AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #1 Skrevet 19. november 2018 Hei, denne er nok litt odd. Jeg gikk ut av et langtidsforhold (7år) for ca ett år tilbake, og har datet en god del (for mye) siden da. Byen/TInder/Happn. Jeg har en i utgangspunktet god "fetisj" som gjør at jeg prøver å være den perfekte mann, altså ikke som kjærestemateriale, men som en "Mr. Grey" når jeg møter jenter. Jeg prøver ikke å lure noen og forteller alle rett ut at jeg ikke er interessert i noe seriøst dersom de spør, men så rekker stort sett aldri ting å gå så langt... Jeg nøyer meg med 2-4 dates avhengig av hvor lang tid det tar før damene er det jeg kaller betatt/forelsket, da går jeg lei og bytter henne ut. Jeg liker altså følelsen av at damene er supergira på meg og føler meg relativt utspekulert, men så har jo alle hatt det meget bra og fortalt hvor fint de har hatt det, er ikke det verrdt noe for damer dersom det ikke ender i noe mer? Er jeg skadet? Hva bør jeg endre? Jeg tror jo at dersom en av damene hadde hadde tatt meg litt med storm og ikke automatisk fulgt alle spillereglene jeg setter så kunne det tent noe hos meg... - The other guy Anonymkode: 80cf9...ac5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 Du ble sammen med en jente da du var 22, var sammen med henne til du var 29 og er nå 30? Gjør som du vil. Du har gått glipp av årevis med dating. Prøving og feiling er del av det nå. Anonymkode: d96b6...b83 3
Eplejuice123 Skrevet 19. november 2018 #3 Skrevet 19. november 2018 Ja, du virker relasjonsskadet. Uten snev av empati og omsorg for andre enn deg selv. 14
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #4 Skrevet 19. november 2018 Hvis du er nysingle så syns jeg ikke du skal være så hard mot deg selv. Det er kjipt for de jentene, men du har jo ikke lovet dem noe. Ha det gøy! Kos deg med oppmerksomheten. Sikker på at du kommer til å finne deg noen etterhvert som er rett for deg. Ikke stress med det. Anonymkode: ed173...f3f 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #5 Skrevet 19. november 2018 Kos deg mens du kan, men ikke for lenge. Husk at du blir eldre og det blir mye vanskeligere for deg å finne damer som synes du er attraktiv. Anonymkode: d1511...920
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #6 Skrevet 19. november 2018 17 minutter siden, AnonymBruker said: Du ble sammen med en jente da du var 22, var sammen med henne til du var 29 og er nå 30? Gjør som du vil. Du har gått glipp av årevis med dating. Prøving og feiling er del av det nå. Anonymkode: d96b6...b83 TS her. Ja, det stemmer. Og ja, "gikk glipp" av mye dating selv om jeg ser på foholdet som en positiv erfaring så angrer overhodet ikke på det. Problemet som har kommet snikende er at jeg mister litt respekt for det motsatte kjønn. Absolutt ikke fordi damer også "ligger rundt", men som et resultat av hvor mange som er i forhold (også gift) men som er veldig villig til å risikere det for en annen? Har vært med mange i forhold (som de forteller i ettertid) 3 som ville arrangere noe "fast" på siden og ei som ville gå fra mannen. Jeg kuttet det da tvert. Er dette et resultat av menn som har forsømmet sin rolle som mann eller et resultat av maktbalansen hjemme og det faktum at kvinner faktisk (i norge) er selvstendige og ikke redd for å "havne på gata", som gjør at man tar flere valg under "I want" istedenfor "I should"..? -The other guy Anonymkode: 80cf9...ac5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #7 Skrevet 19. november 2018 15 minutter siden, Eplejuice123 said: Ja, du virker relasjonsskadet. Uten snev av empati og omsorg for andre enn deg selv. Dette er trist, men interessant, kan du utdype? Anonymkode: 80cf9...ac5
SM30 Skrevet 19. november 2018 #8 Skrevet 19. november 2018 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker said: Kos deg mens du kan, men ikke for lenge. Husk at du blir eldre og det blir mye vanskeligere for deg å finne damer som synes du er attraktiv. Anonymkode: d1511...920 Dette stemmer vel ikke? Med mindre du snakker 60+? Vi blir jo heldigvis alle gamle sammen Endret 19. november 2018 av SM30 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #9 Skrevet 19. november 2018 Tror ikke du er alene om det. Er derfor jeg er så redd for dating! Det er så mange (både menn og kvinner) som er sånn; de dater folk, gjerne flere på samme tid, og så snart personen(e) blir interessert og betatt så trekker de seg og finner nye. Er like enkelt å bytte sexpartner som å bytte truse, og det gjør meg litt... frustrert. Det virker ikke som folk blir knyttet til andre følelsesmessig, og sex blir også følelsesløst, så det blir ikke spesielt lenger. Da er det veldig lett å bytte partner, siden man ikke er investert i personen/forholdet. Jeg håper ikke jeg blir sånn noen gang. Anonymkode: 3f0a7...076 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #10 Skrevet 19. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke du er alene om det. Er derfor jeg er så redd for dating! Det er så mange (både menn og kvinner) som er sånn; de dater folk, gjerne flere på samme tid, og så snart personen(e) blir interessert og betatt så trekker de seg og finner nye. Er like enkelt å bytte sexpartner som å bytte truse, og det gjør meg litt... frustrert. Det virker ikke som folk blir knyttet til andre følelsesmessig, og sex blir også følelsesløst, så det blir ikke spesielt lenger. Da er det veldig lett å bytte partner, siden man ikke er investert i personen/forholdet. Jeg håper ikke jeg blir sånn noen gang. Anonymkode: 3f0a7...076 Nei det stemmer ikke helt. Hvis man tar hva som helst så kan man sikkert bytte sexpartner som truser. Man da sikter man ganske lavt og kan regne med sykdommer om man ikke bruker kondom. Anonymkode: 7672f...932
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #11 Skrevet 19. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei det stemmer ikke helt. Hvis man tar hva som helst så kan man sikkert bytte sexpartner som truser. Man da sikter man ganske lavt og kan regne med sykdommer om man ikke bruker kondom. Anonymkode: 7672f...932 TS her. Hva sikter du til som ikke stemmer? Og nei, man trenger absolutt ikke sikte lavt. Er du klar over hvor mange flotte damer det finnes der ute? Kondom er alltid lurt Anonymkode: 80cf9...ac5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #12 Skrevet 19. november 2018 Jeg skjønner deg og jeg tror faktisk det er litt lurt å date, tenke på deg selv og bare hygge deg en periode. Når du har fått frest fra deg litt og ønsker å slå deg til ro, så kommer du nok til å ha et bedre rolig liv en hvis du ikke hadde utforsket litt. Problemet er at jeg synes også veldig synd på damene (ikke de som er i forhold osv). De blir jo oppriktig lei seg. De kan tenke det er noe galt med dem, at de finner grunner til at du dumpet dem som ikke er sanne. Du kan faktisk ødelegge hele selvtilliten til ei dame. Det er ikke bare du som driver med dette, og er du den siste dråpen for henne til å bikke over og tro at hun er helt feil, så er jo det veldig veldig dumt. Så det jeg tenker kan være en løsning, er at du koser deg og holder på som du ønsker. Men når du bryter med kvinnene så forteller du hvorfor. Kanskje det kan hjelpe de stakkars damene? Må også bare legge til at det er ikke bare menn som driver med dette, det gjelder også kvinner som utnytter menn. Anonymkode: 4e665...f0c 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #13 Skrevet 19. november 2018 Wow.. 1. Hvorfor dater du aktivt når du ikke er ute etter å date noen som helst? Det mest logiske er jo selvsagt å holde seg for seg selv, når man ikke ønsker nye damer i livet. 2. Å drive å bevisst prøve å få noen betatt, for å dumpe dem: er bare sadistisk av deg. Hva faen liksom? Hadde du synes det var kult om noen gjorde det mot deg? Det at noen har hatt det bra med deg: så lenge det varte, betyr absolutt ikke at de tenker på deg som noe annet enn en megadrittsekk i etterkant. Jeg skulle ønske jeg ALDRI hadde møtt, de som har brukt og kastet meg. Noen av de har mange bra kvaliteter og er langt i fra så drittsekk som deg. Allikevel DRITER jeg i dem og håper de får en bedriten kjæreste som slår dem eller noe. Nestekjærlighet gjelder ikke i krig og kjærlighet ser du. Du er såpass asshole at de damene dine: antagelig fantaserer om lite lystige utfall for din fremtid, mer enn enn at de tenker "åhhh drømmemannn min, som ikke ville ha meg, unner han aaaaalt godt". Tror ikke det. De håper vel at du får utlagt tarm pga kreft og stomipose eller noe i den gaten. 3 . SLUTT å date, når du bare gjør det som et eller annet jævla hevntokt mot kvinner. Det eneste som kommer til å skje om du fortsetter sånn, er at damene begynner å advare hverandre mot deg (kvinner gjør sånt) og du får et meget dårlig rykte, eller at noen tar igjen med renter. Og det tror jeg ikke du hadde synes var like morsomt. Anonymkode: 52b8a...707 7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #14 Skrevet 19. november 2018 Den du egentlig forakter er deg selv, men du tar det ut over andre, i dette tilfelle kvinnene du dater. Du er avhengig av å oppføre deg og reagere på denne måten. Det er ca like vansklig å endre på som det er for en røyker å slutte å røyke. Anonymkode: 7418e...211
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #15 Skrevet 19. november 2018 44 minutter siden, SM30 skrev: Dette stemmer vel ikke? Med mindre du snakker 60+? Vi blir jo heldigvis alle gamle sammen Har selv erfart at etter jeg ble 40 at damene ble mindre interessert. (nå snakker jeg om de unge pene damene). Du har enda noen år igjen på å kose deg på, men ikke la det gå for langt. Til slutt sitter du der alene og bitter og har bare uattraktive damer på din egen alder å velge mellom. Anonymkode: d1511...920
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #16 Skrevet 19. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har selv erfart at etter jeg ble 40 at damene ble mindre interessert. (nå snakker jeg om de unge pene damene). Du har enda noen år igjen på å kose deg på, men ikke la det gå for langt. Til slutt sitter du der alene og bitter og har bare uattraktive damer på din egen alder å velge mellom. Anonymkode: d1511...920 Mvh hilsen bitter mann på 40+ da eller.. For et kvinnesyn du har. Er ikke sånn at bare fordi man bikker 40 så blir man automatisk stygg. Er ikke alle menn som er så lekre heller. Anonymkode: 993c7...1a9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #17 Skrevet 19. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Wow.. 1. Hvorfor dater du aktivt når du ikke er ute etter å date noen som helst? Det mest logiske er jo selvsagt å holde seg for seg selv, når man ikke ønsker nye damer i livet. 2. Å drive å bevisst prøve å få noen betatt, for å dumpe dem: er bare sadistisk av deg. Hva faen liksom? Hadde du synes det var kult om noen gjorde det mot deg? Det at noen har hatt det bra med deg: så lenge det varte, betyr absolutt ikke at de tenker på deg som noe annet enn en megadrittsekk i etterkant. Jeg skulle ønske jeg ALDRI hadde møtt, de som har brukt og kastet meg. Noen av de har mange bra kvaliteter og er langt i fra så drittsekk som deg. Allikevel DRITER jeg i dem og håper de får en bedriten kjæreste som slår dem eller noe. Nestekjærlighet gjelder ikke i krig og kjærlighet ser du. Du er såpass asshole at de damene dine: antagelig fantaserer om lite lystige utfall for din fremtid, mer enn enn at de tenker "åhhh drømmemannn min, som ikke ville ha meg, unner han aaaaalt godt". Tror ikke det. De håper vel at du får utlagt tarm pga kreft og stomipose eller noe i den gaten. 3 . SLUTT å date, når du bare gjør det som et eller annet jævla hevntokt mot kvinner. Det eneste som kommer til å skje om du fortsetter sånn, er at damene begynner å advare hverandre mot deg (kvinner gjør sånt) og du får et meget dårlig rykte, eller at noen tar igjen med renter. Og det tror jeg ikke du hadde synes var like morsomt. Anonymkode: 52b8a...707 TS her. Wow.. -that escalated quickly. 1. Jeg elsker (stort sett) å date og elsker damer. 2. Ingen har sålangt sagt dette. Jeg gjør alle oppmerksomme på situasjonen og kan fortelle de at "jeg er ikke noe for deg, glem meg". Når du sier bruk og kast føler jeg det blir feil? Du er vel ikke brukt og kastet hvis du hadde det like bra eller bedre? Ser ikke helt logikken der. Det er flere jeg har kontakt med i etterkant, på snap etc. Ellers tar jeg mye av aggresjonen din med en klype salt. 3. Hevntokt? Forstår ikke... Godt forhold til alle kvinnene i mitt liv inkl. eksen. Anonymkode: 80cf9...ac5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #18 Skrevet 19. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Den du egentlig forakter er deg selv, men du tar det ut over andre, i dette tilfelle kvinnene du dater. Du er avhengig av å oppføre deg og reagere på denne måten. Det er ca like vansklig å endre på som det er for en røyker å slutte å røyke. Anonymkode: 7418e...211 TS her. Dette var Freudiansk av deg, mye mulig jeg er inne i et usunt enveisspor, dog forakter jeg hverken damer eller meg selv... Anonymkode: 80cf9...ac5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #19 Skrevet 20. november 2018 Er nok selv ganske "relasjonsskadet" etter forrige forhold. Er selv 30, vært singel i 3 år og har vel hatt 12 kvinner til nå i år, noen litt lengre enn andre. Er jo egentlig ute etter noe seriøst og ordentlig med ei bra dame, men dukker alltid opp ett eller annet som hindrer. Ikke har jeg lyst på barn heller og det virker som alle i min aldersgruppe er klare for "det siste forholdet", med barn og stasjonsvogn. Anonymkode: d843e...dfa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå