Hansemann80 Skrevet 20. november 2018 #21 Skrevet 20. november 2018 (endret) Enig med Hr.Aktiv.Problemet er da at hvis dere skal ha sex så kommer han sikkert til å kun tenke på hva du egentlig syns om størrelsen hans,og da kommer han nesten garantert til å ikke få den opp engang .Kjipt for han og det har nok ødelagt han mye . Hun er ei bitch!! kjenner du henne? hvor gammel er hun egentlig ?høres ut som en drittunge ! Endret 20. november 2018 av Hansemann80
J.mor Skrevet 20. november 2018 Forfatter #22 Skrevet 20. november 2018 10 minutter siden, Hansemann80 skrev: Enig med Hr.Aktiv.Problemet er da at hvis dere skal ha sex så kommer han sikkert til å kun tenke på hva du egentlig syns om størrelsen hans,og da kommer han nesten garantert til å ikke få den opp engang .Kjipt for han og det har nok ødelagt han mye . Hun er ei bitch!! kjenner du henne? hvor gammel er hun egentlig ?høres ut som en drittunge ! Jeg er ikke så opptatt av størrelsen ,men kan tenkes du har rett 🙄Vet hvem hun er ja .ca 30 år
Hansemann80 Skrevet 21. november 2018 #23 Skrevet 21. november 2018 30 ja hehe ..jeg er vel ikke så overasket heller egentlig
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #24 Skrevet 21. november 2018 18 timer siden, J.mor skrev: Jeg er ikke så opptatt av størrelsen ,men kan tenkes du har rett 🙄Vet hvem hun er ja .ca 30 år Lav selvtillit kan dessverre være vanskelig å snu Anonymkode: ab0bd...0bc
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #25 Skrevet 21. november 2018 21 timer siden, J.mor skrev: Hei Ja har tenkt tanken ,men redd det skal virke litt påfallende liksom...hvis du skjønner "JEg må innrømme at eg strauk på kuken din mens du sov her ein dag, og siden har jeg vore så vanvittig kåt på deg for eg likte den veldig. Kan du klare å gå ned på meg, onanere meg eller noe, for jeg har så lyst på deg. Så kan vi ta ting gradvis?".. Anonymkode: 84eb2...ca1 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #26 Skrevet 21. november 2018 Du skal selvsagt ikke ta opp at det ryktes at han har mikropenis..men jeg ville tatt høyde for at han kan være en asshole, da det stort sett er menn som har vært kjip mot kvinner 1000 ganger for mye som får klasket sånne rykter etter seg. Anonymkode: aeac2...a5b
J.mor Skrevet 21. november 2018 Forfatter #27 Skrevet 21. november 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal selvsagt ikke ta opp at det ryktes at han har mikropenis..men jeg ville tatt høyde for at han kan være en asshole, da det stort sett er menn som har vært kjip mot kvinner 1000 ganger for mye som får klasket sånne rykter etter seg. Anonymkode: aeac2...a5b Det kan nok stemme noen ganger ,men ikke i dette tilfelle .
J.mor Skrevet 21. november 2018 Forfatter #28 Skrevet 21. november 2018 19 minutter siden, Linn Marie99 skrev: Det at han hadde en liten penis var sant hilsen dama han holdt på med Mulig hun er like barnslig som deg ,men hun var nok eldre enn deg altså 😉
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #29 Skrevet 21. november 2018 1 time siden, Linn Marie99 skrev: Det at han hadde en liten penis var sant hilsen dama han holdt på med Han som er pappa til kristian Nils? Gå og drikk litt mer rødvin du ditt troll 😂😂😂 Anonymkode: e5b50...6dc
Hansemann80 Skrevet 22. november 2018 #30 Skrevet 22. november 2018 23 timer siden, J.mor skrev: Det kan nok stemme noen ganger ,men ikke i dette tilfelle . Kvinnfolk er veldig opptatt av størrelsen da ....sånn egentlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå