Gå til innhold

Lei av slanking


Isabel

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig lei av alle slankegreier!!!

Alle blad har overskrifter om slanking/trening.. Ialle kleskataloger er det perfekte damer, på alle reklamer er det perfekte damer,- over alt! Jeg får dårlig samvittighet tar jeg med en sjokolade! Er det sånn det skal være egentlig? Jeg har aldri slanket meg beviss, jeg føler seg at jeg ikke trenger det, men alikevel.. Håper noen der ute skjønner meg.... og kanskje er enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har heller aldri slanket meg. Derfor blir slankekurer i ukeblader for meg en artig påminnelse om noe kjipt som jeg slipper, hehe.

Men jeg synes det er slitsomt med all denne slankefikseringen overalt, jeg gjør det. Skulle ønske alle kvinner kunne se hvor vakre de er, akkurat som de er. Det mener jeg virkelig. Men hvordan kommer vi dit?

Har i hvert fall bestemt meg for å skjerme mine eventuelle døtre så godt jeg kan. De skal aldri høre mor snakke om kalorier eller overflødige kilo. Et godt forbilde må da være verdt noe. Ikke har vi badevekt i huset heller. Hva mer kan man gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er trist at det er SÅ viktig for Så mange kvinner!

Ukeblader (der de fleste redaktører nå er kvinner..) skriver jo ikke om noe som ikke selger..

En helt anne (?) diskusjon er hvorfor det er slik at så mange er misfornøyde/ukomfortable med kroppen sin.

Trist er det okke som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...