Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har snakket litt med en fyr. Vi snakket først i 2 dager på tinder, så litt på snap da vi adda hverandre. Så måtte han legge seg å sove til slutt, men han spurte om jeg ikke kunne sende et deilig bilde eller to av meg så han kunne sove bedre. Det likte han så sa vi natta. Etter det har vi ikke snakket, det er altså gått 5 dager siden. Så i dag da jeg var innom chatten vår på snapchat hadde han sletta alt som han sa, men bare mitt sto igjen siden jeg lagrer alltid samtaler i chatten på snap. 

 

Jeg ble jo nysgjerrig og spurte hvorfor han hadde gjort det. Nå er det en halvtime siden han åpnet min snap og ikke har han svart..... 

Nå står jeg mellom to ting, nemlig å bare slette han og glemme hele fyren. Eller sende han en melding og spørre hvorfor han ikke har snakket mere til meg og om han ikke er interessert. Innerst inne tenker jeg på at han kun vil ha meg for kroppen min, og egt ikke vil prate med meg.

så hva skal jeg gjøre dere? :( 

Hilsen ung jente

Anonymkode: 02495...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Så måtte han legge seg å sove til slutt, men han spurte om jeg ikke kunne sende et deilig bilde eller to av meg så han kunne sove bedre.

Anonymkode: 02495...ed8

Han spurte om noe han kunne runke til 

Quote

Etter det har vi ikke snakket, det er altså gått 5 dager siden. Så i dag da jeg var innom chatten vår på snapchat hadde han sletta alt som han sa, men bare mitt sto igjen siden jeg lagrer alltid samtaler i chatten på snap. 

Han var aldri interessert i deg dessverre 😞 

Anonymkode: 05c9f...c46

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han spurte om noe han kunne runke til 

Han var aldri interessert i deg dessverre 😞 

Anonymkode: 05c9f...c46

Tror du kanskje har rett... Da var han en god skuespiller iallefall. Sykt hyggelig osv, men bare slutta 😕

Anonymkode: 02495...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville ha noe å runke til, og det er heller ikke usannsynlig at han har dame/holder på med noen andre

Anonymkode: 34ec0...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha svar på jeg skal gjøre. 2 alternativer

1. Å slette han

2. Å spørre han rett ut hva han vil med dette her 

Anonymkode: 02495...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det, jeg sendte han melding 

«Sletter deg. Du var ikke interessert i prate med meg ser jeg, bare noe å runke til uansett☺️ Adios :D»

Anonymkode: 02495...ed8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehh? Du hørtes jo ut som den dramadama når du bringer opp slikt.. Hvorfor ikke bare spørre om han har hatt en bra dag og invitere med på kaffe om du er interessert..?

Hos meg slettes all tekst automatisk etter 24/timer eller noe slikt btw. 

Anonymkode: 6b2a2...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glem det, jeg sendte han melding 

«Sletter deg. Du var ikke interessert i prate med meg ser jeg, bare noe å runke til uansett☺️ Adios :D»

Anonymkode: 02495...ed8

Lol

Anonymkode: 6b2a2...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ehh? Du hørtes jo ut som den dramadama når du bringer opp slikt.. Hvorfor ikke bare spørre om han har hatt en bra dag og invitere med på kaffe om du er interessert..?

Hos meg slettes all tekst automatisk etter 24/timer eller noe slikt btw. 

Anonymkode: 6b2a2...070

Hvorfor er jeg dramatisk over at han slutter å snakke med meg når han har fått sånne bilder? Hvordan ville du reagert? Prøv å sett deg inn i andres situasjon før du kommer med slikt tull. 

 

Og nei jeg hadde lagra chatten 

Anonymkode: 02495...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lol

Anonymkode: 6b2a2...070

Ok?

Anonymkode: 02495...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker veldig ung med den meldingen (og veldig keen), men dette er erfaring. 

Du skulle bare glemt fyren, men det husker du på neste gang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Glem det, jeg sendte han melding 

«Sletter deg. Du var ikke interessert i prate med meg ser jeg, bare noe å runke til uansett☺️ Adios :D»

Anonymkode: 02495...ed8

:tommelopp:

Anonymkode: fb0c6...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SM30 skrev:

Du virker veldig ung med den meldingen (og veldig keen), men dette er erfaring. 

Du skulle bare glemt fyren, men det husker du på neste gang :)

Jeg sendte meldingen og sletta han før han åpnet den eller rakk å svare da. Er overhodet ikke keen på han, bare synes det er teit å be noen sende slike bilder mtp hvor god tone vi fikk og, så bare dropper meg etter det

 

folk er såå shady på nettdating at jeg blir kvalm :( 

Anonymkode: 02495...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utenom tema, men jeg lurer... Dersom ene parten har lagret chatten, er det da mulig for den andre å slette? Det får ikke jeg til...

Anonymkode: b3374...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikkert veldig ung siden du fortsatt tenker på å sende ham en melding til.. Hva er vitsen? Vil du virkelig ha ham når han er så uinteresert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må aldri sende bilder til noen du ikke kan stole på, ts!! Lærer dere aldri?? Tenk hvis de nå er spredd vidrre!! Si nei til det er en ordentlig relasjon der, om du absolutt må sende nudes!!! Hva skjer med denne grnerasjonen jenter?? Null selvrespekt og så ekstremt usikre på seg selv! Skremmende!

Anonymkode: 01173...bfb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har jeg forstått dette riktig?

Du har kun snakket med en fyr i noen dager. Ikke møtt ham? Og så sendte du (antar nå) pikante bilder til ham på Snap.

Beklager å si det, men på denne måten kommer du aldri til å få en kjæreste som verdsetter deg og du vil ende opp som såret runke/knulleobjekt. Med mindre dette er noe du selv ønsker: kjenn din verdi og ikke finn på å sende slike bilder til en mann du knapt har møtt. I det øyeblikket du gjør det, forsvinner all deres respekt for deg og du blir intet annet enn et leketøy når de kjeder seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er jeg dramatisk over at han slutter å snakke med meg når han har fått sånne bilder? Hvordan ville du reagert? Prøv å sett deg inn i andres situasjon før du kommer med slikt tull. 

 

Og nei jeg hadde lagra chatten 

Anonymkode: 02495...ed8

Jeg er ikke den du siterte, men du burde gjøre deg litt mer kostbar enn som så. Ikke send folk du ikke er sammen med bilder av kroppen din er første bud. 

Anonymkode: b083b...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den du siterte, men du burde gjøre deg litt mer kostbar enn som så. Ikke send folk du ikke er sammen med bilder av kroppen din er første bud. 

Anonymkode: b083b...225

Nei jeg har skjønt det er lurt å hva med det. Neste gutt som spør og maser om det sier jeg nei til

TS

Anonymkode: 02495...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...