Gå til innhold

Inspirerende mennesker i rampelyset


elisaday

Anbefalte innlegg

Tar en for laget, inspirert av @CecilieX

Et menneske som inspirerer meg er artisten Sigrid. Så kul, så naturlig, så flink, og så ung, men alikevel et fantastisk forbilde for unge mennesker! Hun rocker en naturlig stil kombinert med et vanvittig talent. Respekt! Noen dere vil dra frem som et inspirerende forbilde for de unge? 😊

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si jeg digger Kristine Ullebø. Synet hennes på livet etter hun dumpet han der fjotten inspirerer meg! Elsker å følge henne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev:

Pilotfrue

Jeg respekterer selvfølgelig at du syns hun er inspirerende, men kan du fortelle litt om hvorfor du syns det? Bare fordi jeg syns det er interessant hvordan vi tenker forskjellig om de samme menneskene. Jeg syns nemlig hun er totalt uinspirerende, uten at jeg egentlig kan sette fingeren på hvorfor. 😅

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise Angelica Riise pga sansen for mote og stil.

Torstein Bae fordi han sprer kunnskap om sjakk på en forståelig og morsom måte.

Anne Lindmo for hennes flotte tilstedeværelse og gode spørsmål i eget talkshow.

Lan Marie Berg for hennes engasjement for miljøet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene Olafsen, en sterk dame som inspirerer andre til å gjøre det beste de kan. Så er hun jo så søt 😊

Selda Ekiz, for hun er ung og opptatt av viktige ting og inspirerer andre unge til å bli interessert i fysikk og kjemi 😀

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, BethD skrev:

Må si jeg digger Kristine Ullebø. Synet hennes på livet etter hun dumpet han der fjotten inspirerer meg! Elsker å følge henne :) 

Hun har det SÅ mye bedre nå og det kan man se 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Pilotfrue

Hvordan syns du hun er inspirerende? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, elisaday skrev:

Helene Olafsen, en sterk dame som inspirerer andre til å gjøre det beste de kan. Så er hun jo så søt 😊

Selda Ekiz, for hun er ung og opptatt av viktige ting og inspirerer andre unge til å bli interessert i fysikk og kjemi 😀

Enig!

Vil også nevne Jenny Skavlan. Morsom og kreativ dame, oppfatter henne som ei med gode verdier. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigrid Bonde Tusvik! Dama er helt rå, smart og har mye bra å komme med på flere områder. Susanne Kaluza kan ikke glemmes, et forbilde og en dritkul dame. Lisa Tønne og Jenny Skavlan er heller ikke så værst. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Meadow skrev:

Enig!

Vil også nevne Jenny Skavlan. Morsom og kreativ dame, oppfatter henne som ei med gode verdier. 

Enig 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BethD skrev:

Må si jeg digger Kristine Ullebø. Synet hennes på livet etter hun dumpet han der fjotten inspirerer meg! Elsker å følge henne :) 

Enig. Jeg har fått mye mer sansen for henne nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt med en framsnakkingstråd 😃

Utenom de som er nevnt over her , så synes jeg Maria Mena er en morsom , inspirerende dame å følge med på . Et sunt forbilde som også tar tak i vanskelige /betente tema som feks psykisk helse. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Møffa skrev:

Kjekt med en framsnakkingstråd 😃

Utenom de som er nevnt over her , så synes jeg Maria Mena er en morsom , inspirerende dame å følge med på . Et sunt forbilde som også tar tak i vanskelige /betente tema som feks psykisk helse. 

Ja, enig i det. Jeg har sansen for Jenny Skavlan i tillegg, Live Nelvik, Else Kåss Furuset... Damer som tør å stå frem og være litt ujålete og som er seg selv!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håndballspiller Camilla Herrem.

Hun støtter Askilfondet, og promoterer dette mye på IG:   https://m.facebook.com/askilfondet/?locale2=nb_NO

Hun har hund, og brenner for at dyr skal ha det godt. I sommer reddet hun f.eks. 2 morløse kattunger hun fant ute.

Hun har en flott innstilling når det kommer til eksponering av barn i SoMe:   https://www.instagram.com/p/BnePYXcnbTE/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=11ia330ht8b7g

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruRosa skrev:

Håndballspiller Camilla Herrem.

Hun støtter Askilfondet, og promoterer dette mye på IG:   https://m.facebook.com/askilfondet/?locale2=nb_NO

Hun har hund, og brenner for at dyr skal ha det godt. I sommer reddet hun f.eks. 2 morløse kattunger hun fant ute.

Hun har en flott innstilling når det kommer til eksponering av barn i SoMe:   https://www.instagram.com/p/BnePYXcnbTE/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=11ia330ht8b7g

 

 

Ja! 

I samme slengen velger jeg å nevne Nora Mørk som ikke fant seg i at bilder av henne ble spredt og tok opp kampen der. Det mener jeg det står pokker til respekt av!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle

Angelina Jolie.

Fantastisk skuespiller (og regissør), men viktigst av alt er hennes engasjement for verden rundt henne, og da særlig barn i krigsherjede land. Synes hennes engasjement og innsats fremstår oppriktig og genuint.

Pluss for at hun holder seg langt unna sosiale medier. Har ikke sansen for kjendiser som promoterer seg selv eller barna ved å legge ut selfies o.l, slik som F.eks Kardashians. Verden trenger ikke bli mer selvopptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...