Gå til innhold

Trenger råd ang mann

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Enig med Hr.Aktiv.Problemet er da at hvis dere skal ha sex så kommer han sikkert til å kun tenke på hva du egentlig syns om størrelsen hans,og da kommer han nesten garantert til å ikke få den opp engang .Kjipt for han og det har nok ødelagt han mye . Hun er ei bitch!! kjenner du henne? hvor gammel er hun egentlig ?høres ut som en drittunge !

Endret av Hansemann80
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, Hansemann80 skrev:

Enig med Hr.Aktiv.Problemet er da at hvis dere skal ha sex så kommer han sikkert til å kun tenke på hva du egentlig syns om størrelsen hans,og da kommer han nesten garantert til å ikke få den opp engang .Kjipt for han og det har nok ødelagt han mye . Hun er ei bitch!! kjenner du henne? hvor gammel er hun egentlig ?høres ut som en drittunge !

Jeg er ikke så opptatt av størrelsen ,men kan tenkes du har rett 🙄Vet hvem hun er ja .ca 30 år 

Skrevet

30 ja hehe ..jeg er vel ikke så overasket heller egentlig 

Skrevet
18 timer siden, J.mor skrev:

Jeg er ikke så opptatt av størrelsen ,men kan tenkes du har rett 🙄Vet hvem hun er ja .ca 30 år 

Lav selvtillit kan dessverre være vanskelig å snu 

Anonymkode: ab0bd...0bc

Skrevet
21 timer siden, J.mor skrev:

Hei :) Ja har tenkt tanken ,men redd det skal virke litt påfallende liksom...hvis du skjønner 

"JEg må innrømme at eg strauk på kuken din mens du sov her ein dag, og siden har jeg vore så vanvittig kåt på deg for eg likte den veldig. Kan du klare å gå ned på meg, onanere meg eller noe, for jeg har så lyst på deg. Så kan vi ta ting gradvis?".. 

Anonymkode: 84eb2...ca1

• Liker 1
Skrevet

Du skal selvsagt ikke ta opp at det ryktes at han har mikropenis..men jeg ville tatt høyde for at han kan være en asshole, da det stort sett er menn som har vært kjip mot kvinner 1000 ganger for mye som får klasket sånne rykter etter seg. 

Anonymkode: aeac2...a5b

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal selvsagt ikke ta opp at det ryktes at han har mikropenis..men jeg ville tatt høyde for at han kan være en asshole, da det stort sett er menn som har vært kjip mot kvinner 1000 ganger for mye som får klasket sånne rykter etter seg. 

Anonymkode: aeac2...a5b

Det kan nok stemme noen ganger ,men ikke i dette tilfelle .

Skrevet
19 minutter siden, Linn Marie99 skrev:

Det at han hadde en liten penis var sant 

hilsen dama han holdt på med 

Mulig hun er like barnslig som deg ,men hun var nok eldre enn deg altså 😉

Skrevet
1 time siden, Linn Marie99 skrev:

Det at han hadde en liten penis var sant 

hilsen dama han holdt på med 

Han som er pappa til kristian Nils? Gå og drikk litt mer rødvin du ditt troll 😂😂😂

Anonymkode: e5b50...6dc

Skrevet
23 timer siden, J.mor skrev:

Det kan nok stemme noen ganger ,men ikke i dette tilfelle .

Kvinnfolk er veldig opptatt av størrelsen da ....sånn egentlig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...