Gå til innhold

What to do?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har skrevet litt med en på en dateside. På lørdag spurte han om jeg ville ta en kaffe/gå en tur en dag. Siden jeg hadde tatt noen øl svarte jeg dagen etter selv om jeg leste meldingen. Det hørtes jo hyggelig ut.  Føler det dabber litt av fra hans side. Han spurte i går om jeg hadde kjekke planer for uken og jeg svarte jeg skulle på konsert torsdag, spurte om det samme tilbake. Meldingen er lest for en god del timer siden, men ikke svar. Har lyst å spør om han skal noe i morgen, men vil samtidig ikke mase

Anonymkode: 1d010...bbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en tafatt fyr, sånne gidder personlig ikke jeg

kvinne 23 år :) 

Anonymkode: 72d2a...f7e

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en tafatt fyr, sånne gidder personlig ikke jeg

kvinne 23 år :) 

Nå har vi begge passert de 30.. vet enkelte er seine til å svare men men..

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har vi begge passert de 30.. vet enkelte er seine til å svare men men..

Finnes grenser da for hvor sent man skal svare og. Han har jo ikke spurt deg hvilken dag du har tid til date?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes grenser da for hvor sent man skal svare og. Han har jo ikke spurt deg hvilken dag du har tid til date?

Kan være han er opptatt, min bror er treig å svare😉  Men synes det drøyer. Kunne spurt om dag for date. Kan spør jeg men akkurat nå føler jeg det blir litt mas. Hvis han ikke vil kan han si det som det er

Skrevet

Tafatt. Han mistet interessen eller er tør ikke spørre tilfelle avvisning. 

Anonymkode: 8091b...359

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan være han er opptatt, min bror er treig å svare😉  Men synes det drøyer. Kunne spurt om dag for date. Kan spør jeg men akkurat nå føler jeg det blir litt mas. Hvis han ikke vil kan han si det som det er

Du kan sende han melding!

«Hei! Har du tenkt noe mer på den daten og hvilken dag det passer for deg? Jeg er ledig på ****dag» for eksempel! 

Ikke masete i det heletatt, du venter jo på han 😊

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tafatt. Han mistet interessen eller er tør ikke spørre tilfelle avvisning. 

Anonymkode: 8091b...359

Spurte jo om date/cafe da.. 

Skrevet

Du kan sende han melding!

«Hei! Har du tenkt noe mer på den daten og hvilken dag det passer for deg? Jeg er ledig på ****dag» for eksempel! 

Ikke masete i det heletatt, du venter jo på han 😊

Ikke dumt.:-)  Hadde i utgangspunkte tenkt å spør om han hadde planer i morgen. Han er voksen til å si nei om interessen ikke er tilstede. 

Skrevet

Du åpnet meldingen, men svarte ikke før dagen etter. Det er jo ofte et dårlig tegn. I den andre meldingen om han spurte om du hadde planer håpte han kanskje på at du skulle spørre om dere skulle møtes/om han kunne være med? 

Spør han du :)

Anonymkode: e2163...801

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke dumt.:-)  Hadde i utgangspunkte tenkt å spør om han hadde planer i morgen. Han er voksen til å si nei om interessen ikke er tilstede. 

Tenke jeg gir han litt sjangs og sender meld i morgen. Virker ikke heilt lovende uansett

Skrevet

Du åpnet meldingen, men svarte ikke før dagen etter. Det er jo ofte et dårlig tegn. I den andre meldingen om han spurte om du hadde planer håpte han kanskje på at du skulle spørre om dere skulle møtes/om han kunne være med? 

Spør han du :)

Anonymkode: e2163...801

Spurte om jeg hadde kjekke planer for uken. Shit ja der sa du noe. Kanskje jeg bare skal spør med det samme tolket det ikke slik da.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eh, ts svarte jo ikke selv før dagen etter selv om ho hadde lest meldingen. Like treige til å svare begge to med andre ord

Anonymkode: d1c53...d4e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, ts svarte jo ikke selv før dagen etter selv om ho hadde lest meldingen. Like treige til å svare begge to med andre ord

Anonymkode: d1c53...d4e

Hehe.. Hadde ikke svart før jeg sente en liten melding i kveld da. Så håper han er raskere å svare på denne 

Skrevet

Begynne så smått å gi opp forsatt ilke svart eller lest melding 2

Skrevet

😕 

Skrevet (endret)
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😕 

Bedre lykke neste gang

Endret av Cecilie82
Skrevet

Satse på det. Kjipt men men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...