Gå til innhold

Lavt stoffskifte...hvordan merker du det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok prøver som viste at jeg har begynnende lavt....kan det forklare nedstemthet,sliten,opp i vekt.....?

Anonymkode: caa6b...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde lavt stoffskifte en periode (uforklarlig) og det var egentlig bare et bifunn på blodprøve. Jeg hadde ingen symptomer på dette, og etter en stund ble stoffskiftet helt normalt igjen. 

Man kan sikkert ha symptomer med litt lavt stoffskifte fordi folk er forskjellige. 

Anonymkode: f8988...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her,takk for svar:) ja legen sa at jeg skal ta nye prøver om noen mnd,da ser hun om det kan være symptom på andre ting

Anonymkode: caa6b...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer på lavt stoffskifte er veldig diffuse, så det er veldig vanskelig å si om det faktisk kommer av stoffskiftet eller andre ting. Jeg personlig kjenner en del smerter i høyre skulder, og så får jeg gradvis større og større kognitive plager (hukommelse, ordforråd, oppfattelse av ting som blir sagt, setningsbygging), og i tillegg blir hørselen min mye dårligere og jeg mister MASSE hår. Selv om dette er ting jeg gjenkjenner som synptomer på lavt stoffskifte, er selv spesialister (endokrinologer) litt nølende når det kommer til å håndfast si at dette har med stoffskiftet å gjøre. I tillegg har jeg opplevd å ha flere av disse symptomene selv om jeg ikke må endre medisindose. 

Jeg er selv rett ved en endring av medisindose (økning), og nå kjenner jeg at jeg er på en skikkelig snurr akkurat nå. Gleder meg til å tenke klart igjen!

Anonymkode: 9137d...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...