AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Det er en fyr jeg snakker med, og det har jeg gjort over en lenger periode. Jeg liker han skikkelig godt, det kribler i hele meg når vi snakker sammen. Vi har gjevnlig kontakt hverdag på telefon og melding. Men nå etter ca 3 dager, gir han såvidt noe lyd fra seg og svarer kort. jeg har spurt flere ganger hvordan det går, men han blir bare irritreer da. hvis kan ikke vil snakke med meg, eller har funnet seg en annen, kan han bare fortelle meg det. Selcom det knuser meg.. Anonymkode: 190bf...3df
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Det du må gjøre nå er : ingenting! Ikke mas. Ingen meldinger. Ingenting. Lat som du har det kjempefint uten. Du må bruke the no contact rule. Google det hvis du ikke vet hva det er. Det er det eneste du kan gjøre. Han kan være lei eller det kan være han er opptatt med noe. Uansett. Hvis han er irritert så må du kutte kontakt og la han komme til deg. Anonymkode: 615a7...99d 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det du må gjøre nå er : ingenting! Ikke mas. Ingen meldinger. Ingenting. Lat som du har det kjempefint uten. Du må bruke the no contact rule. Google det hvis du ikke vet hva det er. Det er det eneste du kan gjøre. Han kan være lei eller det kan være han er opptatt med noe. Uansett. Hvis han er irritert så må du kutte kontakt og la han komme til deg. Anonymkode: 615a7...99d TS her Har hørt om det, blir ikke det litt barnslig, mener ikke å tråkke noen på tærne. Føler bare jeg blir dratt tilbake til tenåra.. men får vel bare vente og se, føler bare jeg sitter på pinebenken og kjærlighetssorg Anonymkode: 190bf...3df
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 Kutt han ut Anonymkode: 3980c...619 1
FrodeF Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 Han er nok lei av deg ja. Send han en melding og si at du anser deg som ferdig med han.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 Kan jo være at en venn, nært familiemedlem eller lignende er syk, død. Virker som om de fleste single damer og menn her inne er ute etter å sabotere de fleste forhold. Med alle mulig rare regler. Å ta råd herfra er antageligvis noe av de dummeste en kan gjøre. Anonymkode: 5eec7...d94
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #7 Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan jo være at en venn, nært familiemedlem eller lignende er syk, død. Virker som om de fleste single damer og menn her inne er ute etter å sabotere de fleste forhold. Med alle mulig rare regler. Å ta råd herfra er antageligvis noe av de dummeste en kan gjøre. Anonymkode: 5eec7...d94 Ts her Takl, trengte og høre det du skrev, var ikke det lureste og starte en tråd her, for blei bare mer lei meg av og se hva andre skriver. Anonymkode: 190bf...3df
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #8 Skrevet 21. november 2018 Kan være han er sliten og. Men gi han litt rom. Anonymkode: 03e44...b64
Frustrertfrue88 Skrevet 21. november 2018 #9 Skrevet 21. november 2018 2 timer siden, FrodeF skrev: Han er nok lei av deg ja. Send han en melding og si at du anser deg som ferdig med han. Synes dette var et dårlig råd å gi til Ts uten å vite bakgrunnen for hvorfor han ikke svarer. Det kan jo ha mange forskjellige grunner. Trenger ikke bety at han er lei av henne.. Kanskje det har skjedd noe med ham som han ikke orker å snakke om. Eller noen som står han nær.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #10 Skrevet 22. november 2018 Har faktisk akkurat opplevd det samme som deg. Blir helt stressa og rar i kroppen av å ikke ha den kontrollen jeg hadde før. Syntes det er vanskelig å ikke holde kontakt selv, men skal prøve på det nå.. men tror grunnen til at han er sånn som han er nå er egt pga en vanskelig situasjon han er i..idk kanskje det er meg..får bare se. Men jeg er værtfall hodestups forelsket i denne fyren... Anonymkode: 66d93...152
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #11 Skrevet 23. november 2018 På 21.11.2018 den 8.24, AnonymBruker skrev: TS her Har hørt om det, blir ikke det litt barnslig, mener ikke å tråkke noen på tærne. Føler bare jeg blir dratt tilbake til tenåra.. men får vel bare vente og se, føler bare jeg sitter på pinebenken og kjærlighetssorg Anonymkode: 190bf...3df Syntes ikke det egentlig. Helt normalt å holde avstand når folk ikke er interessert for å få de til å savne deg eller sjekke om de i det hele tatt bryr seg. Ser du har jo allerede gått i fellen ..man spør ikke en fyr flere ganger om hvordan det går. Det holder med én gang altså. Det handler om små triks i begynnelsen for at de nettopp ikke skal bli lei deg . Barnslig blir feilt ord da barn faktisk ikke vet når de skal stoppe ..som du her . Men på en annen side så kan vi ikke få alle og da var han gjerne ikke interessert nok uansett. Anonymkode: 615a7...99d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #12 Skrevet 23. november 2018 Vent å se Anonymkode: 615a7...99d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #13 Skrevet 23. november 2018 TS her! Først vil jeg takke for det fine som kom inn, det setter jeg veldig pris på. Til dere nettroll her inne, er så glad jeg ikke hørte på noen av deres råd.. Jeg har sagt til gutten jeg liker, hva jeg føler og vi snakker fortsatt sammen. Hva som skjer videre vet jeg ikke ennå. Det eneste jeg vet, er at jeg ikke vil skrive en tråd på KG om kjærlighetslivet og kommer til å slette brukeren. Anonymkode: 190bf...3df 1
Frustrertfrue88 Skrevet 23. november 2018 #14 Skrevet 23. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vent å se Anonymkode: 615a7...99d Unnskyld meg.. Men hva slags svar er dette? Hva vet du om Ts sin situasjon og vet du om hele historien har kommet frem her? Hvis du har negative erfaringer fra tidligere føler jeg med deg, men det er unødvendig å spre eder og galle på et innlegg på kvinneguiden. Det sitter faktisk et menneske bak dette innlegget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå