Gå til innhold

Skal jeg bare drite i han??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Exen min har lenge hatt av&på forhold med den andre exen hans. En gang de slo opp tok jeg sjansen, og jeg prøvde meg på han (så ble vi da offisielt kjærester). Vi holdt bare i et par uker før jeg fikk beskjed fra exen hans (hun jeg allerede har nevnt) og venninna hennes der det sto at kjæresten min var all over hun exen hans igjen. Disse jentene har jeg aldri stolt på, og de er egentlig ganske falske løgnere. Jeg valgte å ikke tro på dem, men etter litt tid fikk jeg samme melding. Bare denne gangem hadde hun bevis, da bestemte jeg meg for å ta en ordentlig snakk med typen for å spørre om dette var sant. Han sa da ja og unnskyldte seg ved å si at han bare ikke gadd å være "slem" mot exen hans. Rett før vi slo opp fikk jeg høre at han hadde sagt «Ikke si til **** (meg) at vi har en greie, bby❤️❤️». 

Etter vi slo opp ble han da sammen med exen sin igjen. De varte ikke lenge, og slo opp etter kun en uke! Så fikk exen hans en ny type, og han var all over meg igjen. I starten rejecta jeg han helt, og da stopper han. Nå etter et par uker har han startet igjen, og kanskje jeg er litt interessert. Problemet er at denne irriterende exen hans slo op med kjæresten hennes i går! Og han har allerede begynt å slutte litt når det kommer til å prøve seg på meg osv. Burde jeg bare glemme han, eller skal jeg faktisk prøve meg på han igjen? 

Kanskje litt uklart, men håper dere forstår! Takk på forhånd❤️

Anonymkode: 53e3e...ac0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det myeee å fordøye! Du sitter i midten av litt drama ser jeg. Mitt råd er nok bare å glemme han, ikke noe å holde på. Når den rette kommer så vet du vet. Lykke til! ❤️

• Liker 7
Skrevet

Dere høres veldig unge ut.

Jeg ville droppet ham.

Anonymkode: bfa2f...669

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere høres veldig unge ut.

Jeg ville droppet ham.

Helt enig. Dette høres ut som fjortis oppførsel. 

• Liker 1
Skrevet

Hvor gamle er dere? Oppfør deg litt voksent, dropp han og så hvis du er så ung som du høres ut så kan du også vente litt med kjæreste. Det er det ikke noe galt med.

• Liker 1
Skrevet

Han hadde jeg droppet for evig og alltid!

• Liker 6
Skrevet

Her var det lite selvrespekt og grensesettinger. Hva du ser i han kan jeg ikke fatte å begripe.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Exen min har lenge hatt av&på forhold med den andre exen hans. En gang de slo opp tok jeg sjansen, og jeg prøvde meg på han (så ble vi da offisielt kjærester). Vi holdt bare i et par uker før jeg fikk beskjed fra exen hans (hun jeg allerede har nevnt) og venninna hennes der det sto at kjæresten min var all over hun exen hans igjen. Disse jentene har jeg aldri stolt på, og de er egentlig ganske falske løgnere. Jeg valgte å ikke tro på dem, men etter litt tid fikk jeg samme melding. Bare denne gangem hadde hun bevis, da bestemte jeg meg for å ta en ordentlig snakk med typen for å spørre om dette var sant. Han sa da ja og unnskyldte seg ved å si at han bare ikke gadd å være "slem" mot exen hans. Rett før vi slo opp fikk jeg høre at han hadde sagt «Ikke si til **** (meg) at vi har en greie, bby❤️❤️». 

Etter vi slo opp ble han da sammen med exen sin igjen. De varte ikke lenge, og slo opp etter kun en uke! Så fikk exen hans en ny type, og han var all over meg igjen. I starten rejecta jeg han helt, og da stopper han. Nå etter et par uker har han startet igjen, og kanskje jeg er litt interessert. Problemet er at denne irriterende exen hans slo op med kjæresten hennes i går! Og han har allerede begynt å slutte litt når det kommer til å prøve seg på meg osv. Burde jeg bare glemme han, eller skal jeg faktisk prøve meg på han igjen? 

Her var det myeee å fordøye! Du sitter i midten av litt drama ser jeg. Mitt råd er nok bare å glemme han, ikke noe å holde på. Når den rette kommer så vet du vet. Lykke til! ❤️

Samme anonymkode?????🤔🤔 Du vet det ikke er lov å utgi seg for å være flere personer i en av anonymbruker-funskjonen, ts?😊

Anonymkode: 13348...804

• Liker 9
Skrevet

Unnskyld, men er dette innegget teaseren til neste års Ex on the beach..?? 

Hvis ikke så DUMP HAN!

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville dumpet han, lett. Han kan du ikke stole på

• Liker 1
Gjest duftlyset
Skrevet

Virker jo rett og slett ustabil? Kom deg vekk.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme anonymkode?????🤔🤔 Du vet det ikke er lov å utgi seg for å være flere personer i en av anonymbruker-funskjonen, ts?😊

Og der avslørte trollet seg, ja.

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha hva faen

Anonymkode: 64caa...516

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg eller TS?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg eller TS?

Ts. Fint at du så det. :)

Da er det bare å rapportere vedkommende.

• Liker 2
Gjest duftlyset
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hahaha la ikke merke til det :gape:

Skrevet

La oss slutte å mate dette trollet 😂

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Dette høres ut som fjortis oppførsel. 

Hvor gamle er dere? Oppfør deg litt voksent, dropp han og så hvis du er så ung som du høres ut så kan du også vente litt med kjæreste. Det er det ikke noe galt med.

Rapporter til administratorene. Det har jeg gjort :) God bedring til deg, TS! 

• Liker 7
Skrevet

Hahahhhahah fikk meg en sykt god latter. Takk TS!!!

Anonymkode: a3677...06c

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahhhahah fikk meg en sykt god latter. Takk TS!!!

Anonymkode: a3677...06c

😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...