AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Hei. Jeg er en jente i 20-årene som aldri har vært i et forhold før, og føler meg derfor så uerfaren på dette området. Møtte en fyr på lørdag som jeg ble veldig betatt av. Når jeg så han første gangen turte jeg ikke å ta kontakt, fordi han sto sammen med vennene sine og jeg sto i øl kø - men vi hadde øyekontakt. Senere på kvelden havnet jeg plutselig på siden av han når vi var på vei ut av lokalet. Det var stappfullt, men på et eller annet vis sto han plutselig på siden av meg. Vet ikke om det var ren tilfeldighet eller om det ligger noe i det. Han smilte til meg, så jeg bestemte meg for å håndhilse på han. Jeg presentere meg, og han sa sitt navn (bare fornavn). Etter det så skjedde det ikke noe mer. Skulle gjerne ha snakket mer med han, men jeg ble avbrutt av en kompis - også dro jeg ut ganske kjapt. På mandag sendte jeg fyren en melding på Facebook (fant han på arrangementet sin FB side). Jeg takket for sist, og sa at det var hyggelig å hilse på han. Han svarte meg, men han brukte noen minutter fra han hadde lest meldingen til han svarte. Videre spurte jeg hvordan det var på arrangementet vi var på. Han fortsatte og svare, og stilte til og med et oppfølgingsspørsmål. Når jeg svarte på det, skrev han bare noe kort. Jeg svarte med en tommel opp - som en bekreftelse på hans svar. Ikke noe mer kommunikasjon etter det. Jeg burde jo selvsagt ha skrevet mer, men jeg er redd for å virke innpåsliten. Har blitt avvist så mange ganger, at jeg er veldig tilbaketrukken på denne fronten. Er det håp? Eller er det bare for å være høflig at han svarer meg? Som jeg sier så har jeg veldig liten erfaring med menn. Jeg har aldri fått et smil eller et blikk fra noen, og hvis jeg har prøvd å ta kontakt har de avvist meg/ikke svart. Derfor så lurer jeg på om det at han svarer, kan det være et tegn på noe? Hvis man ikke er interessert/ønsker å bli bedre kjent er det vel ikke vanlig å stille oppfølgingsspørsmål? Det gjør ikke jeg. Jeg ser han neste helg, fordi han skal visst på et arrangement jeg har trykket skal på. (Vi er ikke venner på fb). Får vel bare leve i usikkerheten fram til da, om ikke han tar kontakt. Føler ballen ligger litt hos han nå? Han virker litt sjenert. Mulig han tror jeg er i et forhold også pga kompisen min som kom bort og spurte meg om et spørsmål. Jeg overtenker. Anonymkode: eff9d...eb6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 Hvis dere har fellesvenner, så ville jeg prøvd å få tak i snapchaten hans. Det er lavere terskel for å starte samtaler enn på meldinger eller Facebook. Legg han til på Snapchat og send noe som kan virke internt slik at det virker ut som at du la ham til for å vise ham akkurat dette. 😄 Lykke til!! Skriv gjerne hvordan det går. Anonymkode: a341b...7fd
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂😂 Anonymkode: df3c7...a45 Hva er det du ler av? 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere har fellesvenner, så ville jeg prøvd å få tak i snapchaten hans. Det er lavere terskel for å starte samtaler enn på meldinger eller Facebook. Legg han til på Snapchat og send noe som kan virke internt slik at det virker ut som at du la ham til for å vise ham akkurat dette. 😄 Lykke til!! Skriv gjerne hvordan det går. Anonymkode: a341b...7fd Tusen takk for svar! Vi har desverre ingen felles venner... 😕 Men jeg vet hva han heter på snap. Har vurdert å legge han til, men da lurer han sikkert på hvordan jeg fikk taki snapen hans. Er redd for å virke innpåsliten blææ! Skal oppdatere tråden hvis noe skjer 😄 Anonymkode: eff9d...eb6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du ler av? Tusen takk for svar! Vi har desverre ingen felles venner... 😕 Men jeg vet hva han heter på snap. Har vurdert å legge han til, men da lurer han sikkert på hvordan jeg fikk taki snapen hans. Er redd for å virke innpåsliten blææ! Skal oppdatere tråden hvis noe skjer 😄 Anonymkode: eff9d...eb6 Hvordan vet du snappen hans? Står den feks på Instagram, så skjønner han jo hvor du fikk den Anonymkode: a341b...7fd
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du snappen hans? Står den feks på Instagram, så skjønner han jo hvor du fikk den Anonymkode: a341b...7fd Jeg fant ut mobilnummeret hans, og han kom opp som et forslag/kontakter på snap Anonymkode: eff9d...eb6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #7 Skrevet 21. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant ut mobilnummeret hans, og han kom opp som et forslag/kontakter på snap Anonymkode: eff9d...eb6 Hadde addet ham om jeg var deg! Den som intet våger, intet vinner. 😉 Anonymkode: a341b...7fd
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #8 Skrevet 21. november 2018 Hvor gammel er han? Vet du at han er singel? Anonymkode: a341b...7fd
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #9 Skrevet 21. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde addet ham om jeg var deg! Den som intet våger, intet vinner. 😉 Anonymkode: a341b...7fd Får nesten kaste meg i det, og se om han godtar! 😉 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er han? Vet du at han er singel? Anonymkode: a341b...7fd Han er 23 år, ett år eldre enn meg 😊 Jeg er ganske sikker på at han er singel - men man kan jo aldri vite. Jeg fant tinderprofilen hans, men vi har ikke matchet. (Lagde bare tinder for å se om han var der). Vet ikke om han bruker appen en gang. Bildene var ikke av de nyeste iallefall. Jeg oppfatter han som en utrolig lojal, ærlig og herlig type. Stikk motsatt av de guttene som er bare ute etter sex. Takk for mange gode svar!! Anonymkode: eff9d...eb6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #10 Skrevet 21. november 2018 Jeg ville ventet til helgen og sett hvordan stemningen lå an. Men du kjenner jo best selv etter Facebook-samtalen. 😊 Anonymkode: a341b...7fd
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #11 Skrevet 21. november 2018 La han komme til deg. Menn skal komme til damene. 😉 Anonymkode: a341b...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #12 Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: La han komme til deg. Menn skal komme til damene. 😉 Anonymkode: a341b...7fd Hvorfor det? Tenk om han er for sjenert til å ta initiativ selv? Skal hun bare la ham gå da, siden hun som dame ikke skal "komme" til mannen? Dummeste jeg har hørt! Anonymkode: a341b...7fd
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #13 Skrevet 21. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: La han komme til deg. Menn skal komme til damene. 😉 Anonymkode: a341b...7fd 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Tenk om han er for sjenert til å ta initiativ selv? Skal hun bare la ham gå da, siden hun som dame ikke skal "komme" til mannen? Dummeste jeg har hørt! Anonymkode: a341b...7fd Dere har jo samme ab kode.... ? 😊 Anonymkode: eff9d...eb6 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #14 Skrevet 21. november 2018 For meg hadde du virket ekstremt desp. Først face, så snap..? Anonymkode: a58bd...691 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #15 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For meg hadde du virket ekstremt desp. Først face, så snap..? Anonymkode: a58bd...691 Jeg har ikke lagt han til. Anonymkode: eff9d...eb6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #16 Skrevet 21. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke lagt han til. Anonymkode: eff9d...eb6 Godt, tror ikke du har noen andre alternativer enn å vente altså. Med mindre du bare vil knulle, da kan du spørre. Anonymkode: a58bd...691
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #17 Skrevet 21. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere har jo samme ab kode.... ? 😊 Anonymkode: eff9d...eb6 Det er blitt ganske trendy å svare seg selv på KG nå😊 Anonymkode: 3ef82...96a
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #18 Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er blitt ganske trendy å svare seg selv på KG nå😊 Anonymkode: 3ef82...96a Tragiske greier 😂 Anonymkode: df3c7...a45
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #19 Skrevet 21. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er blitt ganske trendy å svare seg selv på KG nå😊 Anonymkode: 3ef82...96a Tydeligvis... 😴 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tragiske greier 😂 Anonymkode: df3c7...a45 Enig! - TS Anonymkode: eff9d...eb6
Ginate Skrevet 22. november 2018 #20 Skrevet 22. november 2018 Har det skjedd noe TS? Skal dere møtes i helgen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå