Gå til innhold

Møte en mann nylig tilfeldig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var ute med en venninne forleden og møtte en bekjent av henne. Vi endte opp med å ha sex. Ikke planlagt. 

Han fikk nr mitt og sendte meld noen dager etter om takk for sist. Når jeg svarte på meld har jeg ikke hørt mer. 

Vet at ikke folk kan vite, men hva tror dere? Dårlig odds? 

Anonymkode: a7637...65f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han sendte mld i det hele tatt er positivt. Jeg ville hatt is i magen og IKKE sendt flere mld til han. Vent å se om han gir mer lyd fra seg. Hvis ikke så har du svaret. Så enkelt er det. 

Anonymkode: d5fa8...7c6

• Liker 2
Skrevet

Ja, får ha is i magen å se hva som skjer. 

Skrevet

Hvordan mener du at noen her skal kunne hjelpe deg med dette? For alt vi vet svarte du 'Takk selv' på meldingen og HAN så ingen grunn til å følge det opp............. 

• Liker 1
Skrevet

Svarte hyggelig at det var kjekt å høre fra han og på spm. Stilte ikke nytt spm. Kanskje dumt? Kan jo være han tenkte som du sier. 

Skrevet

Spist er spist

Pult er pult 

Anonymkode: cc41a...fcf

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spist er spist

Pult er pult 

Anonymkode: cc41a...fcf

Enig i det. Ikke så mye å gjøre med nå. 

Bare spent jeg hører fra han igjen. :)

Skrevet
På 20.11.2018 den 0.13, AnonymBruker skrev:

Var ute med en venninne forleden og møtte en bekjent av henne. Vi endte opp med å ha sex. Ikke planlagt. 

Han fikk nr mitt og sendte meld noen dager etter om takk for sist. Når jeg svarte på meld har jeg ikke hørt mer. 

Vet at ikke folk kan vite, men hva tror dere? Dårlig odds? 

Dårlige odds for hva? Selvfølgelig kan vi ikke vite hva du og han er ute etter, men det er større sjanse for at du kan skrive her inne hva du er ute etter og be oss om en vurdering for om hvilke odds det er for at det og det skjer.

Skrevet
27 minutter siden, hutula1 skrev:

Dårlige odds for hva? Selvfølgelig kan vi ikke vite hva du og han er ute etter, men det er større sjanse for at du kan skrive her inne hva du er ute etter og be oss om en vurdering for om hvilke odds det er for at det og det skjer.

At han kontakter meg igjen når det ble stille etter den meld. Har vurdert å sende en meld om det går bra eller noe sånt. Er det dumt? Men han ville vel gitt meg en lyd igjen dersom han var interssert eller tenker han likt? Synes sånt er vanskelig. Tankekjør. 

Vet ikke helt hva jeg vil med han for har ikke møt han mer enn en gang da.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

At han kontakter meg igjen når det ble stille etter den meld. Har vurdert å sende en meld om det går bra eller noe sånt. Er det dumt? Men han ville vel gitt meg en lyd igjen dersom han var interssert eller tenker han likt? Synes sånt er vanskelig. Tankekjør. 

Vet ikke helt hva jeg vil med han for har ikke møt han mer enn en gang da.

Hjalp ikke å skrive noe her da. 

Skrevet

Kanskje dumt, men jeg skrev til han. Fikk svar og jeg svarte på det igjen og med noen spm og igjen stille. Ikke noe avsluttende samtale bare stille. 

Er dette vanlig? Holder andre på sånn? 

Kommer hvetfall ikke til å kontakte han igjen.

Skrevet

Han er ikke interessert. Bare drit i han

Anonymkode: b3bdb...d34

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke interessert. Bare drit i han

Anonymkode: b3bdb...d34

Tror det er lurest ja. Takk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...