Gå til innhold

Tinderhjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger litt hjelp med Tinder.. Det er en fyr jeg har sveipet bort 2-3 ganger (kanskje max 2 når jeg tenker meg om) fordi jeg har tenkt at det kunne bli litt kleint å matche pga litt felles kjente og sånt. Men greia er at jeg egentlig har veldig lyst til å matche med ham, og går bare og venter på at han skal dukke opp igjen. Er det noen sjanse for at dette kan skje? Eller er det slik at enten jeg eller han MÅ slette profilen og laste ned på nytt for å "treffes" i bunken? Kan han dukke opp i bunken min igjen dersom jeg skaffer meg Tinder gold? Eller vil dette kun føre til at jeg dukker opp oftere hos andre? Tror ikke han har Tinder gold siden han ikke har dukket opp så mange ganger.

Noen som kan hjelpe? :) 

Anonymkode: 471e1...f60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han eller du må slette tinder og begynne på nytt. Hjelper ikke å bare slette appen, du må også slette appen fra PC versjonen til facebook. Finner guide på nett. 

Anonymkode: 2022e...6ab

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han eller du må slette tinder og begynne på nytt. Hjelper ikke å bare slette appen, du må også slette appen fra PC versjonen til facebook. Finner guide på nett. 

Anonymkode: 2022e...6ab

Takk for svar!

Så da hjelper det ikke med Tinder gold altså?

Anonymkode: 471e1...f60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...