt miljø. Da forsvinner man ikke og blir en i mengden. Jeg skal sjekke med BI i min by. Anonymkode: 43b1c...f61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå