Gå til innhold

Ons med en sinnsykt pen gutt/mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier så hadde jeg ett helt sykt deilig ons med noe av det peneste jeg har sett. Damer blir gal av en sånn fyr - inkludert meg. Men vi brukte ikke kondom så nå er jeg livredd for å ha fått noe. Han her har masse damer på vennelisten og kan få hvem han vil. Bør jeg gå å teste meg nå? 

Anonymkode: 8b121...86a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Facebook sprer kjønnsykdommer som bare F, så gå å test deg.

Anonymkode: 78f86...e60

• Liker 5
Skrevet

Hva mener du? 

Skrevet

Eh ja, at han er pen gjør ikke han eller deg imun mot kjønnsykdommer. 

Anonymkode: 5a6c6...6c2

• Liker 3
Skrevet

Fremmede folk som oss kan føle at du ikke  er smittet, så det trenger du ikke tenke på.

:ironi:

• Liker 6
Skrevet

Ja, du burde alltid sjekk deg for klamydia ved ubeskyttet ons

Anonymkode: a6ac2...9fc

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh ja, at han er pen gjør ikke han eller deg imun mot kjønnsykdommer. 

Anonymkode: 5a6c6...6c2

Herregud. En som er pen får masse damer. Ergo- har mer sex og er mer utsatt pgr av mengden sex. Er dere helt dumme eller? Sier jo seg sjøl.

• Liker 2
Skrevet

Ja, du bør sjekke deg  ts

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. En som er pen får masse damer. Ergo- har mer sex og er mer utsatt pgr av mengden sex. Er dere helt dumme eller? Sier jo seg sjøl.

Får en følelse av at du egentlig er jomfru.

Skrevet

Brukte dere ikke noe prevensjon? Tenk om du har blitt gravid med den kjekke gutten?😻

Anonymkode: cffc3...150

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var da svært!

Anonymkode: 03993...a1a

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oiii.. Og damer får lettere sex enn menn, så da må jo alle de peneste damene være full av sykdommer.. 

Anonymkode: d67b6...ef5

• Liker 2
Skrevet

Sjekk deg uansett. Ytre som selger, mens det indre som teller.             Ikke en direkte påstand at jenter flest går etter utseendet , status og sjarm._. Men kan ha en sammenheng med at det finnes playere som manipulerer damer, og en haug   av gode menn , sexuelt frustrert, med løken i hånda, alene mye oftere enn ønskelig, eller kansje nødvendig .?? 

Anonymkode: 78194...d57

Skrevet
On 11/20/2018 at 2:03 AM, AnonymBruker said:

Som overskriften sier så hadde jeg ett helt sykt deilig ons med noe av det peneste jeg har sett. Damer blir gal av en sånn fyr - inkludert meg. Men vi brukte ikke kondom så nå er jeg livredd for å ha fått noe. Han her har masse damer på vennelisten og kan få hvem han vil. Bør jeg gå å teste meg nå? 

8 hours ago, AnonymBruker said:

Samme bruker.

Noe som tilsier, at du vet meget godt selv, at du burde teste deg. Hvorfor må du spørre om det her?

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oiii.. Og damer får lettere sex enn menn, så da må jo alle de peneste damene være full av sykdommer.. 

Anonymkode: d67b6...ef5

De peneste damene kan velge og derfor mer kresen. De stygge damene som ligger mest for de må ta det de får. 

Skrevet

Sjekk deg og bruk kondom fra nå av.

Anonymkode: 7c975...92d

Skrevet
7 timer siden, 282_NaughtySpark skrev:

Samme bruker.

Noe som tilsier, at du vet meget godt selv, at du burde teste deg. Hvorfor må du spørre om det her?

Hehehe... alltid morsomt det der...😆

Anonymkode: c2e00...cea

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehehe... alltid morsomt det der...😆

Anonymkode: c2e00...cea

Ja, noen trenger altid litt tid på å forstå systemet med anonymkodene :icon_lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...