Gå til innhold

Kvinners erfaring med menn med mer enn nok.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når du har hatt sex med en med godt over normal størrelse, trenger du da noen dager med pause?

Min erfaring er at dette er vanlig med de damene en ligger med. De sier ofte at de kjenner det i noen dager at de har hatt sex, vaginale orgasmer.

Til info 23 cm lang og 18 cm rundt. Halvt hest med andre ord.

 

Anonymkode: 321b6...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg blir sår og trenger stort sett en dag uten. Nevnte det i en annen tråd her om dagen og fikk høre at det var veldig unormalt, men selv kan jeg ikke forstå at det skal være unormalt.

Anonymkode: 614ef...a94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sår og får vondt, mere om den er for lang enn for tjukk. 

Anonymkode: 3d6db...d0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på friksjonsnivået og hvor lenge man har hatt sex.

Målene på din tiss er helt uinteressant for spørsmålet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er vant til "halv hest" gjennom flere år, og tenker ikke over det. Det hender jeg kan kjenne litt ømhet innvendig dersom han har knullet meg hardt samme dag /dagen før, og treffer hardt samme plass, men det er ikke direkte smertefullt, og det er bare å endre stilling litt, om jeg ikke skulle føle for å kjenne det. 

Anonymkode: 949e2...808

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Blir vanligvis veldig fort sår om han er  17cm+. Kjenner det gjerne dagen etter også, men det er ingen vaginal orgasme som du skriver TS. Bare ømhet/sårhet pga mye friksjon under sex. At det er litt ubehagelig liksom.

Synes derfor alt over 17cm blir for stort om man skal ha sex ofte. Foretrekker derfor 14-16cm :) 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Rotemor skrev:

Kommer an på friksjonsnivået og hvor lenge man har hatt sex.

Målene på din tiss er helt uinteressant for spørsmålet.

Nåja. Fikk svar her på at ømheten kommer av friksjon eller av støt. Eller en kombinasjon av disse. Takk for svar. Hilsen TS.

Anonymkode: 321b6...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nåja. Fikk svar her på at ømheten kommer av friksjon eller av støt. Eller en kombinasjon av disse. Takk for svar. Hilsen TS.

Anonymkode: 321b6...4be

Uavhengig av din tiss, ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er annonse for egen tiss. Hva har vaginal orgasme med dette å gjøre? Haha.

Oh my...

 

Anonymkode: 30049...0c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det må være vanlig.
Det  jeg er vant med, det er at de blir så slitne i både kjever og skjede, de som finner seg i anal: også i lukkemuskelen, at de må ha en ukes hvil, rekonvalesens nærmest, etter å ha hatt sex med meg.

Så siden jeg har sex minst to ganger om dagen, har jeg 14 kjærester jeg da. Pluss noen ekstra som jeg har til avveksling og for sex når jeg har tid til tre ganger om dagen.

(Jeg har for ordens skyld ikke tid til flere kvinner akkurat nå, så vennligst ikke kontakt meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tissen din høres helt fantastisk ut 😍

Anonymkode: e00ec...5b4

Tissen er imaginær....

Anonymkode: 2813b...027

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan bli sår av å bli fingret lenge nok med lillefingeren hvis man ikke er våt nok. 

Anonymkode: 4e2ff...518

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan bli sår av å bli fingret lenge nok med lillefingeren hvis man ikke er våt nok. 

Anonymkode: 4e2ff...518

Nettopp mitt poeng. Størrelsen på den ene personen har lite å si.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen på penis avgjør ikke om jeg blir sår. Varighet og glid gjør det.

Enig i at det er tåpelig å nevne størrelsen på penis. Vi har jo ikke størrelsen på vaginaen den skal penetrere. I tillegg så venner man seg til partner.

Jeg blir generelt mer sår med nye partnere fordi det er uvant bakteriekultur o.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dårligste skjulte skrytetråden jeg har lest på en stund her inne :klo:

Anonymkode: 3240a...2dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles ca like behagelig som voldtekt eller 3 timer på spinningssykkel: i en god uke. Tipper det er mer sannsynlig å få orgasme av noen andres prumpelukt, enn av menn med stor penis. 

Anonymkode: 912f9...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...