Gå til innhold

Lite sex...

Fremhevede innlegg

Gjest Ungdom
Skrevet

Jeg er en jente på 19 år som har vær sammen med kjæresten min i 1 år. Helt i begynnelsen hadde vi mye sex, men nå har vi det nesten aldri. Vi har kanskje sex 1-2 ganger i uken. Jeg vil ha mye oftere, han vil av og til ha mer og av og til mindre. Hva er gale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det trenger ikke være noe galt.. sexlivet varierer, noen ganger har en sex oftere og noen ganger sjeldnere.. hvis du mener at dere har for lite sex kan du jo ta det opp med kjæresten din...

Gjest Ungdom
Skrevet

Jeg har tatt det opp med han, ofte. Er ganske lei... Jeg er 19, han er 22, synest det er lite å ha sex 1 gang i uken....

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har tatt det opp med han' date=' ofte. Er ganske lei... Jeg er 19, han er 22, synest det er lite å ha sex 1 gang i uken....[/quote']

Det er leit og veldig frustrerende. Det jeg reagerer på er at dere er så unge. Litt tidlig å få de problemene på en måte, men vi er jo forskjellige og lystene hos noen er mindre enn hos andre. Dersom han ikke har noen spesiell grunn til at han vil ha så lite sex (kan jo være at han ikke vil si det) så må du vel helst innfinne deg med at han ikke vil ha sex så ofte som deg, eller finne deg en som er mer "kompatibel" dersom det blir et veldig stort problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...