Gå til innhold

….og saa elskede de hinanden...

Kali-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

I dag har jeg snakket med pappa om litt av hvert. Vi skal bruke bilen hans den dagen, så vi måtte se litt på transportkabalen også.

Det kommer jo endel reisende med fly... Men jeg tror vi klarte å få det til å passe sånn nogenlunde også, så nå er det jammen ikke mye som gjenstår...

Også kom hentelappen på dressene til brudesvennene i dag, og jeg veit at den minste må legges opp litt, men det er fort gjort.

Det eneste som er en liten stein i skoen nå er at det er vanskelig å finne hvite pensko til jenter... Men jeg får se om jeg ikke lurer med meg :skjeggebass: på senteret i morra mens vesla er i barnehagen.

Ja, også må jeg få levert kjolen til tilpassing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hehe, stakkers, stresser du?

Håper du får roet ned litt så du kan nyyyte dagene frem til bryllupet.

God Påske!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser om 1 uke, og kommer ikke hjem før vi er Herr og Fru...

Nå begynner jeg virkelig å bli stressa, ja...

GOD PÅSKE TIL DEG OGSÅ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått gjort en god del. :D

Jeg er nesten ferdig med gaven til B også! Han skal få et minialbum med ting vi har opplevd de tre åra vi har vært forlovet.

Også har jeg fikset møter med fotografen, presten og lokalet.

Også har jeg bestilt kaker. Også har jeg skrevet navn på bordkortene. Også venter jeg nå på ark til sanghefteforsidene, så de blir nok ferdig i dag.

Også har jeg ordnet med kattepass mens vi er borte.

Også har jeg levert kjolen til tilpassing (litt mer enn lovlig sent)

Også har jeg sendt mailer til avisene som skal ha annonser om at vi blir herr og fru.

Og innimellom alt det har jeg også pleiet min skjønne lille hostefrøken og tatt meg tid til å glede meg til bryllupet

Jeg syns det er temmelig villt at det bare er en drøy uke igjen! Hva skal jeg gjøre når Dagen er over? Jeg kommer til å kjede livet av meg... Nå har jeg jo brukt såååå mange måneder på dette... Jeg må vel få meg en ny hobby da. ;)

Ellers håper jeg at influensaen min forsvinner helt i løpet av dagen. Den har *bank i bordet* bare blitt mer og mer borte de siste dagene, så jeg er ved godt mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...