AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Del Skrevet 20. november 2018 Jeg skal kjøre til England med et flyttelass, men finner ingen bilutleie som tillater å kjøre til England, og i hvert fall ikke å levere bilen der. Forståelig nok, ettersom man kjører på motsatt side av veien der. Men jeg lurer på om det likevel er mulig, at noen andre vet om noe jeg ikke vet? Anonymkode: cff6d...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vox_populi Skrevet 20. november 2018 #2 Del Skrevet 20. november 2018 Det blir billigere om du selv kjører bilen tilbake til Norge, for da slipper du å betale lønn for den personen som må fly til England, ta tog/buss fram til deg og kjøre bilen hjem att. Du kan jo selv prøve å anslå hvor mange timer han vil bruke på en slik reise og multiplisere med et sannsynlig timehonorar. Det blir en pen sum, vil jeg tro, som du altså enkelt kan spare ved å ta jobben selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 20. november 2018 #3 Del Skrevet 20. november 2018 Flyttebyrå er vel tingen her, eller kanskje kjøpe seg plass i en container. Kan sikkert googles. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #4 Del Skrevet 20. november 2018 Enveisleie til England ja, lykke til med det Pakk tingene på paller og send det som gods. Evt finn deg en engelsk fraktekrig-side på Facebook og prøv der. Bring, Kuehne Nagel, Green Carrier og flere bruker fraktebåter til England. Anonymkode: 96a00...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå